een eerlijk

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Karin, Graag willen wij je nog even hartelijk bedanken voor de moeite die je hebt genomen voor het invullen van de beoordeling. Fijn dat je tevreden bent! Uiteraard zijn wij je een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Een echte garage waar de liefde voor het vak en auto\'s voelbaar en ook zichtbaar is. Een verademing na de officiele bmw en mercedes dealers. Geen formulieren in 3voud invullen bij de receptie maar gewoon een behulpzame monteur die echt helpt. Heerlijk!

Geachte heer Jansen, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Prettige communicatie, vertrouwd adres, auto in goede handen.

Geachte mevrouw Van de Wouw, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Geachte heer Peeters, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Geachte heer/mevrouw Van Gils, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw zeer positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Geachte heer Van Strien, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw zeer positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Geachte heer De Volder, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Prettig, vriendelijk en vakkundig.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geachte heer Ardon, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

perfect, zeker aan te bevelen

Geachte heer Luttikholt, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw zeer positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

Al lange tijd klant bij Autoservice Heesakker. Zoals altijd weer prima service

Geachte mevrouw Mekes, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw zeer positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Geachte heer De Kam, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Geachte heer Muller, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Auto voor een kleine beurt en APK

Geachte heer Piena, Graag willen wij u hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker PS. De zojuist verstuurde uitnodiging voor het invullen van een beoordeling is per ongeluk dubbel verzonden en kunt u als niet verzonden beschouwen.

Prima Bedrijf

Geachte heer Koertshuis, Graag willen wij u nog hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geachte heer Dingemans, Graag willen wij u nog hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Een fijn autobedrijf. Ze denken graag met je mee. Als je met een lege/defecte accu staat (zoals ik gisteren) komen ze zelfs aan huis en kijken de auto gelijk in de werkplaats even na. Toppie!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geachte mevrouw De Bruijn, Graag willen wij u nog hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Geachte heer Nooten, Graag willen wij u nog hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

Grote mate van deskundigheid; goede prijs/kwaliteit verhouding

Geachte heer Rutten, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

goede service, goed behandeld

wij zijn nog maar kort klant maar in die korte tijd hebben wij jullie service als heel positief mogen ervaren. In een woord heel goed!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Geachte heer Groenendijk, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

prettig, korte lijntjes

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Geachte heer Van Teeffelen, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

• Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Andere reden

Geachte mevrouw Ravenstijn- Hoogendijk, beste Ingrid, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker

perfect, zeker aan te bevelen

Geachte heer Van Vugt, beste Remco, Graag willen wij u nog even hartelijk bedanken voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Uiteraard zijn wij u een volgende keer ook weer graag van dienst! Met vriendelijke groet en tot ziens, Mariëlla van Dommelen, namens het hele Team Autoservice Heesakker