Apk

Bijzonder aardige, integere en uiteraard deskundige hulp. Ik rij daar graag voor om.

Zie hiervoor.

Klantgericht, betrouwbaar en kennis van Saab-en

Heldere communicatie, goed overleg over wat wel en niet te doen, veel kennis en competenties als het om het merk Saab gaat. Aanrader!

Betrouwbaar, doen wat ze zeggen en gaan net een stapje verder om je te helpen.

Eerlijke prijs, goede afspraken vooraf, betrouwbaar en duidelijk.

Plezierige en persoonlijke dienstverlening

Zie hierboven

Behulpzaam en meedenkend

Mijn ervaring is positief na de aanschaf van een Saab kwamen er wat punten naar boven die we niet hadden verwacht na uitgebreide controle en reperaties. Uiteindelijk hier op goede manier uitgekomen en ik rijd nu in mijn droom een Saab cabrio :)

Snel en vriendelijk geholpen

Onze laatste ervaringen met Garage Karssen waren prima. In beide gevallen werden we snel geholpen en was het personeel zeer behulpzaam (goede dienstverlening).

Zeer goede ervaringen, behulpzaam, kwaliteit

Prettig communiceren en goeie fijne service, top!

Niks geen moeilijk gedoe, logisch en daadkrachtig. Erg prettig

Garage Karssen kenmerkt zich door een uitstekende dienstverlening.

Garage Karssen kenmerkt zich door een uitstekende dienstverlening, zowel achter de balie als in de werkplaats. Ze zijn betrouwbaar en komen hun afspraken na. En altijd vriendelijk, ook een groot goed.

Prima bedrijf op service en dus op de klant gericht.

Mijn bij dit bedrijf gekochte Saab wordt uitstekend onderhouden. De garantie die ik heb bedongen/gekregen wordt tot op de laatste dag uitgevoerd en zo nodig ook nog na het verstrijken van de looptijd. Ook het winterbandencontract is prima geregeld. De lichtmetalenvelgen van mijn oude Saab kreeg ik er kostenloos bij. De mensen zijn aardig en deskundig.

top

top

prima service, uiterst vriendelijke mensen

Mijn 23 jarige Saab wordt altijd met veel zorg omgeven. Er scheelt zo nu en dan wel eens iets aan. Ik wordt snel en adequaat bediend. Problemen worden goed besproken en ik weet waar ik aan toe ben. En dat alles op een uiterst vriendelijke manier. Wat ook zeer fijn is dat ik de auto altijd heel schoon terug krijg. Ik woon in Haarlem, maar rij naar Driebergen omdat ik Garage Karssen vertrouw.

Uitstekende service en vakmanschap!

Altijd prima service bij garage Karssen. Vriendelijk en wat heel belangrijk is; zeer vakkundig.

Vriendelijk en behulpzaam

Onderhoud auto uutstekend

Prima techniek gericht garagebedrijf met toegesneden expertise

Fijn om als SAAB-rijder bij dit bedrijf terecht te kunnen voor het deskundig in stand houden van mijn klassieker. Snelle, adekwate en afspraak-conforme service Vriendelijke mensen zonder poeha en gedegen werkplaatsdeskundigheid.

Super, klantvriendelijk en vakmanschap onder één dak, met benzinepomp en autowasserette.

Wanneer je ook komt, ze proberen je gelijk te helpen. Voor beurten en APK controles worden afspraken goed nageleefd. Voor extra onvoorziene kosten wordt altijd eerst overlegd met cliënt. Vakmanschap en gastvrijheid en service zijn bij dit bedrijf een must. Alleen maar lof.

Vriendelijk en snel

Ik word altijd heel vriendelijk ontvangen en er wordt geprobeerd het mankement zo snel mogelijk te verhelpen. Heel prettige sfeer.

Mensen waar jij en je auto op kunnen vertrouwen

Een relatie die al zeven Saabs duurt

Ik kom hier al jaaaaaaren: een betrouwbare en gerenommeerde garage!

Ik kom hier al jaaaaaaren: een betrouwbare en gerenommeerde garage!

Fijne en prettige service

Afspraak maken voor bandenwissel was snel gedaan. De wissel zelf wordt vlot gedaan en de auto wordt weer netjes afgeleverd. Personeel is vriendelijk en informatief. Gewoon goede garage.

Betrouwbaar met liefde voor het vak.

Al jaren hét adres voor de ware liefhebber van het legendarische merk Saab.

Klantvriendelijk en deskundig.

Sinds een half jaar in bezit van een Saab 9-3 cabrio en mooi dat er bedrijven zijn die Het enthousiasme delen en er vakkundig en met zorg mee aan de slag gaan!

Altijd goeie ervaringen

Persoonlijke benadering. Waar vind je dat nog?

Staan qltijd klaar kundig en vriendelijk

Ben al vele jaren klant en ervaar het nog steeds als een van de prettigste garages, vriendelijk en kundig en service gericht