Ik kom hier al jaaaaaaren: een betrouwbare en gerenommeerde garage!

Ik kom hier al jaaaaaaren: een betrouwbare en gerenommeerde garage!

Fijne en prettige service

Afspraak maken voor bandenwissel was snel gedaan. De wissel zelf wordt vlot gedaan en de auto wordt weer netjes afgeleverd. Personeel is vriendelijk en informatief. Gewoon goede garage.

Betrouwbaar met liefde voor het vak.

Al jaren hét adres voor de ware liefhebber van het legendarische merk Saab.

Klantvriendelijk en deskundig.

Sinds een half jaar in bezit van een Saab 9-3 cabrio en mooi dat er bedrijven zijn die Het enthousiasme delen en er vakkundig en met zorg mee aan de slag gaan!

Altijd goeie ervaringen

Persoonlijke benadering. Waar vind je dat nog?

Staan qltijd klaar kundig en vriendelijk

Ben al vele jaren klant en ervaar het nog steeds als een van de prettigste garages, vriendelijk en kundig en service gericht

Ik blijf rijden

Je gaat steeds meer van je trouwe Saab houden omdat hij goed wordt onderhouden door Karssen.

Tot 2x toe reeds mijn auto gebracht. Fijne communicatie. Ze nemen de tijd en voor het eerst heb ik het idee dat er niet meer problemen aan de auto worden aangepraat met uiteraard hogere kosten maar dat men hier eerlijk in is en integer te werk gaat.

Perfect geholpen, te woord gestaan met duidelijk toelichting

Zou nog mooier zijn als de auto even gewassen was... En wellicht een aanbeveling voor impregneren van het dak of evt. andere tips

Geachte heer Ricken, Dank voor uw beoordeling, feedback en tips. We nemen dit uiteraard mee. Betreffende het wassen van uw auto: dit is iets wat we juist zoveel als mogelijk doen omdat we streven naar een hoog servicelevel. Een aantal redenen welke mogelijk mee hebben gespeeld in de keuze het in dit specifieke geval niet te doen zijn: staat van het dak welke matig kan zijn of een antenne welke niet voldoende ingaat waardoor kans op schade aan antenne en/of wasstraat groot is. Wellicht verheldert dit een en ander voor u. Nogmaals dank voor uw beoordeling en dergelijke en graag tot een volgende keer! Met hartelijke groet, Team Garage Karssen

Jaarlijkse beurt en APK - op heel plezierige manier gedaan.

Dankbaar voor zo'n betrouwbare garage dichtbij huis. Zorgvuldig behandeld en in goed overleg enkele reparaties e.d. uitgevoerd

Persoonlijke en professionele service

Bij garage Karssen word je vriendelijk en professioneel geholpen met een persoonlijke benadering. Ze kennen jou en je auto. Ze komen ook altijd hun beloften na en hebben goede ideeën en suggesties voor onderhoud en reparatie.

Prima garage.

Het personeel denkt met de klant mee. Men neemt de tijd en komt de afspraken goed na. Persoonlijke aanpak.

Geweldige, aardige en ervaren mensen staan voor mij klaar

Ik heb mijn Saab 93 via garage Karssen aangekocht en ze hebben precies aan mijn verwachtingen voldaan. Als ik eerlijk eigenlijk iets meer. Ze hebben goed geluisterd en ik voelde mij gehoord. Zolang mijn auto soepel rijdt doet Karssen nog steeds wat ze moeten doen. Ga zo door en ik blijf klant.

Vijf sterren

Ervaring al zeker dertig jaar met dit bedrijf. Vanaf die tijd mijn Saabs, die ik meestal bij hen kocht, in onderhoud. Zowel hun adviezen als onderhoud: Prima. En Humor.

Goede service, vlot geholpen, vaardig en professioneel

Ze nemen voor je de tijd en weten waar ze het over hebben

Persoonlijke aandacht, realistisch en staan je goed te woord. Prima familiebedrijf.

De afgelopen jaren goede ervaringen.

Vriendelijk personeel en directie. Heeft vakbekwaamheid in huis. Bij laatste onderhoudsbeurt vergeten in het SAABBOEK deze onderhoudsbeurt op te nemen. Zal ik ze alsnog laten doen.

Service staat boven aan

Toen ik met pech stond hebben zij gratis mijn auto opgehaald! Bovendien denken ze mee met MIJN portemonnee. Ik rij erg weinig dus de jaarlijkse onderhoud beurt bleef beperkt tot het hoogst noodzakelijke. Top dus!

Persoonlijke klantvriendelijke behandeling en deskundigheid.

Ik ben inmiddels al zo'n 20 jaar klant bij Karssen. Na al die jaren Saab gereden te hebben die goed verzorgd werden door Garage Karssen (onder het oude én nieuwe 'bewind')rijd ik nu in een Mercedes 150, ook in goede handen bij dit kleinschalige, betrouwbare bedrijf. De service is prima. Autorijden kost wat, dat merk je bij Karssen natuurlijk ook, maar over de prijs kwaliteit verhouding heb ik geen klagen. Volgens mij zijn er goede monteurs in dienst die de ontwikkeling in de autotechniek bijhouden en beheersen.

Al vele jaren ben ik buitengewoon tevreden over Garage Karssen

Kwaliteit van het onderhoud en service zijn prima; prettige persoonlijke contacten

prima en persoonlijk

Super!! heel persoonlijk en plezierig en vakkundig. enige kanttekening: soms niet altijd goed bereikbaar, wordt na inspreken niet altijd teruggebeld.

Beste Danny, Dank voor je beoordeling en de kanttekening. We gaan extra letten op de bereikbaarheid en het terugbellen! Hartelijke groet, Team Garage Karssen

Kosten nog moeite wordt er bespaard de klant op de eerste plaats

Wij zijn uitermate tevreden over jullie klantvriendelijkheid en kennis van zaken. Samen met jullie een uitstekende auto keus gemaakt in juli j.l

Hele prettige, betrouwbare garage

Bij het kopen van een 2de hand saab 93 cabrio ben ik goed voorgelicht. Ik heb naar volle tevredenheid een auto gekocht nu 4 maanden geleden. Garage Karssen houdt zich aan de afspraken en is zeer flexibel.

Top garage

Uitstekende garage, prima communicatie met de klant. Deskundig team zonder extra overhead. De klant voelt zich hier welkom, men denkt mee en vooruit. Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding

Goede communicatie

afspraak is afspraak