• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vía Marktplaats een auto gevonden (Citroën C3) bij van Schie die aan onze verwachtingen voldeed. Prima geholpen, moeiteloos een proefrit kunnen maken. Verkoper nam de tijd. Informele sfeer, wat voor ons prima werkt. Aflevering netjes en volgens afspraak, er wordt met je meegekeken voor een verzekering, pakte in ons geval erg gunstig uit. Na een paar dagen hoorden we een rammelend geluid uit de auto, dit bleek één vd veerschotels te zijn. Ondanks dat we de auto zonder garantie hadden gekocht is dit netjes kosteloos gerepareerd. Tot zover zijn wij erg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke medewerkers die de klanten netjes te woord staan, een nette showroom, een snelle afhandeling van de aankoop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanochtend een auto gekocht bij autobedrijf Van Schie, wat een fijne ervaring was dit. Goede service, fantastische verkoper. Raymond bedankt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Open, helder, hulpvaardig, keurig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bedrijf met zeer plezierige en open medewerkers.\r\nKomen correct afspraken na en verlenen uitstekende service.\r\nAuto wordt zeer correct afgeleverd.\r\n\r\nVerder zoeken is zonde van je tijd!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Koop van van de auto ging erg prettig. Auto is netjes nagekeken voordat deze in de showroom neergezet is. Zo weet je ook of er nog gebreken zijn waar je wel of niet akkoord mee wilt gaan. Ze deden ook helemaal niet moeilijk over een testrit.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto aanbetaald en de volgende dag ging ik kijken. Echter waren mijn verwachtingen anders en wilde van de koop af. Uiteraard krijg je een aanbetaling niet terug maar deze uiterst vriendelijke verkoper heeft het bedrag bij hoge uitzondering terug gestort. Zeer net en klantvriendelijk bedrijf en ben er zeer tevreden over. Hvd uit Bilthoven

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vooraf via chat en mail contact gehad over een Skoda Fabia combi.\r\nEen afspraak gemaakt voor een dag later om een proefrit te maken. Werd vriendelijk ontvangen door Neill.\r\nHij nam de tijd om samen met ons over de auto te spreken.\r\nKreeg antwoorden op de vragen die ik had en ook over de pakketten die ze voor aflevering hebben.\r\n\r\nEen mooie prijsafspraak gemaakt waarna wij overgegaan zijn tot aankoop. Werd flexibel met mij meegedacht. \r\nDe volgende dag terug gegaan om de auto op te halen.\r\n\r\nWerd wederom vriendelijk ontvangen door Neill en afspraken die gemaakt waren, waren netjes nagekomen.\r\n\r\nAl met al heb ik er vanuit Vierlingsbeek een stuk voor moeten rijden, maar de moeite waard.\r\n

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een ontevreden klant

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Audi A3 gekocht, deze bleek een defecte b\r\nBombine te hebben 24u na de koop.\r\nDe auto werd zaterdag opgehaald in zaandam, dinsdag werd de auto weer teruggebracht in perfecte staat.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige zaak met kundig en vriendelijk personeel. Ze nemen alle tijd om je goed en eerlijk te adviseren.\r\nVeel keuze in gebruikte auto\'s.\r\nEen week na aanschaf bleek dat mijn spiegels niet goed functioneerde, dit is direct kosteloos opgelost, top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed geholpen en geadviseerd! Zeer prettige auto-dealer!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Personeel is vriendelijk en zijn klantgericht, 2 voertuigen gekocht tegelijk en ik heb niet eerder iemand zo verbaasd zien kijken (geweldig) maar geholpen zoals het hoort.\r\nZe zijn misschien met bepaalde voertuigen wat prijs betreft iets duurder, maar je krijgt een voertuig in goede en betrouwbare staat mee naar huis.\r\nAls ik ooit nog eens een ander voertuig gaat kopen dan is het daar. \r\n\r\nTop!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 10-10-2018\r\nAan de lezers:\r\n\r\nVandaag mijn Toyota Prius opgehaald bij van Schie auto\'s.\r\nZeer goed de zaken afgehandeld, waarbij ook een stuk advies is gegeven over vezekeringen en onderhoud. \r\nPersoneel is zeer gedreven, vriendelijk en bekwaam. \r\nAls de auto nog lang goed blijft functioneren zou ik zeggen tot de volgende keer!

2 sterren: slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op aanraden van dit garagebedrijf heb ik een Honda Civic gekocht zonder garantie. Aangezien ik al meerdere Honda’s heb gehad dacht ik dat mij weinig kon gebeuren. Ook gezien de lage kilometerstand. Op de dag dat ik had afgesproken om de auto op te halen belde de garage op dat hij vergeten was om de monteur naar de auto te laten kijken op de zaken die ik had geconstateerd. Toch maar besloten om de auto op te halen, want de verzekering was al geregeld. Toen ik met mijn nieuwe auto wilde wegrijden begonnen alle lampjes te branden. Er werd al snel geconstateerd dat de accu niet helemaal goed was. Dat werd netjes opgelost zonder extra kosten door deze te vervangen. De dag erna begon er een lampje te branden dat er iets aan de hand was met de batterij. Na enig onderzoek kwam ik erachter dat vervanging van de batterij al snel 3000 euro kon gaan kosten. Maandag direct de garage gebeld en de zaak uitgelegd. Ik moest maar naar de Honda dealer, want er zat nog fabrieksgarantie op. Dat was makkelijk gezegd, want de fabrikant heeft in de voorwaarden opgenomen en dat deze dealer onderhouden moest zijn. Ik had bij de auto en geen boekje en deze auto was zeker niet dealer onderhouden. Gelukkig heeft Honda het fantastisch opgelost. Ik heb wel sterk het vermoeden dat de garage aan de vorige eigenaar minder inruil heeft betaald vanwege dit mankement met de gok om de auto te verkopen zonder garantie en zo dat geld in eigen zak te steken. Het gevoel wordt versterkt door het feit dat ik geen enkel telefoontje heb gehad om te informeren hoe het is afgelopen. Kortom als je zaken doet met dit bedrijf koop nooit een auto zonder garantie of laat deze eerst checken door een onafhankelijke garage. Ik zou in iedergeval nooit meer zaken doen met deze garage die erop uit is om zijn klanten letterlijk een poot uit te draaien.

terugkomend op de accu pack van de Honda. omdat u redelijk ver weg woont van ons bedrijf 1 uur rijden, hebben we besloten samen in overleg dat u langs zou rijden bij de plaatselijke dealer om te informeren wat het lampje betekende. Als u er niet uit zou komen met de Honda Dealer dan zou u met ons contact opnemen omdat de Honda Dealer indirect ook een relatie is van ons. wanneer het gewoon geregeld zou zijn kosteloos dan zouden we geen contact hebben. zouden er wel kosten uit voort vloeien dan zou u met mij contact opnemen. wij zijn dan ook echt van mening dit goed met u geregeld te hebben.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mijn ervaringen zijn zeer slecht zodra de auto verkocht is houd het ook helemaal op, het interesseert ze echt niet meer, dakschade, accu na 2 weken kapot, ze doen helemaal niks alleen verkoper Raymond heeft nog een beetje gevoel in zijn lijf,

wij hebben u een vergoeding gegeven voor een nieuwe accu. de opmerking zo doen helemaal niets is dan ook ten onrechte! de vergoeding welke wij hebben uitbetaald is gedaan op basis van goed vertrouwen omdat u vertelde dat de accu niet goed was hebben wij geld aan u over gemaakt wij hebben dit nooit zelf geconstateerd. de dakschade waar over gesproken word, lak welke aangetast is door weer en buiten omgeving, was de staat van de auto zoals u hem destijds heeft gezien bij ons in de showroom. aangeboden is om tegen kostprijs het dak te laten spuiten wanneer u dit zou willen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Topbedrijf. Vriendelijke, kundige medewerkers, een prettige sfeer en goede communicatie. Wat vooral heel fijn is, is de \\\'nazorg\\\' met hart voor je auto. Vorig jaar een occassion gekocht en daarna een paar keer terug geweest voor onderhoud. Alle keren uitstekend geholpen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag terug geweest i.v.m. lekke band.\r\nAangezien de auto pas vrij kort in ons bezit is en het lek in de zijkant van de band zat moest er een nieuwe band op en dit werd dankzij verkoper Roy kosteloos verholpen. Monteur Dave en ‘zijn’ stagiair waren uiterst vriendelijk.

Over Autobedrijf van Schie Hazerswoude

Filter op Taal