Klant vriendelijk

Ik ben zeer tevereden met alles Dank u U wel Ik kan gerust advieseren aan mijn kennisen Mvg Gül

Prima bedrijf

Goede ervaring.

Dienstbaar, meedenkend en kwaliteit.

Zeer prettig, vriendelijk en betrouwbaar auto centrum.

Mensen zijn aardig, service is goed en er is nooit een lange wachttijd.

Prijs/kwaliteit is goed. Je voelt je bij ACL echt klant!!

Als gewoonlijk, UITSTEKEND!

Zeer klant vriendelijke en deskundige hulp.

Was goed gedaan, en de personeel was ook heel ardig. Ik ben tevreden.

goed behandeld

prettig behandeld

Altijd netjes en vakkundig geholpen.

een geweldige zaak

zeer goede service, vriendelijk en deskundig personeel, staan altijd voor je klaar en het is een mooie en schone zaak. in een woord TOP !

prettige mensen in de showroom

Als je naar binnenloopt komt er iemand naar je toe voor advies, in twee andere zaken moest ik heel lang zoeken naar iemand. Personeel is rustig en niet opdringerig met allerlei verkooppraatjes. Komt betrouwbaar over en alles is keuring geregeld.

Mijn ervaring is goed!

Mijn ervaring met Auto Centrum Leidschendam is goed, omdat zij hun afspraken nakomen en van tevoren aangeven wat de extra kosten zijn bij de APK. Prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed. Daarbij komt ook nog dat het personeel vriendelijk is. Ik voel me daar echt klant!

zeer tevreden

goede service

Snelle en beleefde service

Vanwege een niet-spoedeisende foutmelding op het dashboard hebben wij onze auto aangeboden ter reparatie. Wij konden binnen 48 uur terecht. Er werd vooraf een prijs opgegeven voor onderzoekskosten en werden door een ter zake deskundig persoon teruggebeld met de uitkomst van dit onderzoek. Vanwege bestellen van onderdelen was de auto niet dezelfde dag, maar een dag later al klaar. We zijn erg tevreden over de service!

Prima geholpen en probleem opgelost

Vriendelijke mensen en prima geholpen

uitstekend geholpen

uitstekend geholpen

Klant vriendelijk

Bereid om je te helpen

Ik ben prima te woord gestaan en volgens afspraak was de auto op tijd klaar.

Goede Service

Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg

Ontvangst bij balie prettig en goed aan de afspraken houden

Mijn ervaring met A.C.L. is zeer positief

Vakkundig en zeer vriendelijke personeel. Bespreekt de reparatie van te voren met je door.Je krijgt de volle aandacht. Ben altijd bij een opel dealer geweest maar bij A.C.L. ben je geen nummer. Klasse.

is helemaal prima

goede ervaring

Meedenkend in het belang van de klant, vriendelijk, deskundig en betrouwbaar.

Toen ik enkele jaren terug onverwacht een andere auto moest zoeken omdat degene die ik had alleen met hoge kosten nog door de APK zou komen, werd actief meegedacht en meegekeken naar een voor mij financieel acceptabele oplossing. Hierbij stond niet alleen het belang van de zaak voorop, maar ook van die van mij als klant. Met deze auto heb ik nog jaren met heel veel plezier gereden. Deze betrokkenheid maakt dat je bij ACL klant wilt blijven, ook omdat je weet dat je waar voor je geld krijgt.

Geweldige service

Een vlotte en vriendelijke service, werkelijk niets was te veel. Dankbaar hiervoor.

Betrouwbare top service door autoliefhebbers

Of het nou is om even wat na te laten kijken, een kleine zomercheck , of een APK, de auto komt altijd weer rijdend als een zonnetje thuis. Goed gevoel, fijne service! Aanrader als garage! Zo kregen wij dit adres ook door!

Helder en adequaat.