perfect, zeker aan te bevelen

Autoservice Heesakker had het eigenlijk te druk, maar omdat ik met een urgent probleem kwam, hebben ze mij toch extra tussendoor geschoven. ik ben heel blij dat ze mij zo snel wilden helpen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geachte mevrouw Van de Nadort, beste Sanne, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Geeft goed advies over de juiste en noodzakelijke onderhoudswerkzaamheden.

Geachte heer Stokla, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw beoordeling. Als er zaken zijn waarin wij verbeteringen kunnen doorvoeren, dan horen wij dat graag van u. Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Zeer netjes geholpen en zoals afgesproken van tevoren geïnformeerd over de kostenindicatie. Snel gereed en met de gratis leenauto was ik tussentijds ook enorm geholpen. Kortom: zeer tevreden.

Geachte heer Slegers, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

perfect, zeker aan te bevelen

Eerlijk, vakbekwaam en snel, helemaal top!

In één woord SUPER !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Peter, Graag willen wij je nog even hartelijk bedanken voor jouw zeer positieve beoordeling, wij zijn blij dat je zo tevreden bent ;-)! Uiteraard zijn wij je een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

Positief, denken mee, professioneel

goede service, goed behandeld

Fijne mensen, snelle service en goed kwalitatief geholpen!

• Reden bezoek Andere reden

Beste Richard, Graag willen wij je nog even hartelijk bedanken voor jouw positieve beoordeling! Uiteraard zijn wij je een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Geachte mevrouw Van Iersel, beste Brigitte, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Wisselen van winterbanden naar zomerbanden. Weer prima gedaan maar als service zou ik dan de vieze vingers van de monteur op de velg afhalen en het vet wat gebruikt is om de band er op te kunnen leggen. Dan ziet het er perfect uit en is het af. Bandenspanning was erg verschillend waardoor direct melding op boordcomputer. Zelf wat lucht ingedaan en probleem opgelost. Verder super tevreden!

• Reden bezoek Andere reden

Geachte heer Van der Heijden, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst en wij zullen uw opmerkingen in het vervolg ter harte nemen. Dank daarvoor! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Zeer deskundig en efficient.

Geachte heer Van Dam, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

Prima, Zeer tevreden.

Geachte heer Van Orsouw, Per abuis heeft u van ons een tweede verzoek ontvangen voor het geven van een beoordeling. Dank dat u hier wederom gehoor aan heeft gegeven. Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Geachte heer Van Pruijssen, Graag willen wij u nog hartelijk bedanken voor uw beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

perfect, zeker aan te bevelen

Geachte heer Schapers, Graag willen wij u nog hartelijk bedanken voor uw zeer positieve beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

gewoon goed!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geachte heer Van Rijckevorsel, Graag willen wij u nog hartelijk bedanken voor uw beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

voldoende, een redelijke ervaring

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geachte mevrouw Geerts, beste Liesbeth, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

Volkomen vertrouwd adres!

Geachte heer De Leeuw, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

perfect, zeker aan te bevelen

Geachte heer Bakker, beste Roel, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw zeer positieve beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

Prima, klantvriendelijk

Geachte mevrouw Wieme, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw zeer positieve beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

voldoende, een redelijke ervaring

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Super! Keurige service, goed advies. Je wordt met recht \'Geholpen\'.

Geachte heer Dekkers, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw zeer positieve beoordeling! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

Havenweg 92 4905 AB Oosterhout