Vakgarage voor een nette prijs!

Al een aantal jaar ben ik trouwe en vaste klant bij garage Karssen. Ik durf hier mijn Saab 900 Classic met vertrouwen uit handen te geven. Ze denken altijd goed mee, en hebben altijd een goede oplossing. En dat ook nog eens voor een nette prijs!

Betrouwbaar en eerlijk!

Dit mooie bedrijf en van huis uit Saab dealer, is betrouwbaar en eerlijk! Ik heb er recent mijn 2e Saab gekocht. Een top garage en zij doen er alles aan om de klant te helpen met raad en daad. Zo zie je ze weinig meer.

Al jaren mijn zeer gewaardeerde Saabspecialist

Ik rijd nu tot volle tevredenheid al in mijn 3e Saab die ik bij Garage Karssen heb gekocht en in onderhoud heb. Deze garage levert eerlijke auto's en hun onderhoud en service is ouderwets goed, zoals het hoort, maar tegenwoordig vaak niet meer is. Persoonlijk en vakbekwaam helpen ze mij op een plezierige manier van mijn mooie Saab te genieten.

Erg duur voor een lampje vervangen.

Goede ervaringen van wisselen remlichtlampje 3 of 4 euro +/_2 jaar geleden. Goede wasstraat ervaringen. Maar onlangs een achterlichtlampje laten vervangen voor 10 euro .Dat is een pittig prijsje voor een eenvoudig lampje. Maar het euvel was snel verholpen en kon ik weer verlicht en veilig mijn weg vervolgen. Waarvoor als nog mijn dank. J.Tillema Driebergen.

Geachte heer Johan, Dank voor uw aangepaste beoordeling. Via andere kanalen hebben we contact gehad en een en ander naar elkaar opgehelderd, dank daarvoor. Betreffende het bedrag kunnen de verwachtingen anders zijn dan de werkelijkheid maar rekeninghoudend met arbeidstijd en materiaal is het ons inziens zeer schappelijk. Nogmaals dank voor uw feedback en wellicht tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Team Garage Karssen

Altijd geweldig!

Fijne service, persoonlijke aandacht.

Super goed geholpen

Kon snel terecht, duidelijke uitleg over de werkzaamheden en heldere factuur!

Prima!!

Goede service, persoonlijke bejegening.

Snel geholpen, goede service

Auti gebracht met wen kapotte voorlamp. Ik kon er op wachten,binnen no time weer klaar.

Vakmanschap

Erg prettige garage. Ook al heb je te veel vragen, zullen zij alles beantwoorden. Daarnaast betaal je niet de hoofdprijs en denken zij mee met als onderhoud niet perse nodig is. In één zin, een top bedrijf dat goed mee denkt.

Prima gastvrij en kundig

al jaren een prettige vakbekwame en betrouwbare garage

Inmiddels meer dan 10 jaar een tevreden klant. Twee maal een perfecte gebruikte auto gekocht (Saab cabrio). Altijd betrouwbaar en perfect onderhouden.

Vriendelijke en deskundige klantgerichtheid.

De onderhoudsbeurt verloopt soepel. Goed advies en goede afspraken. Voor kleine dingetjes tussendoor is altijd meteen tijd gemaakt.

Wederom uitstekende ervaring voor onderhoud van de SAAB cabrio

Jaarlijkse beurtje en APK prima uitgevoerd, en omdat er weinig kilometers gereden worden , wordt prima meegedacht over de wel of niet uit te voeren werkzaamheden. Fijne club mensen met duidelijke passie voor het merk.

Prima service, vriendelijke hulp

Bij het maken van een afspraak, word je vriendelijk te woord gestaan. De afspraken worden nageleefd en de opdracht wordt goed uitgevoerd. Ik ben erg tevreden over de garage en blij met zo'n kleinschalige garage in de buurt.

Karssen denkt mee, doet wat ze belooft en houdt mij mobiel

Of het nu telefonisch, per mail of een fysieke ontmoeting betreft, overleg in dialoog is leidend. Deskundigheid gepaard aan gastheerschap maakt voor mij Karssen tot mijn ideale garage.

Altijd goed

Altijd tevreden!

Hele fijne mensen

Adequaat, professioneel en zeer vriendelijk

Mijn man en ik zijn klant bij Garage Karssen sinds we onze eerste auto kochten in 1970. Hoewel we al 37 jaar niet meer in Driebergen wonen maar op zo'n 30 km afstand, zijn onze auto's altijd in onderhoud gebleven bij Garage Karssen. Waarom? Omdat men altijd de tijd voor je neemt, je bent niet een nummer een klant die men bij naam kent. Auto's zijn altijd goed onderhouden en als onderhoud niet meer opwoog tegen de waarde van de auto, is dat altijd op een plezierige manier besproken. De service is verder uitstekend, een vervangende auto is nooit een probleem.

Prima service, goed meedenken, vriendelijke mensen!

Wat wil je nog meer?

Goed werk, vriendelijk en goede service!

Doen wat ze zeggen, overleggen de mogelijkheden. Goede service en vriendelijk. Auto altijd fijn schoon terug!

Geweldig hulpvaardig en aardig.

Al meer dan 25 jaar klant zegt genoeg.

Zeer klant gericht

Flexibel en oplossingsgericht

Persoonlijk, gastvrij, zorgvuldig

Mijn (hernieuwde) ervaring met Garage Karssen was als vanouds. Gastvrij ontvangen, goed advies over staat en onderhoud van mij "nieuwe" Saab Cabrio.

Top Garage

Deskundigen medewerkers. Bij een reparatie, altijd een goede prijsopgave. Vriendelijke mensen.

Supersnelle, deskundige en vriendelijke service!

Zie boven!