Garantie in de elfde maand keurig nagekomen zonder kosten. Hyundai i 10 uit 2.014. Zeer blij hiermee.

Goed en gezellig op z'n Brabants

Heb hier een occasion gekocht voor mijn dochter die erg kieskeurig is !!! Maar wij zijn keurig te woord gestaan en alles is in overleg met de Heer Peter Janssen keurig netjes uitgevoerd voor de afgesproken prijs Ook de aflevering was goed verzorgd!! En alles werd keurig netjes uitgelegd gewoon een aanrader !! Mijn dochter komt uit Oudenbosch dus een stukje van huis !!maar het is de moeite waard geweest !! een aanrader als het gaat om beleving en menselijkheid en respect en begrip voor de klant .

Vertrouwen en service staat hier hoog in het vaandel! Fijne communicatie en denken met de klant mee, Absolute aanraden!

Betrouwbaar en komen hun afspraken na.

Iedereen kent wel het gezegde garagehouders en aannemers zijn ..................... Mijn ervaring is het tegendeel er bestaat toch nog een garagebedrijf dat betrouwbaar is. En zal dan ook iedereen het garagebedrijf van Peter Janssen aanbevelen. Ik wens Peter Janssen en al zijn medewerkers veel succes met hun garagebedrijf. Met vriendelijke groet, Berry Coenen

top

Super goed geholpen en geadviseerd eerlijk bedrijf dit verdiend een dikke 10 ben blij met mijn hyunda!! Anita

Top en al 31 jaar klant

Altijd goede service, en Peter is altijd eerlijk en zal je nooit te veel laten betalen, of op onnodige onkosten jagen. Gewoon top. Ik hoef geen andere garage en raad iedereen dit bedrijf aan.

van aanschaf tot inruil alles dik orde!

wij hebben 4 jaar geleden hier een auto aangeschaft en al die tijd in onderhoud gehad. vorige week deze auto ook weer bij deze garage ingeruild. duidelijke en eerlijke communicatie, eens stapje extra bij onderhoud en service. en alles op een zeer aangename gemoedelijke sfeer. een dikke aanrader

Mijn gevoel zegt, dat ik hier bij garage PeterJanssen wel goed zit.

Over de onderlinge communicatie, zoals afspraak, controle, uitleg van de werkzaamheden etc. alsook de klantvriendelijkheid van garage Peter Janssen ben ik zeer tevreden. Nadat mijn auto zijn jaarlijkse controle beurt had gehad en ik met de auto terug naar huis reed, had ik het gevoel in een nieuwe auto te rijden. Dit gaf mij een gevoel van vertrouwen dat ik in garage Peter Janssen heb gekregen. Hij heeft er weer een nieuwe tevreden klant bij. Mijn waardering is dan ook een 10 waard.

Super service!

Vandaag mijn Kona Electric van een jaar oud voor een onderhoudsbeurt gebracht. Prettige en duidelijke communicatie. Auto netjes gepoetst teruggekregen. Super attent!

Héle klantvriendelijke garage!

Ik kom hier al sinds ik mijn eerste hyundai (getz) reed. Mijn tweede auto heb ik later hier gekocht, de getz kwam destijds van een ander garagebedrijf en kwam hier bij toeval terecht toen er wat met de Getz mis was. Het personeel bij Peter Janssen is altijd erg behulpzaam en klantvriendelijk. Verder is er nooit ook maar -iets- aan te merken op de service die ze verlenen. En mochten ze iets onverwachts vinden aan de auto, bellen ze je eerst even op om alles kort te sluiten, de communicatie is ook helemaal top dus. Ik heb mijn auto er afgelopen week weer heengebracht voor een service beurt. Dan komt hij zo schoon terug dat het wel een nieuwe lijkt, ook van binnen! Ze besteden ontzettend veel aandacht aan detail, zo is me ook wel eens opgevallen dat zelfs de klok juist gezet was (zomer/wintertijd). Ze zijn altijd netjes, doen nooit ergens moeilijk over. Toen iemand afgelopen jaar de bumper van mijn i20 aan gort gereden had, heb ik het hier ook kunnen laten herstellen. Ik denk dat dit wel de meest klantvriendelijke garage in de omgeving is.

Op de site van deze Hyundai-dealer zag ik enkele jaren geleden een Hyundai-occasion waarop ik spontaan verliefd werd. Bij bezoek aan de showroom, waar ik allervriendelijkst werd ontvangen, gaf de verkoper uitgebreide informatie over deze auto. Na een proefrit wist ik het zeker: dit wordt mijn auto. Sindsdien is mijn auto er in onderhoud en APK en heb ik de medewerkers een beetje leren kennen. Men was niet alleen de dag van aankoop vriendelijk......het is het visitekaartje van dit bedrijf!

Na vorig jaar reeds bij dit bedrijf gekeken te hebben voor een jong gebruikte i20 door de ervaring van dat bezoek dit jaar in de actieperiode een nieuwe i20 aangeschaft. In een gesprek met zowel eigenaar als verkoper eerlijke antwoorden op mijn vragen gehad en bovendien werd mij een nette inruilprijs geboden. Bovendien werd de planning probleemloos aangepast aan mijn voorkeur met betrekking tot de extra wensen en levering van de auto. Kortom een zeer betrouwbaar/eerlijk bedrijf wat ik van harte kan aanbevelen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik heb er een paar weken geleden een Hyundai IX35 2.0 gekocht. Stond er voor een meeneemprijs. Heel de historie van onderhoud (bij Peter Janssen uitgevoerd) zat erbij en ook nog een jaar APK. Ik had er gelijk al het grootste vertrouwen in en werd tevens nog eens heel netjes geholpen. Dat bleek terecht, want wat heb ik een fijne auto bij hen gekocht. Ik heb er al heel veel plezier aan. Het is dat ik een groot stuk uit de buurt woon, anders zou dit mijn Hyundai dealer zijn voor onderhoud. Voor zo\'n net bedrag had ik hem zelfs nog niet particulier kunnen kopen.

Al mijn auto aankopen via Autobedrijf Peter Janssen. Alle service beurten en onderhoud van onze beide auto worden uitgevoerd door autobedrijf Peter Janssen.

Ontzettend fijn garagebedrijf. Men neemt mij als klant serieus. Komt de gemaakte afspraken na. En.... ik kreeg bij aflevering van de Kia Soul een doosje bonbons cadeau. Leuk toch...

Gebruikte auto aangeschaft en perfect geadviseerd

mooie nette autos voor een goed prijs pas peugenot 207 gekocht zeer tevreden

Zeer vriendelijk. Baas zelf loopt gewoon in overall mooi om te zien.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heel vriendelijk ontvangst, goede service, perfect afgeleverde auto.

Beste meneer en mevrouw Klinkers, Hartelijk dank voor uw positieve review en veel plezier met de auto. Mocht er zich nog iets voordoen of wil u graag nog een keer uitleg over het één of ander dan hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Johan Reemers Autobedrijf Peter Janssen

Erg goed.

Na contact opgenomen voor oriëntatie aankoop een snelle reactie. Ook toen de verkoper afwezig was even een belletje dat de volgende dag pas een reactie gegeven kon worden. Zelden meegemaakt. Verder veel moeite gedaan om tot een overeenkomst te komen. Helaas geen auto gekocht maar zeer te spreken over de aandacht. Echt een aanrader!

• Reden bezoek Andere reden

Beste meneer Keijl, Dank voor uw positieve reactie. Erg leuk om dit te lezen. Ik hoop dat we elkaar ooit nog eens treffen en wellicht tot zaken kunnen komen.

Een mooi bedrijf met vriendelijke werknemers. Vanaf aankoop auto tot aflevering telefonisch zeer goed op de hoogte gehouden! Zeker een aanrader voor aanschaf van je auto!!

Goede service, behulpzaam, klantgericht en doen moeite voor je wensen & behoud als klant

Kelvinstraat 2 6003DH Weert