Goede service en klantvriendelijk

Wij hebben goede ervaring met garage Karssen, betrouwbaar, goede service en vriendelijke medewerkers!

Auto APK laten keuren volgens afspraak. Geen mankementen volgens rapport dus goedgekeurd. Bij nader inzien is mij wel opgevallen dat er geen enkele reparatie, hoe klein ook, nodig was (auto is 12,5 jaar oud). Ook waren de autogordels niet vastgemaakt, wat ik de afgelopen vier jaar altijd het geval is geweest na een APK bij deze garage.

Service, service, service

Klant is koning bij Garage Karssen; een warm bad!

fijne garage goede service

Mee denkende garage , mijn mooie Saab weer APK klaar bedankt Alf

Buitengewone Service

Je kunt er altijd terecht. Zo niet dan wordt je heel blij van het meedenken. Zeer behulpzaam.

Fijne service en heel snel

Sneller dan gepland kon mijn APK geregeld worden. Vanwege enige verwarring omtrent de kosten werd ik ook tegemoet gekomen in de totaalprijs. Fijne mensen, heel professioneel en erg snel! Absoluut een aanrader voor iedereen in Driebergen.

Vakmensen die vakwerk leveren

Recent voor de eerste keer mijn Saab door deze garage wat liefde laten geven met een noodzakelijke reparatie. Ze weten wat ze doen en ademen Saab als je ook de term met hart en ziel gebruikt. Dik tevreden hoe je wordt behandeld en hoe reparatie en/of onderhoud wordt afgehandeld. Daarnaast als je jouw auto komt ophalen staat deze er fris gewassen bij. De liefde voor het merk Saab is voelbaar.

Saab vakmanschap en Klantvriendelijk: de perfecte Karssencombinatie

Fijne garage: aardige mensen met passie voor en kennis van Saab. Ik kom er al jaren, net zoals veel andere klanten.

Altijd fijn geholpen

Een fijne garage met aardige mensen waar ik altijd goed ben geholpen, zowel bij koop als bij onderhoud en reparaties.

Goede service en je wordt fijn geholpen door het bedrijf

Al jaren een zeer goede ervaring met het bedrijf.

Zeer klantvriendelijk en goede service

Vooraf een bericht gekregen dat het weer tijd is om een afspraak te maken om banden weer te wisselen. Makkelijk om afspraken te maken. Goede service and klantvriendelijk.

Enthousiaste, vakbekwame en zeer vriendelijke garage

Dit weekend de 'nieuwe' auto opgehaald bij Karssen. De bolide is grondig nagelopen en voorzien van een uitgebreide grote beurt. Netjes afgeleverd conform de afspraken en het was heerlijk 'cruisen' op weg naar huis. Garage heeft liefde voor het merk en dat is te merken. Geen 'verkooppraatjes' of verborgen agenda. Wij kunnen iedereen deze garage aanraden.

Ik heb maar 1 woord, Top garage!

Linksvoor hoorde ik geklapper bij het voorwiel. Bleek een veerpoot te zijn waar speling op zat. Ze zijn op zoek gegaan naar een goede gebruikte en mijn Saab 9-3 Cabrio rijdt weer fantastisch! Met dank aan het team van Garage Karssen! Ik beveel deze garage aan voor reparatie en onderhoud aan het mooie merk Saab.

Vakgarage voor een nette prijs!

Al een aantal jaar ben ik trouwe en vaste klant bij garage Karssen. Ik durf hier mijn Saab 900 Classic met vertrouwen uit handen te geven. Ze denken altijd goed mee, en hebben altijd een goede oplossing. En dat ook nog eens voor een nette prijs!

Betrouwbaar en eerlijk!

Dit mooie bedrijf en van huis uit Saab dealer, is betrouwbaar en eerlijk! Ik heb er recent mijn 2e Saab gekocht. Een top garage en zij doen er alles aan om de klant te helpen met raad en daad. Zo zie je ze weinig meer.

Al jaren mijn zeer gewaardeerde Saabspecialist

Ik rijd nu tot volle tevredenheid al in mijn 3e Saab die ik bij Garage Karssen heb gekocht en in onderhoud heb. Deze garage levert eerlijke auto's en hun onderhoud en service is ouderwets goed, zoals het hoort, maar tegenwoordig vaak niet meer is. Persoonlijk en vakbekwaam helpen ze mij op een plezierige manier van mijn mooie Saab te genieten.

Erg duur voor een lampje vervangen.

Goede ervaringen van wisselen remlichtlampje 3 of 4 euro +/_2 jaar geleden. Goede wasstraat ervaringen. Maar onlangs een achterlichtlampje laten vervangen voor 10 euro .Dat is een pittig prijsje voor een eenvoudig lampje. Maar het euvel was snel verholpen en kon ik weer verlicht en veilig mijn weg vervolgen. Waarvoor als nog mijn dank. J.Tillema Driebergen.

Geachte heer Johan, Dank voor uw aangepaste beoordeling. Via andere kanalen hebben we contact gehad en een en ander naar elkaar opgehelderd, dank daarvoor. Betreffende het bedrag kunnen de verwachtingen anders zijn dan de werkelijkheid maar rekeninghoudend met arbeidstijd en materiaal is het ons inziens zeer schappelijk. Nogmaals dank voor uw feedback en wellicht tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Team Garage Karssen

Altijd geweldig!

Fijne service, persoonlijke aandacht.

Super goed geholpen

Kon snel terecht, duidelijke uitleg over de werkzaamheden en heldere factuur!

Prima!!

Goede service, persoonlijke bejegening.

Snel geholpen, goede service

Auti gebracht met wen kapotte voorlamp. Ik kon er op wachten,binnen no time weer klaar.

Vakmanschap

Erg prettige garage. Ook al heb je te veel vragen, zullen zij alles beantwoorden. Daarnaast betaal je niet de hoofdprijs en denken zij mee met als onderhoud niet perse nodig is. In één zin, een top bedrijf dat goed mee denkt.

Prima gastvrij en kundig

al jaren een prettige vakbekwame en betrouwbare garage

Inmiddels meer dan 10 jaar een tevreden klant. Twee maal een perfecte gebruikte auto gekocht (Saab cabrio). Altijd betrouwbaar en perfect onderhouden.

Vriendelijke en deskundige klantgerichtheid.

De onderhoudsbeurt verloopt soepel. Goed advies en goede afspraken. Voor kleine dingetjes tussendoor is altijd meteen tijd gemaakt.