top service

Altijd vrolijke mensen en een goede service

• Kwaliteit

Goede service en aardig personeel

Ik moest alleen lang wachten aan de balie voordat iemand kwam helpen. Ze zagen mij wel staan maar volgens mij keken ze elkaar aan wie mij zou moeten helpen maar verder was alles prima.

• Kwaliteit

Zeer goed zoals we gewend zijn.

Goede communicatie en geen verrassing en achteraf. Het rapport dat je later over de mail krijgt is goede service.

Goed en snel geholpen.

Goed en snel geholpen.

Goed geholpen.

Na telefonische overleg goed geholpen.

• Kwaliteit

Persoonlijke aandacht en service zijn geweldig.

Al jaren ben ik klant van ACL, met heel goede ervaring. Wat betreft klantvriendelijkheid en service is het TOP. Na al die jaren wordt je ook ouder en de de service groeide mee. Extra aandacht en hulp zijn geen probleem. Je voelt je thuis bij ACL. Elk probleem tracht men voor je op te lossen. Complimenten.

Fantastisch

Voor APK en beurs moest ik naar de garage. Prettig geholpen en geen klachten. Rekening was hoog, maar met een auto van 11 jaar is dat te verwachten. Volgend jaar een nieuwe auto (hopelijk bij deze garage).

Positieve ervaring!

Voor de 1e keer bij CarProf Auto Centrum Leidschendam geweest. Erg prettig te woord gestaan, heldere uitleg en denken in oplossingen. Ik ben blij dat ik voor dit bedrijf gekozen heb voor het onderhoud van mijn Opel.

130 euro voor het vervangen van 3 lampjes

Twee dimlicht lampjes en een acherlicht lampje laten vervangen Kosten 130 euro!!!... Hoe is het mogelijk Werd ook niet gemeld dat het 130 euro ging kosten Ik kom hier nooit meer terug terwijl ik van plan was om hier ook onderhoud e.d. te laten uitvoeren. Niet dus. Afrader.

• Kwaliteit

Beste heer Muis, uw reactie is verre van terecht en schept een onredelijk beeld over de werkzaamheden die wij gedaan hebben. U kwam met uw Volvo (21 jaar oud met 300000 km op de teller) bij ons terecht omdat uzelf had zitten ‘prutsen’ aan de verlichting. U wilde zelf de lampjes vervangen, maar dat lukte niet. Totaal hebben wij 2 dimlichten vervangen (wat een standaard werkzaamheid is), maar ook aan de achterzijde moesten nog 3 lampjes vervangen worden, die door uw eigen geknutsel het niet goed meer deden. Hiervoor hebben wij de beide lamp-units moeten demonteren. De ene fitting lag ergens los in de auto en de andere fitting heeft u zelf zoek gemaakt. Wij hebben u op de hoogte gehouden dat we extra tijd nodig hadden voor de reparatie, omdat het niet alleen een kwestie was van ‘even een nieuw lampje erin doen’. Gedurende de wachttijd heeft u zelf (door de ramen van de werkplaats) in de gaten gehouden hoe lang de monteur met uw auto is bezig geweest. U schrijft dat u van plan was om het jaarlijkse onderhoud van de auto bij ons te laten doen, maar dat u nooit meer terug wilt komen. Graag zelfs! Wij werken graag aan oudere auto’s en oldtimers, maar het is voor de gezondheid van onze monteurs niet verantwoord ooit nog om aan uw auto te werken i.v.m. de hygiëne en de vuiligheid in uw Volvo.

Prettig in omgang en geen verassingen

Geen verrassingen: Als er iets moet worden gerepareerd dan wordt er eerst contact met je opgenomen. Omgang: Je wordt op een menselijke en nette manier behandeld.

Service en maatwerk!

Goede snelle service, duidelijke communicatie en sterk staaltje maatwerk. Mijn Ignis lease kan er na onderhoud weer tegenaan. Fijn!

• Kwaliteit N.v.t.

Heldere uitleg, geen onnodige reparaties, vriendelijk personeel

• Kwaliteit

keurig,netjes en snel geholpen goede service.

Een goede en nette garage en deskundig personeel.

• Kwaliteit

Topbedrijf, professioneel en klantvriendelijk.

Al jarenlang klant voor onderhoud met veel verschillende automerken. Nog nooit een slechte ervaring gehad.

In alle opzichten goed

In alle opzichten goewd

• Deskundigheid N.v.t.
  • Kwaliteit

Onze CAMARO is voorlopig goed in orde. Nog enkele dingen moeten gebeuren zoals een tweede sleutel en nieuwe uitlaat. We hadden ook de prijs gewonnen voor Zandvoort, er zou een vervangende prijs komen, maar daar hebben we nog niets over gehoord.

• Kwaliteit

Goed geholpen en met goede service

Meedenken met de klant zodat de oplossing van het probleem wordt gerealiseerd tegen reële kosten.

Altijd een topervaring

Staan altijd direct klaar, zelf bezoek van ons kan op service rekenen in geval van nood!

Zeer goed.

goede afhandeling van de opdracht

geweldig

Snelle service en professioneel geholpen

Goed bedrijf

Kan beter !!!!!

2x terug geweest voor koplampunit ivm vocht,tot nog toe nog steeds vocht/condens in unit. Probleem nu opgelost keurig gedaan.

• Kwaliteit

Ik ben erg blij Lexus ook.

Solide bedrijf,,,,zeer goede service,,,,,,,mijn auto ook graag daar te rijden....Vriendelijke groeten Andre

Vriendelijk en deskundig

Super snel door Wim geholpen aan een occasion die een week later netjes werd afgeleverd!

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen