1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

mijn ervaringen zijn zeer slecht zodra de auto verkocht is houd het ook helemaal op, het interesseert ze echt niet meer, dakschade, accu na 2 weken kapot, ze doen helemaal niks alleen verkoper Raymond heeft nog een beetje gevoel in zijn lijf,

wij hebben u een vergoeding gegeven voor een nieuwe accu. de opmerking zo doen helemaal niets is dan ook ten onrechte! de vergoeding welke wij hebben uitbetaald is gedaan op basis van goed vertrouwen omdat u vertelde dat de accu niet goed was hebben wij geld aan u over gemaakt wij hebben dit nooit zelf geconstateerd. de dakschade waar over gesproken word, lak welke aangetast is door weer en buiten omgeving, was de staat van de auto zoals u hem destijds heeft gezien bij ons in de showroom. aangeboden is om tegen kostprijs het dak te laten spuiten wanneer u dit zou willen.

Topbedrijf. Vriendelijke, kundige medewerkers, een prettige sfeer en goede communicatie. Wat vooral heel fijn is, is de \\\'nazorg\\\' met hart voor je auto. Vorig jaar een occassion gekocht en daarna een paar keer terug geweest voor onderhoud. Alle keren uitstekend geholpen!

Vandaag terug geweest i.v.m. lekke band. Aangezien de auto pas vrij kort in ons bezit is en het lek in de zijkant van de band zat moest er een nieuwe band op en dit werd dankzij verkoper Roy kosteloos verholpen. Monteur Dave en ‘zijn’ stagiair waren uiterst vriendelijk.

Prima verkoopgesprek en uitstekende after sales! Het verkoopgesprek met Raymond was aangenaam en afgelopen zaterdag de auto opgehaald, vandaag terug geweest voor een kleine reparatie onder garantie. Alle lof voor monteur Dave die kosteloos tevens enkele krassen veel minder zichtbaar heeft gemaakt, bovendien is hij een vriendelijke en behulpzame monteur met veel kennis van zaken.

Eerste keer bij van Schie, uitstekend geholpen door Roy, wat een zeer vriendelijke verkoper is. Goed geholpen en geven je de ruimte om goed naar de auto te kijken en geven ook duidelijk uitleg over de desbetreffende auto\'s! Kom hier zeker weer terug voor mijn volgende auto!

Voor het eerst bij Van Schie geweest voor een gebruikte auto en daar uitstekend geholpen door Roy die mij na mijn wensen gehoord te hebben op een Ford Focus station wees. Ik was eigenlijk op zoek naar een kleinere auto maar nadat ik meteen een proefrit kon maken was ik toch om. Na een paar dagen ging echter mijn motormanagementlampje branden en ben ik teruggegaan. Men zou meteen gaan kijken wat er aan de hand was en kreeg meteen een \"vrij nieuwe\" leenauto mee die ik kon gebruiken tot de auto gemaakt was. Er bleek een probleem met de katalysator en die is meteen vervangen. Sindsdien geen problemen en rijd het heerlijk. Kortom, prima ervaring met bedrijf en service en ik raad dit bedrijf dus zeker aan

Prima geholpen door Roy. Ik zocht een (tijdelijke) betrouwbare auto voor een slim budget, puur op ratio en advies van dit bedrijf een toyota avensis aangeschaft. Erg blij mee, bijzonder mooie auto nog en lekker rijdend.

2 sterren: slechter dan verwacht

Na een eerdere review pas ik mijn mening voor dit bedrijf aan, helaas in de negatieve zin. Zie mijn onderstaande bericht van de 1e beoordeling. Bij deze het verhaal er na. Na ruim1500 euro verder voor een revisiemotor, nieuwe uitlaat van voor naar achter, nieuwe dynamo en een kapot voorraam, kwam na het vervangen van de revisiemotor nog even het volgende: Kapotte wiellager Accu leeg Kapotte injector distributie wederom gebroken Auto naar de sloop. Ik heb ooit nog een mail gestuurd, maar in verband met vakantie zou er op een later moment gereageerd worden. Jammer dat ik nooit meer iets heb gehoord! Uiteindelijk heb ik de slechtste auto van mijn leven gehad en is deze tegen slooppremie verkocht. Ik heb hem één jaar gehad en heeft vaker stil gestaan dan gereden. Totale schade: 3650 euro in een jaar na 3000km te hebben gereden. Achteraf heb ik er spijt van gehad een auto te hebben gekocht die veel duurder was dan de \'marktplaats\' auto\'s. Ik ben niet op de prijs afgegaan, maar naar het uiterlijk van het bedrijf. Zelfs nog dat achteraf vlak na aankoop bleek dat de kilometerstand toch niet te controleren was, NAP was dus niet bijgewerkt. Heb daar wel iets voor terug gekregen, maar volgens mij heb ik een auto met 4 ton op de teller gekocht. Blijkt dat je dus ook wel eens mazzel moet hebben met dit soort dingen, helaas! --------------------------------------------------------- Eerdere review: ----------------------------------------------------------- Daar een Fiat Multipla gekocht. In een korte tijd nogal veel problemen gehad met als eindresultaat na enkele maanden een kapotte motor dat de distributie kapot is gegaan. Contact gezocht met de van Schie en het verhaal uitgelegd. Zij vonden dit ook erg vervelend hebben tegen een hele schappelijke prijs de auto weer rijdend gekregen. De auto heb ik zonder garantie gekocht en daarom vind ik het uitstekend dat we er zo uitgekomen zijn. Nu is er al zoveel aan de auto vervangen dat ik er van uit ga dat ik hier nog een hele tijd mee kan rijden. Ook een dikke pluim voor Dennis, de monteur die hier keihard aan gewerkt heeft!

mijn eerste ervaring met dit bedrijf , goede indruk

Leuk bedrijf met veel auto\'s. Ook leuk en klantvriendelijke personeel toffe gasten !

Van de week een auto gekocht. Vriendelijk geholpen en met de auto een proefrit gemaakt. Veel aanbod, erg druk en netjes geholpen. Ik ben erg blij met mijn aanschaf. Ik kom in de toekomst zeker terug!!

Net een corsa gekocht. Fantastisch behandeld. Leuk bedrijf.

Heel fijn bedrijf. Een Tweede hands autogekocht voor een nette prijs. Veel informatie gekregen en erg klantgericht.

Wij hebben op 2 mei een Kia carens gekocht goed en vriendelijk geholpen wij komen hier zeker terug

uitstekend, goede service

Prettig, professioneel, ordelijk bedrijf

Afgelopen dinsdag een Seat alhambra gekocht. Fijne ruime auto! Netjes geholpen door Roy.

We vinden hier een degelijk en vriendelijk bedrijf, waarbij de betrokkenheid groot is. Eerlijkheid en deskundigheid voelen erg goed. We zijn coulant geholpen, we hebben echt het gevoel serieus genomen worden.

Zeer voorkomende verkoper. Niet opdringerig, maar zeer dienstverlenend. Open en eerlijk over de auto\'s.

Op internet een astra twintop gespot en telefonisch het e.e.a nagevraagd waar alle tijd voor genomen werd ook werd de corsa telefonisch ingeruild en een te betalen prijs afgemaakt waar men zich keurig aan hield op zaterdag rond de middag e.e.a rond gemaakt waren iets te vroeg wat ons de gelegenheid gaf eens te observeren hoe er met klanten omgegaan werd de astra werd in de tussentijd naar binnen gereden zodat wij alle ngelenheid hadden om de auto te bekijken koop rond gemaakt en hobbelen maar al vrijstel irriteerde het mij dat het stuur iets naar links stond en de auto iets naar links trok en na twee dagen verscheen er een melding dat het koelvloeistofniveau gecontroleerd diende te worden dit gemeld bij van schie en Brit werd zonder verdere discussie bij garage blokland in alphen aan de rijn verholpen (prima garage zeer vriendelijk en deskundig personeel)kort om tot nog toe zeer tevreden met de aankoop wat wel jammer is dat het instructie boekje ontbreekt dat is dan ook op dit moment het enige minpuntje ben hagens muiden

Ik heb hier mijn tweedehands auto aangeschaft. Eerste keer een proefrit gemaakt maar toch nog twijfel of ik wel die auto wilde kopen. Door de klantvriendelijkheid en goede service toch overgehaald nog een keer bij het bedrijf gaan kijken. Toen heb ik voor een tweede keer een proefrit gemaakt en deze beviel ook erg goed. . Uiteindelijk nog een prachtig bod gekregen op mijn oude auto. Ik ga hier zeker terug komen!

Uiterst prettige behandeling zowel bij aankoop nals aflevering.

Klantvriendelijk, goede service.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring