Slechte verkoop techniek

Je moet al beslissen met de koop van een auto voor dat je een proefrit mag maken. Vreemde manier van verkoop. Heb achter af van meer mensen gehoord dat van Schie deze praktijken doet.

Goed geholpen.

Fijne garage, aardige mensen. We zijn goed geholpen.

Grootste fout om hier een auto te kopen

Na de aankoop zoveel gezeur en gestress met de ronduit schandalig onvriendelijke bedrijfsleider gehad, dat de aankoop bij deze garage onze grootste fout ooit geworden is. Vorige zomer hebben wij hier onze auto gekocht. Bij de proefrit brandde er een lampje. We konden de auto even goed op dat moment kopen en meenemen. Zij zouden dit laterna op hun kosten repareren. Omdat wij ver weg wonen hadden we afgesproken dat we eerst een prijsaanvraag zouden doen bij een garage bij ons in de buurt. Op de terugrit naar huis kwamen er nog een paar gebreken naar boven. Dit meteen bij thuiskomst laten weten. Zoals afgesproken stuurde wij de prijsindicatie door van de garage hier. Nou de reactie die we van de bedrijfsleider daarop kregen was ronduit SCHANDALIG. Zo'n reactie zou ik nog niet naar mijn vijand sturen, laat staan naar een klant die zich aan de afspraak houdt. Ondanks dat ik beleeft terug bleef reageren werden de reacties alleen maar schandaliger en schandaliger met de conclusie, hij wilde niet betalen. Wij waren ervan overtuigd dat wij in ons recht stonden, dus een aangetekende brief gestuurd dat wij bereid waren juridische stappen te ondernemen. Ineens veranderde zijn taalgebruik 180 graden en konden we de auto brengen voor een kosteloze reparatie. We zijn onze auto toen 3 maanden kwijt geweest, waarin we weer heel veel moesten discussiëren over de prijs van de reparaties. Uiteindelijk hebben wij water bij de wijn gedaan om er zelf ook een deel van te betalen. Want ons vertrouwen dat ze anders onze auto fatsoenlijk zouden repareren was volkomen weg.

Zeer serieus genomen

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf en ontzettend blij met de aanschaf van mijn Nissan Juke. Ruime keuze aan auto's, zeer behulpzaam personeel!!

zeer slecht

Ik woon in Groningen en had 24 december met ene David van van Schie gemaild en overeen gekomen dat ik mijn auto bij hun in kon ruilen + 2000 euro bij betalen tegen een Mercedes. Ik heb alle opties gezegd. Om zeker te zijn dat ik wel zou komen heb ik 500 euro voorschot betaald. Dus ik kon maandag 28 december mijn "nieuwe" auto ophalen. Bij aankomst en na inspectie van mijn kwam de verkoper met het verhaal dat er geen open dak en geen lederen bekleding inzat, maart dit wisten ze, en dat er geld bij moest. Ik heb wel eens gehoord dat men mensen van ver laat komen, dat men de klant hun auto's afkraken, maar doordat ik dacht dat de koop al gesloten was had ik hier dus totaal niet op gerekend, ten onrechte dus. Hij wilde meer geld van mij, maar ik vind afspraak is afspraak, maar dat geldt dus niet bij van Schie. Vijf en een half uur voor niets in de auto gezeten benzine niet vergoed en tijd kwijt. Dus voor mij een onbetrouwbare handelaar. KIJK UIT ALS JE VAN VER KOMT!!!!

Super geholpen

Suzuki swift gekocht, fantastisch geholpen. Ik ben super blij met de auto

Topservice!

Zeer goede ervaring met dit autobedrijf. Netjes geholpen door een vriendelijke verkoper zonder opdringerige verkooppraat. Goede prijs gekregen voor mijn inruilauto en ik kon meteen een proefrit maken zonder afspraak. Bovendien kon ik mijn nieuwe auto meteen meenemen. Ik zou dit autobedrijf, dat betrouwbaar overkomt, dan ook zeker aanraden voor de aanschaf van een auto.

Zeer net autobedrijf

Wij hebben hier onze auto gekocht en de oude ingeruild. Als je aankomt ziet alles er al netjes uit en dan wordt je ook nog zeer netjes ontvangen. De verkopers zijn niet opdringerig en dat geeft een ontspannen sfeer. Na een goed gesprek over de inruilprijs en het bij te betalen bedrag een proefrit gemaakt en uiteindelijk besloten de auto te kopen. ook dit ging heel soepel en ontspannen. er zitten wat kleine putjes in de auto waar ik nog even terug voor mag komen om deze weg te laten halen. Topservice, Topbedrijf, nette prijzen en nette inruilprijzen. Ik zou zo weer terug gaan en beveel dit bedrijf ook zeker aan aan anderen.

Top kwaliteit, zeer tevreden en super behulpzaam

Vía Marktplaats een auto gevonden (Seat Leon) bij van Schie die aan onze verwachtingen voldeed. Prima geholpen, moeiteloos om een ander auto te ruilen met een goede deel. De service was super, de verkoper was zeer vriendelijk, behoorlijk behulpzaam. Wij vinden deze bedrijf heel goed en eerlijk worden behandeld als persoon en niet als koper. Wij zullen u allemaal aanraden om daar een kijkje te nemen.

Wij zijn naar onze volle tevredenheid geholpen door de autoverkopers.

Hier werken verkopers, die zeer klantvriendelijk zijn en verstand van zaken hebben. De 2e hands auto, die wij kochten, loopt als een tierelier! We zijn erg tevreden en hopen op vele, veilige, kosteloze kilometers.

Mijn man en ik hebben gisteren daar onze auto gekocht wij zijn super gastvrij en hartelijk ontvangen en ook geadviseerd. Auto is echt super en heel netjes. De service die je daar krijgt is echt top dit zie je echt haast niet meer. Niet opdringerig en gehaast maar de tijd nemen en uitleggen geen irritante verkooppraat en opdringerigheid Kort om een top bedrijf en mijn volgende auto gaan we ook zeker daar halen Ga zo door aub

2 weken gelden hebben we een auto gekocht bij van schie het eerste wat ons op viel de netheid en de service we werden netjes ontvangen met een kopje koffie en zijn daarna naar de auto gelopen die we zouden kopen ( Dacia Sandero ) we kregen netjes uitleg over de auto en hebben we daarna een proef rit gemaakt daar hadden we geen spijt van en bij terug komst hebben we gelijk de koop beklonken hij is inmiddels in ons bezit. dit bedrijf is zeker een aanrader.

Top Bedrijf!

Wij zagen onze auto op de website en waren opslag verliefd op de VW Golf Variant.En we besloten om te gaan kijken. We konden gelijk een proefrit maken zonder dat wij er een afspraak voor hadden gemaakt! De zeer vriendelijke verkoper Edward heeft ons geholpen rustig en zonder verkooppraatjes en dat schepte gelijk veel vertrouwen. Wij hebben de auto nu 2 weken en vandaag even terug geweest omdat de banden wat trilden en dit werd direct verholpen! Nu rijd hij super en wij zijn reuze blij met deze prachtige auto. dank je wel voor alles Edward

Transparant en prettig aan,- en verkoopproces

Alhoewel het aankoop proces niet soepel begon, mijn e-mail met foto's van de in te ruilen auto kwam blijkbaar in de spam-bak terecht, is het verder aankoop traject goed verlopen. Edward denkt mee en voert geen druk uit om de 'deal te sluiten'. Dat geeft mij als koper een prettig gevoel. Daarnaast is het aanbod ruim en zijn de prijzen scherp. Zeker een aan te bevelen autobedrijf.

Top service en kwaliteit

Na enige tijd op zoek te zijn geweest naar een nieuwe auto, uitgekomen bij van Schie. Hele goede service en je voelt je als klant erg op je gemak en gewaardeerd. Er wordt meegedacht over de eventuele opties en eerlijk advies gegeven. De kwaliteit is ook top. We zijn uiteindelijk weg gegaan met een 2e hands Hyundai. Ik zeg 2e hands maar deze auto is zo netjes gemaakt dat hij bijna als nieuw is. Service en kwaliteit is naar mijn mening wat je zoekt als klant zijnde en daar slaagt van Schie heel erg goed in. Bedankt voor de goede service, we zijn onwijs blij met onze nieuwe auto.

Top bedrijf goede service en erg gastvrij.

Ik heb mijn eerste auto hier gekocht en ben uitstekend geholpen door verkoper Edward. Ik vond het erg moeilijk om een keuze te maken omdat het toch wel mijn eerste auto is maar met behulp van Edward is dit toch nog goedgekomen. Bij de aflevering bleek een raam niet helemaal goed te werken en heb ik met dank aan de monteur (Dave) de auto alsnog kunnen ophalen 2 dagen later zonder extra kosten en een werkend raam. Het is en blijft een tweede hands auto maar rijd als nieuw. Zeker een aanrader voor mensen die een goede tweedehands auto willen kopen. Ik haal zeker mijn volgende auto bij dit bedrijf!

zeer goede service

ik kwam kijken voor een audi a4 avant, de auto stond klaar op de oprit, alles zag er keurig uit. De auto was ontschreven zoals hij op het internet stondt . Na dat we alles hadden gesproken kwa inruilen mocht ik een proefrit maken. De auto beviel mij zeer goed, direcht gekocht een meegenomen. zeker een aanrader om je volgende auto te kopen! Bedankt verkoopteam autobedrijf Van Schie

Zeer goede ervaring

Geen onzinverhaaltjes, zeer goede service, komen afspraken na. Goede prijs ontvangen voor auto bij inruilen voor andere. Hartelijk. Kortom ben zeer tevreden.

Ik heb op een prettige manier een Auto gekocht bij dit bedrijf.

Op een sportieve basis onderhandeld.

Fijne klantvriendelijke garage

Fijne klantvriendelijke garage! Uitstekende service en komen hun afspraken na. Wij gaan in de toekomst daar zeker weer heen.

Klant en service gericht

Afspraak gemaakt om een proefrit te maken en had de keuze gemaakt uit twee auto's. Even rond gekeken op het terrein. werd uitermate deskundig geholpen door Marc. Eerst de proefrit gemaakt met een lexus 300. Wow was meteen verkocht na de proefrit, dus de Kia hoefde niet meer voor mij. Kreeg best een goeie deal, en heb wel degelijk met garantie gekocht. Auto rijdt prima erg blij mee

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vía Marktplaats een auto gevonden (Citroën C3) bij van Schie die aan onze verwachtingen voldeed. Prima geholpen, moeiteloos een proefrit kunnen maken. Verkoper nam de tijd. Informele sfeer, wat voor ons prima werkt. Aflevering netjes en volgens afspraak, er wordt met je meegekeken voor een verzekering, pakte in ons geval erg gunstig uit. Na een paar dagen hoorden we een rammelend geluid uit de auto, dit bleek één vd veerschotels te zijn. Ondanks dat we de auto zonder garantie hadden gekocht is dit netjes kosteloos gerepareerd. Tot zover zijn wij erg tevreden.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke medewerkers die de klanten netjes te woord staan, een nette showroom, een snelle afhandeling van de aankoop.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanochtend een auto gekocht bij autobedrijf Van Schie, wat een fijne ervaring was dit. Goede service, fantastische verkoper. Raymond bedankt!