Zeer integer, ben ik niet gewend van (andere) autodealers!

Ik moest nieuwe sleutels laten maken en inlezen etc. Er werd mij een prijsrange gegeven. Ik ging automatisch uit van het hoogste uiterste van de gegeven prijzen. Bij aankomst hadden ze me dat makkelijk kunnen laten betalen en ik zou er niet eens wat achter zoeken, dat was immers war we waren overeengekomen. Tot mijn blije verbazing hoefde ik minder te betalen dan de laagste prijs die me was doorgegeven. Ik sprak de mevrouw erop aan en ze zei " Ik probeer altijd hoog in te schatten zodat het uiteindelijk alleen maar kan meevallen en we brengen nooit meer in rekening dan de werkelijke tijd dat we kwijt zijn geweest". Dit noem ik echt topservice. Integriteit ten top!

Deskundige beoordeling en uitvoering

Bovenvermeld

Zoals altijd super goed

Zoals altijd weer super vriendelijk en goed ontvangen en geholpen. Ge er altijd met veel plezier naar toe. Complimenten voor de receptionistes en de monteurs, zij leveren vakwerk!

Klantvriendelijke en professionele garage

Vriendelijk en professioneel geholpen, telefonisch en in het bedrijf zelf. Duidelijke communicatie en komen afspraken na.

Wordt altijd correct geholpen

Altijd prima geholpen!

Ik laat hier mijn autobanden vervangen als deze aan vervanging toe zijn. De banden via internet besteld en bij ACL laten afleveren. Vervolgens makkelijk een afspraak gemaakt om de nieuwe banden erop te leggen. EN… ze hebben goede koffie!

• Kwaliteit

Prettige ontvangst, professioneel werknemers, goede service

in één woord TOP dus voor mij een TOP-CAR-PROF bedrijf

Altijd zeer vriendelijk en behulpzaam, het lijkt wel of niks teveel moeite is en soms ook nog even tijd voor een praatje. Deze week even voor nieuwe ruitenwisserbladen geweest en worden dan gelijk op de auto gezet. Moet je toch even wachten tot de auto klaar is krijg je een lekker bakkie koffie en een krantje om te lezen. Dus wat mij betreft een TOP service, die een grote pluim verdiend. Aanbevelen? Wat een vraag, JA natuurlijk.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goede en duidelijke service

Eerlijke behandeling en duidelijke afspraken met vriendelijke mensen

Mensen met een hart

Hele fijne ervaring De medewerkers denken mee Zorgen voor een goede oplossing Gewoon mensen met een hart

• Kwaliteit

Goed, service gericht en vriendelijk.

Klantgericht en vriendelijk personeel.

Goed en vriendelijk

Ik wordt altijd correct en vriendelijk geholpen

eerste klas service

Altijd correct optreden. Altijd een telefonische prijsopgave vooraf de keuring. Altijd nette aflevering van de auto. Top garage!!

• Kwaliteit

Zeer vriendelijk, keurig werk, tijd genomen voor uitleg, kortom: TOP!

TOP!

Perfekt

Halen en brengen keurig geregeld

• Kwaliteit N.v.t.

Uitstekend.

Het maken van de afspraak was zeer eenvoudig. Bij aankomst werd ik vriendelijk opgewacht. Zoals afgesproken werd telefonisch gemeld wat er aan de auto zou moeten gebeuren en werd hier akkoord voor gevraagd. Bij het ophalen van de auto werd een duidelijke toelichting gegeven op wat er gedaan was. De auto was ook nog gestofzuigd. En liep weer als een zonnetje.

• Kwaliteit

Vakmensen en ik ben goed geholpen.

zeer klantvriendelijk en professioneel

Ik ben al vanaf 2002 klant bij ACL, en ervaar nu bijna 20 jaar alleen maar goede professionele service en klantvriendelijkheid. Reparaties en vakkuindig advies worden keurig van te voren (telefonisch) gemeld. Vervangend vervoer is voor mij bij ACL nooit een probleem geweest. Er stond op elk gewenst moment altijd een auto voor mij klaar zodat ik weer verder kon. Guus (de eigenaar) kan trots zijn op zijn bedrijf maar zeker op zijn altijd vriendelijke en uiterst betrouwbare medewerkers. Ik zou zeggen, op naar de komende 20 jaar van goede service en betrouwbaarheid! ACL is voor mij: Altijd Correcte Levering! en dat is voor mij als klant een heel fijn gevoel.

Goede en snelle service!

Ik vond het heel fijn dat heel snel voor mijn vakantie het glaasje van mijn buitenspiegel gerepareerd werd en ik ook niet de hele buitenspiegel hoefde te vervangen. Klasse!

• Kwaliteit

Altijd goeie service en je kan hier in alle rust de auto's bekijken.

Mijn ervaring is dat je hier altijd vriendelijk ontvangen wordt en dat de klant echt koning is

prima reparatie van knipperlicht en advies over andere zaken

prima reparatie van knipperlicht en advies over andere zaken

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Heel goed

Ik was snel geholpen met airco controle , en met andere klein probleem goed geadviseerd

Netjes afgehandeld

Raampje kon niet meer omhoog. Systeem moest vervangen worden.

prima.

Over CarProf Auto Centrum Leidschendam

Welkom bij CarProf Auto Centrum Leidschendam Den Haag. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten precies weten waar zij aan toe zijn. Vooraf, niet achteraf! Om deze belofte waar te maken, werken wij in onze moderne werkplaats met de beste monteurs die universeel kunnen sleutelen. Tevens zijn wij Service Dealer van Suzuki en Chevrolet en aangesloten bij de BOVAG. Onze medewerkers kennen onze klanten. Persoonlijke service waarmee wij zichtbaar het verschil maken!

Over Carprof

Op basis van heldere offertes, goede service, montage van kwaliteitsonderdelen en de juiste technische informatie legt CarProf zich toe op het leveren van een eersteklas ervaring voor al haar klanten. • De garage voor alle merken • 24 maanden internationale garantie op reparaties en arbeidsloon • Onderhoud volgens de fabrieksrichtlijnen