Glansrijk geslaagd!

Zeer vriendelijk personeel, uitstekende service en een piekfijn eindresultaat, m'n 'Ferrari' is weer als nieuw! Wim, bedankt! Groetjes, Kat en Anita

Heel prettig geholpen, denken echt mee

Mijn 19 jaar oude saab laten nakijken en samen met hen bekeken wat echt nodig is, wat de moeite waard is en wat eventueel extra gedaan kan worden. Dat helpt in het kiezen en beheren van budget. Waardeer het meedenken!

Super service!

Ben meteen en super geholpen met het repareren van een lekke band op vrijdagmiddag. De reserveband werd er ook nog meteen weer onder geplaatst! Kortom,super service!

Het probleem van de auto was snel opgelost en daar ben was ik erg blij mee , goede service en communicatie Anne

Klantvriendelijk

Een passende oplossing voor een miscommunicatie. Klantvriendelijk en leveren goed werk tegen een reële prijs.

Klantgericht en deskundig

Zeer vriendelijk, deskundig en oplossingsgericht personeel.

Snel goed, meedenkend en erg behulpzaam.

Zoals boven omschreven.

Betrokken, vriendelijke en zeer goede service.

Wij komen al heel lang bij Karssen. Dat zegt al genoeg, omdat we in Baarn wonen. De sfeer is gemoedelijk en tegelijkertijd vlot en zakelijk. Ik kan altijd over een leenauto beschikken en bij reparaties wordt naar een cost effective oplossing gezocht. Er is op een heel prettige manier met mij meegedacht over inruilen van mijn auto voor een nieuwe (andere!).

Hele korte lijnen, snel, servicegericht

100% tevreden over deze garage, vakmensen, facturen volledig inzichtelijk. Ik word hier blij van!

Snelle en adequate afhandeling van het mankement.

In het algemeen vriendelijke, tegemoetkomende houding. Bij planning wordt altijd rekening gehouden met wensen van de klant.

Ben al bijna 50 jaar klant, dus wel tijd voor een evaluatie. Die is eentonig: 5 sterren voor koop/verkoop, idem voor de garage, idem voor receptie/service, idem voor de wasstraat. Fantastisch.

Garage Karssen is een all-round garage dat mij een mobiliteitsgarantie geeft. Ze zorgen ervoor dat ik altijd kan blijven rijden, ook als de auto onderhoud nodig heeft. Ze leveren \"value for money\" met een zeer persoonlijke \"op maat\"klantbediening. Ik heb een goede persoonlijke begeleiding gekregen bij de aanschaf van mijn Volvo V70 occasion. Ze denken met mij mee. Fijn!

Ontspannen en vriendelijke sfeer.

in het begin was er wat onduidelijkheid bij mij over waarom Jelte nou belde omdat ik de auto gebracht had met een duidelijk probleem en er was niks veranderd aan dat probleem maar er werd wel gewaarschuwd dat de kosten erg hoog konden worden want er kon eventueel van alles mis zijn en de kosten waren onduidelijk. voor mij was het niet duidelijk waarom dat eerst niet verteld werd toen ik m bracht en de volgende dag wel. ook was het onduidelijk wat de kosten zouden worden, wat ik op zich natuurlijk wel berijp want als je niet weet wat het probleem is wet je ook niet wat het kost om t te maken. later werden de zaken duidelijker, met name toen wouter in beeld kwam, maar dat is wellicht toeval omdat wouter inmiddels wist wat er moest gebeuren en duidelijker kon zijn over de prijs. die stond ook min of meer vast en er werd verteld wat ik kon verwachten, toen duurde het langer maar daar werd ik dan wel van te voren vn op de hoogte gesteld. al met al was het dus wat onduidelijk in het begin, duurde het wel erg lang, twee weken, maar ben ik toch zeer tevredenen wel voornemens jullie aan te bevelen en om terug te komen.

Beste Bernard, Dank voor de beoordeling en je uitgebreide verslag. De reden dat er geen kostenopgaaf was gedaan in het begin was inderdaad simpelweg omdat er geen diagnose was gesteld. Wel was je al gewaarschuwd dat het een dure ingreep zou kunnen gaan worden, indicatief aan de omschrijving van de klacht en het hoorbare geluid. We zijn blij dat we het zo aangepakt hebben en je zoveel als mogelijk zelf de keus hebben kunnen laten wat wel en niet uitgevoerd mocht gaan worden. Gezien de omvang duurde het inderdaad wat langer dan gewenst, echter is het ook zeker van belang geweest de optimale kwaliteit van de reparaties na te streven, iets wat ons inziens goed gelukt is. Als laatste willen wij nog even aan je beoordeling toevoegen dat we een vervangende bus voor je hebben ingezet tegen alleen de vergoeding van de verreden brandstof. Nogmaals dank voor de genomen moeite en graag tot een volgende keer! Namens het voltallige team van Garage Karssen een hartelijke groet, Jelte Bakker Garage Karssen

Prima service en snelle afhandeling. Vriendelijk personeel.

Vriendelijk en service gericht. Komen afspraken na

Mooi bedrijf, eerlijke benadering. No-noncence instelling, warm ontvangt. Goede service en erg klantgericht en klantvriendelijk. Ook de aftersales is prima. Wil je een auto kopen, neem gewoon de moeite om garage Karssen te benaderen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Update 18-03-2019 11.17 uur: Beste Jornt, Via mail hebben we 1 op 1 contact gehad over de beoordeling. De onduidelijkheden zijn uitgesproken en we weten van elkaar hoe het zit. Je bent erg tevreden over de in consignatie aangeschafte cabriolet en de verleende service, alleen viel het terecht tegen dat de koppeling nagenoeg versleten bleek te zijn. Wij danken je voor je feedback en wensen je heel veel plezier met de cabrio! Hartelijke groet, Garage Karssen ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beste Jornt, Dank voor het invullen van onze enquette. Graag zouden we van je vernemen waarom je onze deskundigheid met een onvoldoende beoordeeld. Wij zouden het erg waarderen als we die toelichting van je mogen ontvangen. Hartelijke groet, Garage Karssen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.