Snel en vriendelijk geholpen

Onze laatste ervaringen met Garage Karssen waren prima. In beide gevallen werden we snel geholpen en was het personeel zeer behulpzaam (goede dienstverlening).

Zeer goede ervaringen, behulpzaam, kwaliteit

Prettig communiceren en goeie fijne service, top!

Niks geen moeilijk gedoe, logisch en daadkrachtig. Erg prettig

Garage Karssen kenmerkt zich door een uitstekende dienstverlening.

Garage Karssen kenmerkt zich door een uitstekende dienstverlening, zowel achter de balie als in de werkplaats. Ze zijn betrouwbaar en komen hun afspraken na. En altijd vriendelijk, ook een groot goed.

Prima bedrijf op service en dus op de klant gericht.

Mijn bij dit bedrijf gekochte Saab wordt uitstekend onderhouden. De garantie die ik heb bedongen/gekregen wordt tot op de laatste dag uitgevoerd en zo nodig ook nog na het verstrijken van de looptijd. Ook het winterbandencontract is prima geregeld. De lichtmetalenvelgen van mijn oude Saab kreeg ik er kostenloos bij. De mensen zijn aardig en deskundig.

top

top

prima service, uiterst vriendelijke mensen

Mijn 23 jarige Saab wordt altijd met veel zorg omgeven. Er scheelt zo nu en dan wel eens iets aan. Ik wordt snel en adequaat bediend. Problemen worden goed besproken en ik weet waar ik aan toe ben. En dat alles op een uiterst vriendelijke manier. Wat ook zeer fijn is dat ik de auto altijd heel schoon terug krijg. Ik woon in Haarlem, maar rij naar Driebergen omdat ik Garage Karssen vertrouw.

Uitstekende service en vakmanschap!

Altijd prima service bij garage Karssen. Vriendelijk en wat heel belangrijk is; zeer vakkundig.

Vriendelijk en behulpzaam

Onderhoud auto uutstekend

Prima techniek gericht garagebedrijf met toegesneden expertise

Fijn om als SAAB-rijder bij dit bedrijf terecht te kunnen voor het deskundig in stand houden van mijn klassieker. Snelle, adekwate en afspraak-conforme service Vriendelijke mensen zonder poeha en gedegen werkplaatsdeskundigheid.

Super, klantvriendelijk en vakmanschap onder één dak, met benzinepomp en autowasserette.

Wanneer je ook komt, ze proberen je gelijk te helpen. Voor beurten en APK controles worden afspraken goed nageleefd. Voor extra onvoorziene kosten wordt altijd eerst overlegd met cliënt. Vakmanschap en gastvrijheid en service zijn bij dit bedrijf een must. Alleen maar lof.

Vriendelijk en snel

Ik word altijd heel vriendelijk ontvangen en er wordt geprobeerd het mankement zo snel mogelijk te verhelpen. Heel prettige sfeer.

Mensen waar jij en je auto op kunnen vertrouwen

Een relatie die al zeven Saabs duurt

Ik kom hier al jaaaaaaren: een betrouwbare en gerenommeerde garage!

Ik kom hier al jaaaaaaren: een betrouwbare en gerenommeerde garage!

Fijne en prettige service

Afspraak maken voor bandenwissel was snel gedaan. De wissel zelf wordt vlot gedaan en de auto wordt weer netjes afgeleverd. Personeel is vriendelijk en informatief. Gewoon goede garage.

Betrouwbaar met liefde voor het vak.

Al jaren hét adres voor de ware liefhebber van het legendarische merk Saab.

Klantvriendelijk en deskundig.

Sinds een half jaar in bezit van een Saab 9-3 cabrio en mooi dat er bedrijven zijn die Het enthousiasme delen en er vakkundig en met zorg mee aan de slag gaan!

Altijd goeie ervaringen

Persoonlijke benadering. Waar vind je dat nog?

Staan qltijd klaar kundig en vriendelijk

Ben al vele jaren klant en ervaar het nog steeds als een van de prettigste garages, vriendelijk en kundig en service gericht

Ik blijf rijden

Je gaat steeds meer van je trouwe Saab houden omdat hij goed wordt onderhouden door Karssen.

Tot 2x toe reeds mijn auto gebracht. Fijne communicatie. Ze nemen de tijd en voor het eerst heb ik het idee dat er niet meer problemen aan de auto worden aangepraat met uiteraard hogere kosten maar dat men hier eerlijk in is en integer te werk gaat.

Perfect geholpen, te woord gestaan met duidelijk toelichting

Zou nog mooier zijn als de auto even gewassen was... En wellicht een aanbeveling voor impregneren van het dak of evt. andere tips

Geachte heer Ricken, Dank voor uw beoordeling, feedback en tips. We nemen dit uiteraard mee. Betreffende het wassen van uw auto: dit is iets wat we juist zoveel als mogelijk doen omdat we streven naar een hoog servicelevel. Een aantal redenen welke mogelijk mee hebben gespeeld in de keuze het in dit specifieke geval niet te doen zijn: staat van het dak welke matig kan zijn of een antenne welke niet voldoende ingaat waardoor kans op schade aan antenne en/of wasstraat groot is. Wellicht verheldert dit een en ander voor u. Nogmaals dank voor uw beoordeling en dergelijke en graag tot een volgende keer! Met hartelijke groet, Team Garage Karssen

Jaarlijkse beurt en APK - op heel plezierige manier gedaan.

Dankbaar voor zo'n betrouwbare garage dichtbij huis. Zorgvuldig behandeld en in goed overleg enkele reparaties e.d. uitgevoerd

Persoonlijke en professionele service

Bij garage Karssen word je vriendelijk en professioneel geholpen met een persoonlijke benadering. Ze kennen jou en je auto. Ze komen ook altijd hun beloften na en hebben goede ideeën en suggesties voor onderhoud en reparatie.

Prima garage.

Het personeel denkt met de klant mee. Men neemt de tijd en komt de afspraken goed na. Persoonlijke aanpak.