prettige mensen in de showroom

Als je naar binnenloopt komt er iemand naar je toe voor advies, in twee andere zaken moest ik heel lang zoeken naar iemand. Personeel is rustig en niet opdringerig met allerlei verkooppraatjes. Komt betrouwbaar over en alles is keuring geregeld.

Mijn ervaring is goed!

Mijn ervaring met Auto Centrum Leidschendam is goed, omdat zij hun afspraken nakomen en van tevoren aangeven wat de extra kosten zijn bij de APK. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed. Daarbij komt ook nog dat het personeel vriendelijk is. Ik voel me daar echt klant!

zeer tevreden

goede service

Snelle en beleefde service

Vanwege een niet-spoedeisende foutmelding op het dashboard hebben wij onze auto aangeboden ter reparatie. Wij konden binnen 48 uur terecht. Er werd vooraf een prijs opgegeven voor onderzoekskosten en werden door een ter zake deskundig persoon teruggebeld met de uitkomst van dit onderzoek. Vanwege bestellen van onderdelen was de auto niet dezelfde dag, maar een dag later al klaar. We zijn erg tevreden over de service!

Prima geholpen en probleem opgelost

Vriendelijke mensen en prima geholpen

uitstekend geholpen

uitstekend geholpen

Klant vriendelijk

Bereid om je te helpen

Ik ben prima te woord gestaan en volgens afspraak was de auto op tijd klaar.

Goede Service

Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg

Ontvangst bij balie prettig en goed aan de afspraken houden

Mijn ervaring met A.C.L. is zeer positief

Vakkundig en zeer vriendelijke personeel. Bespreekt de reparatie van te voren met je door.Je krijgt de volle aandacht. Ben altijd bij een opel dealer geweest maar bij A.C.L. ben je geen nummer. Klasse.

is helemaal prima

goede ervaring

Meedenkend in het belang van de klant, vriendelijk, deskundig en betrouwbaar.

Toen ik enkele jaren terug onverwacht een andere auto moest zoeken omdat degene die ik had alleen met hoge kosten nog door de APK zou komen, werd actief meegedacht en meegekeken naar een voor mij financieel acceptabele oplossing. Hierbij stond niet alleen het belang van de zaak voorop, maar ook van die van mij als klant. Met deze auto heb ik nog jaren met heel veel plezier gereden. Deze betrokkenheid maakt dat je bij ACL klant wilt blijven, ook omdat je weet dat je waar voor je geld krijgt.

Geweldige service

Een vlotte en vriendelijke service, werkelijk niets was te veel. Dankbaar hiervoor.

Betrouwbare top service door autoliefhebbers

Of het nou is om even wat na te laten kijken, een kleine zomercheck , of een APK, de auto komt altijd weer rijdend als een zonnetje thuis. Goed gevoel, fijne service! Aanrader als garage! Zo kregen wij dit adres ook door!

Helder en adequaat.

Prima, snelle service tegen lage kosten

Flexibel langs te komen en in te plannen en gelijk en adequaat geholpen. Met goede uitleg en zonder onnodige kosten !

Zeer professioneel

Zeer professionele verkopers en goede begeleiding in de aankoop van je auto, auto wordt netjes strak en schoon afgeleverd ,ze geven je rustig de tijd om te kijken en te overleggen .

Professioneel en zeer vriendelijk

Keurige behandeling en altijd van te voren een telefoontje wat de kosten ongeveer worden. Je weet waar je aan toe bent. Mankementen tussendoor worden altijd direct nagekeken en verholpen.

Top service, persoonlijk en een heel fijn team. Al vele jaren een vertrouwd adres.

Zoals in de aanhef omscheven. beter kan ik het niet verwoorden

Betrouwbare en perfecte dienstverlening

Geen lange wachttijd vooraleer we terecht kunnen, voor onze Oude Mercedes voelen we ons in veilige en betrouwbare handen

in alle opzichten prima!

Zoals altijd vriendelijke en klantgericht bedrijf.

goede service

vriendelijk en correct denkt mee bij hoge rekeningen

Prima service en aardig personeel

Jaarlijkse onderhoudsbeurt + apk

perfect

perfecte service zelfs op zaterdag zeer bereidwillig