Vooraf via chat en mail contact gehad over een Skoda Fabia combi. Een afspraak gemaakt voor een dag later om een proefrit te maken. Werd vriendelijk ontvangen door Neill. Hij nam de tijd om samen met ons over de auto te spreken. Kreeg antwoorden op de vragen die ik had en ook over de pakketten die ze voor aflevering hebben. Een mooie prijsafspraak gemaakt waarna wij overgegaan zijn tot aankoop. Werd flexibel met mij meegedacht. De volgende dag terug gegaan om de auto op te halen. Werd wederom vriendelijk ontvangen door Neill en afspraken die gemaakt waren, waren netjes nagekomen. Al met al heb ik er vanuit Vierlingsbeek een stuk voor moeten rijden, maar de moeite waard.

Een ontevreden klant

Een Audi A3 gekocht, deze bleek een defecte b Bombine te hebben 24u na de koop. De auto werd zaterdag opgehaald in zaandam, dinsdag werd de auto weer teruggebracht in perfecte staat.

Prettige zaak met kundig en vriendelijk personeel. Ze nemen alle tijd om je goed en eerlijk te adviseren. Veel keuze in gebruikte auto\'s. Een week na aanschaf bleek dat mijn spiegels niet goed functioneerde, dit is direct kosteloos opgelost, top!

Heel goed geholpen en geadviseerd! Zeer prettige auto-dealer!

Personeel is vriendelijk en zijn klantgericht, 2 voertuigen gekocht tegelijk en ik heb niet eerder iemand zo verbaasd zien kijken (geweldig) maar geholpen zoals het hoort. Ze zijn misschien met bepaalde voertuigen wat prijs betreft iets duurder, maar je krijgt een voertuig in goede en betrouwbare staat mee naar huis. Als ik ooit nog eens een ander voertuig gaat kopen dan is het daar. Top!!!!

10-10-2018 Aan de lezers: Vandaag mijn Toyota Prius opgehaald bij van Schie auto\'s. Zeer goed de zaken afgehandeld, waarbij ook een stuk advies is gegeven over vezekeringen en onderhoud. Personeel is zeer gedreven, vriendelijk en bekwaam. Als de auto nog lang goed blijft functioneren zou ik zeggen tot de volgende keer!

2 sterren: slechter dan verwacht

Op aanraden van dit garagebedrijf heb ik een Honda Civic gekocht zonder garantie. Aangezien ik al meerdere Honda’s heb gehad dacht ik dat mij weinig kon gebeuren. Ook gezien de lage kilometerstand. Op de dag dat ik had afgesproken om de auto op te halen belde de garage op dat hij vergeten was om de monteur naar de auto te laten kijken op de zaken die ik had geconstateerd. Toch maar besloten om de auto op te halen, want de verzekering was al geregeld. Toen ik met mijn nieuwe auto wilde wegrijden begonnen alle lampjes te branden. Er werd al snel geconstateerd dat de accu niet helemaal goed was. Dat werd netjes opgelost zonder extra kosten door deze te vervangen. De dag erna begon er een lampje te branden dat er iets aan de hand was met de batterij. Na enig onderzoek kwam ik erachter dat vervanging van de batterij al snel 3000 euro kon gaan kosten. Maandag direct de garage gebeld en de zaak uitgelegd. Ik moest maar naar de Honda dealer, want er zat nog fabrieksgarantie op. Dat was makkelijk gezegd, want de fabrikant heeft in de voorwaarden opgenomen en dat deze dealer onderhouden moest zijn. Ik had bij de auto en geen boekje en deze auto was zeker niet dealer onderhouden. Gelukkig heeft Honda het fantastisch opgelost. Ik heb wel sterk het vermoeden dat de garage aan de vorige eigenaar minder inruil heeft betaald vanwege dit mankement met de gok om de auto te verkopen zonder garantie en zo dat geld in eigen zak te steken. Het gevoel wordt versterkt door het feit dat ik geen enkel telefoontje heb gehad om te informeren hoe het is afgelopen. Kortom als je zaken doet met dit bedrijf koop nooit een auto zonder garantie of laat deze eerst checken door een onafhankelijke garage. Ik zou in iedergeval nooit meer zaken doen met deze garage die erop uit is om zijn klanten letterlijk een poot uit te draaien.

terugkomend op de accu pack van de Honda. omdat u redelijk ver weg woont van ons bedrijf 1 uur rijden, hebben we besloten samen in overleg dat u langs zou rijden bij de plaatselijke dealer om te informeren wat het lampje betekende. Als u er niet uit zou komen met de Honda Dealer dan zou u met ons contact opnemen omdat de Honda Dealer indirect ook een relatie is van ons. wanneer het gewoon geregeld zou zijn kosteloos dan zouden we geen contact hebben. zouden er wel kosten uit voort vloeien dan zou u met mij contact opnemen. wij zijn dan ook echt van mening dit goed met u geregeld te hebben.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

mijn ervaringen zijn zeer slecht zodra de auto verkocht is houd het ook helemaal op, het interesseert ze echt niet meer, dakschade, accu na 2 weken kapot, ze doen helemaal niks alleen verkoper Raymond heeft nog een beetje gevoel in zijn lijf,

wij hebben u een vergoeding gegeven voor een nieuwe accu. de opmerking zo doen helemaal niets is dan ook ten onrechte! de vergoeding welke wij hebben uitbetaald is gedaan op basis van goed vertrouwen omdat u vertelde dat de accu niet goed was hebben wij geld aan u over gemaakt wij hebben dit nooit zelf geconstateerd. de dakschade waar over gesproken word, lak welke aangetast is door weer en buiten omgeving, was de staat van de auto zoals u hem destijds heeft gezien bij ons in de showroom. aangeboden is om tegen kostprijs het dak te laten spuiten wanneer u dit zou willen.

Topbedrijf. Vriendelijke, kundige medewerkers, een prettige sfeer en goede communicatie. Wat vooral heel fijn is, is de \\\'nazorg\\\' met hart voor je auto. Vorig jaar een occassion gekocht en daarna een paar keer terug geweest voor onderhoud. Alle keren uitstekend geholpen!

Vandaag terug geweest i.v.m. lekke band. Aangezien de auto pas vrij kort in ons bezit is en het lek in de zijkant van de band zat moest er een nieuwe band op en dit werd dankzij verkoper Roy kosteloos verholpen. Monteur Dave en ‘zijn’ stagiair waren uiterst vriendelijk.

Prima verkoopgesprek en uitstekende after sales! Het verkoopgesprek met Raymond was aangenaam en afgelopen zaterdag de auto opgehaald, vandaag terug geweest voor een kleine reparatie onder garantie. Alle lof voor monteur Dave die kosteloos tevens enkele krassen veel minder zichtbaar heeft gemaakt, bovendien is hij een vriendelijke en behulpzame monteur met veel kennis van zaken.

Eerste keer bij van Schie, uitstekend geholpen door Roy, wat een zeer vriendelijke verkoper is. Goed geholpen en geven je de ruimte om goed naar de auto te kijken en geven ook duidelijk uitleg over de desbetreffende auto\'s! Kom hier zeker weer terug voor mijn volgende auto!

Voor het eerst bij Van Schie geweest voor een gebruikte auto en daar uitstekend geholpen door Roy die mij na mijn wensen gehoord te hebben op een Ford Focus station wees. Ik was eigenlijk op zoek naar een kleinere auto maar nadat ik meteen een proefrit kon maken was ik toch om. Na een paar dagen ging echter mijn motormanagementlampje branden en ben ik teruggegaan. Men zou meteen gaan kijken wat er aan de hand was en kreeg meteen een \"vrij nieuwe\" leenauto mee die ik kon gebruiken tot de auto gemaakt was. Er bleek een probleem met de katalysator en die is meteen vervangen. Sindsdien geen problemen en rijd het heerlijk. Kortom, prima ervaring met bedrijf en service en ik raad dit bedrijf dus zeker aan

Prima geholpen door Roy. Ik zocht een (tijdelijke) betrouwbare auto voor een slim budget, puur op ratio en advies van dit bedrijf een toyota avensis aangeschaft. Erg blij mee, bijzonder mooie auto nog en lekker rijdend.

2 sterren: slechter dan verwacht

Na een eerdere review pas ik mijn mening voor dit bedrijf aan, helaas in de negatieve zin. Zie mijn onderstaande bericht van de 1e beoordeling. Bij deze het verhaal er na. Na ruim1500 euro verder voor een revisiemotor, nieuwe uitlaat van voor naar achter, nieuwe dynamo en een kapot voorraam, kwam na het vervangen van de revisiemotor nog even het volgende: Kapotte wiellager Accu leeg Kapotte injector distributie wederom gebroken Auto naar de sloop. Ik heb ooit nog een mail gestuurd, maar in verband met vakantie zou er op een later moment gereageerd worden. Jammer dat ik nooit meer iets heb gehoord! Uiteindelijk heb ik de slechtste auto van mijn leven gehad en is deze tegen slooppremie verkocht. Ik heb hem één jaar gehad en heeft vaker stil gestaan dan gereden. Totale schade: 3650 euro in een jaar na 3000km te hebben gereden. Achteraf heb ik er spijt van gehad een auto te hebben gekocht die veel duurder was dan de \'marktplaats\' auto\'s. Ik ben niet op de prijs afgegaan, maar naar het uiterlijk van het bedrijf. Zelfs nog dat achteraf vlak na aankoop bleek dat de kilometerstand toch niet te controleren was, NAP was dus niet bijgewerkt. Heb daar wel iets voor terug gekregen, maar volgens mij heb ik een auto met 4 ton op de teller gekocht. Blijkt dat je dus ook wel eens mazzel moet hebben met dit soort dingen, helaas! --------------------------------------------------------- Eerdere review: ----------------------------------------------------------- Daar een Fiat Multipla gekocht. In een korte tijd nogal veel problemen gehad met als eindresultaat na enkele maanden een kapotte motor dat de distributie kapot is gegaan. Contact gezocht met de van Schie en het verhaal uitgelegd. Zij vonden dit ook erg vervelend hebben tegen een hele schappelijke prijs de auto weer rijdend gekregen. De auto heb ik zonder garantie gekocht en daarom vind ik het uitstekend dat we er zo uitgekomen zijn. Nu is er al zoveel aan de auto vervangen dat ik er van uit ga dat ik hier nog een hele tijd mee kan rijden. Ook een dikke pluim voor Dennis, de monteur die hier keihard aan gewerkt heeft!

mijn eerste ervaring met dit bedrijf , goede indruk

Leuk bedrijf met veel auto\'s. Ook leuk en klantvriendelijke personeel toffe gasten !

Van de week een auto gekocht. Vriendelijk geholpen en met de auto een proefrit gemaakt. Veel aanbod, erg druk en netjes geholpen. Ik ben erg blij met mijn aanschaf. Ik kom in de toekomst zeker terug!!

Net een corsa gekocht. Fantastisch behandeld. Leuk bedrijf.

Heel fijn bedrijf. Een Tweede hands autogekocht voor een nette prijs. Veel informatie gekregen en erg klantgericht.

Wij hebben op 2 mei een Kia carens gekocht goed en vriendelijk geholpen wij komen hier zeker terug