goede service, goed behandeld

Geachte heer Noordman, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Geachte heer Joosen, Middels deze weg willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

perfect, zeker aan te bevelen

Na elk bezoek is mijn autoprobleem of het nu onderhoud of herstelling betreft, altijd perfect opgelost.

Beste Jan, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw zeer positieve beoordeling, fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent ;-)! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Betrouwbaar, korte lijnen, duidelijk en komt afspraken na.

Geachte mevrouw De Wit, beste Corinda, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling, fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geachte heer Ides Peeters, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling, fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Merijn, Graag willen wij je hartelijk bedanken voor jouw zeer positieve beoordeling, fijn om te vernemen dat je zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij je een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Geachte heer Versteegde, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling, fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

Eerste kennismaking zeer positief

Geachte heer Knol, Middels deze weg willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw zeer positieve beoordeling, fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Zeer kundige en eerlijke garage.

Geachte heer Reitsma, beste Berno, Graag willen wij je hartelijk bedanken voor jouw beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening! Je bent de 100ste beoordelaar van ons bedrijf en wij zijn er trots op dat we na 100 beoordelingen uitkomen op een gemiddeld cijfer van 9, waarbij onze deskundigheid hoog wordt geprezen en dat is ook, naast onze optimale serviceverlening, waar we voor staan en gaan! Uiteraard zijn wij jou (en al onze andere klanten) ook een volgende keer weer graag van dienst! Met vriendelijke groet, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

zeer vakkundig, eerlijk en betrouwbaar advies

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Lara, Graag willen wij je nog even hartelijk bedanken voor jouw beoordeling. Hopelijk rijd je nog steeds naar tevredenheid! Uiteraard zijn wij je een volgende keer ook weer graag van dienst :-). Met vriendelijke groet, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Goed bedrijf, met name als het gaat om vakbekwaamheid en deskundigheid. Echter, de geringe mate van klantvriendelijkheid is niet (meer) van deze tijd en schrikt soms zelfs af.

goede service, goed behandeld

Heeej Kaatje, Graag willen wij je nog even hartelijk bedanken voor jouw beoordeling. Hopelijk rijd je nog steeds naar tevredenheid! Uiteraard zijn wij je een volgende keer ook weer graag van dienst :-). Groetjes, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

Kleine beurt/ winterbanden

Geachte heer/mevrouw Boevé, Allereerst de allerbeste wensen voor 2015! Wij willen u nog even hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen ons bedrijf te beoordelen en wij zijn blij met uw positieve beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Geachte mevrouw Lambregts, Allereerst de allerbeste wensen voor 2015! Wij willen u nog even hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen ons bedrijf te beoordelen en wij zijn blij met uw positieve beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Accu laten vervangen. Kon gelijk terecht en kon er op wachten. vriendelijk geholpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geachte heer de Bruin, beste Maarten, Graag willen wij je hartelijk bedanken voor jouw positieve beoordeling! Uiteraard zijn wij je een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker PS. We zijn benieuwd naar je ontwerp :-)!

perfect, zeker aan te bevelen

Prima garagebedrijf. Vriendelijk en deskundig personeel. Betrouwbaar en gunstige prijs met een offerte op maat.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Heeeej Robert, Namens het hele team Autoservice Heesakker bedankt voor je zeer positieve beoordeling ;-)! Een volgende keer zijn wij je uiteraard ook weer graag van dienst :-)! Groetjes en tot snel, Mariëlla

goede service, goed behandeld

Zeer veel technische kennis, eerlijke adviezen en zeer schappelijke prijzen.

Geachte heer Lagendijk, Wij willen u nog even hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen ons bedrijf te beoordelen en wij zijn blij met uw positieve beoordeling! Een volgende keer zijn wij u uiteraard ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

voldoende, een redelijke ervaring

Goede ervaring. Deskundig advies en in overleg reparatie

Geachte heer Thurlings, Wij willen u nog even hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen ons bedrijf te beoordelen. Een volgende keer zijn wij u uiteraard ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Goed en eerlijk advies, snelle service.

Geachte heer Vermast, beste Frank, Wij willen u nog even hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen ons bedrijf te beoordelen en wij zijn blij met uw positieve beoordeling! Een volgende keer zijn wij u uiteraard ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Professioneel, vakmanschap en meedenken met klant

perfect, zeker aan te bevelen

Geachte heer Muijselaar, beste Perry, Wij willen u nog even hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen ons bedrijf te beoordelen en wij zijn blij met uw zeer positieve beoordeling! Een volgende keer zijn wij u uiteraard ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

uitstekend, profesioneel

goede service, goed behandeld

Geachte heer Kwakkel, beste Marcel, Wij willen u nog even hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen ons bedrijf te beoordelen en zijn blij met uw positieve beoordeling! Een volgende keer zijn wij u uiteraard ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

Gewoon goed

Geachte heer Wolfs, Wij willen u nog even hartelijk bedanken dat u de moeite heeft genomen ons bedrijf te beoordelen. Een volgende keer zijn wij u uiteraard ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

Havenweg 92

4905 AB Oosterhout