Ik heb op een prettige manier een Auto gekocht bij dit bedrijf.

Op een sportieve basis onderhandeld.

Fijne klantvriendelijke garage

Fijne klantvriendelijke garage! Uitstekende service en komen hun afspraken na. Wij gaan in de toekomst daar zeker weer heen.

Klant en service gericht

Afspraak gemaakt om een proefrit te maken en had de keuze gemaakt uit twee auto's. Even rond gekeken op het terrein. werd uitermate deskundig geholpen door Marc. Eerst de proefrit gemaakt met een lexus 300. Wow was meteen verkocht na de proefrit, dus de Kia hoefde niet meer voor mij. Kreeg best een goeie deal, en heb wel degelijk met garantie gekocht. Auto rijdt prima erg blij mee

Vía Marktplaats een auto gevonden (Citroën C3) bij van Schie die aan onze verwachtingen voldeed. Prima geholpen, moeiteloos een proefrit kunnen maken. Verkoper nam de tijd. Informele sfeer, wat voor ons prima werkt. Aflevering netjes en volgens afspraak, er wordt met je meegekeken voor een verzekering, pakte in ons geval erg gunstig uit. Na een paar dagen hoorden we een rammelend geluid uit de auto, dit bleek één vd veerschotels te zijn. Ondanks dat we de auto zonder garantie hadden gekocht is dit netjes kosteloos gerepareerd. Tot zover zijn wij erg tevreden.

Vriendelijke medewerkers die de klanten netjes te woord staan, een nette showroom, een snelle afhandeling van de aankoop.

Vanochtend een auto gekocht bij autobedrijf Van Schie, wat een fijne ervaring was dit. Goede service, fantastische verkoper. Raymond bedankt!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Open, helder, hulpvaardig, keurig

Bedrijf met zeer plezierige en open medewerkers. Komen correct afspraken na en verlenen uitstekende service. Auto wordt zeer correct afgeleverd. Verder zoeken is zonde van je tijd!!

Koop van van de auto ging erg prettig. Auto is netjes nagekeken voordat deze in de showroom neergezet is. Zo weet je ook of er nog gebreken zijn waar je wel of niet akkoord mee wilt gaan. Ze deden ook helemaal niet moeilijk over een testrit.

Auto aanbetaald en de volgende dag ging ik kijken. Echter waren mijn verwachtingen anders en wilde van de koop af. Uiteraard krijg je een aanbetaling niet terug maar deze uiterst vriendelijke verkoper heeft het bedrag bij hoge uitzondering terug gestort. Zeer net en klantvriendelijk bedrijf en ben er zeer tevreden over. Hvd uit Bilthoven

Vooraf via chat en mail contact gehad over een Skoda Fabia combi. Een afspraak gemaakt voor een dag later om een proefrit te maken. Werd vriendelijk ontvangen door Neill. Hij nam de tijd om samen met ons over de auto te spreken. Kreeg antwoorden op de vragen die ik had en ook over de pakketten die ze voor aflevering hebben. Een mooie prijsafspraak gemaakt waarna wij overgegaan zijn tot aankoop. Werd flexibel met mij meegedacht. De volgende dag terug gegaan om de auto op te halen. Werd wederom vriendelijk ontvangen door Neill en afspraken die gemaakt waren, waren netjes nagekomen. Al met al heb ik er vanuit Vierlingsbeek een stuk voor moeten rijden, maar de moeite waard.

2 sterren: slechter dan verwacht

Een ontevreden klant

Een Audi A3 gekocht, deze bleek een defecte b Bombine te hebben 24u na de koop. De auto werd zaterdag opgehaald in zaandam, dinsdag werd de auto weer teruggebracht in perfecte staat.

Prettige zaak met kundig en vriendelijk personeel. Ze nemen alle tijd om je goed en eerlijk te adviseren. Veel keuze in gebruikte auto\'s. Een week na aanschaf bleek dat mijn spiegels niet goed functioneerde, dit is direct kosteloos opgelost, top!

Heel goed geholpen en geadviseerd! Zeer prettige auto-dealer!

Personeel is vriendelijk en zijn klantgericht, 2 voertuigen gekocht tegelijk en ik heb niet eerder iemand zo verbaasd zien kijken (geweldig) maar geholpen zoals het hoort. Ze zijn misschien met bepaalde voertuigen wat prijs betreft iets duurder, maar je krijgt een voertuig in goede en betrouwbare staat mee naar huis. Als ik ooit nog eens een ander voertuig gaat kopen dan is het daar. Top!!!!

10-10-2018 Aan de lezers: Vandaag mijn Toyota Prius opgehaald bij van Schie auto\'s. Zeer goed de zaken afgehandeld, waarbij ook een stuk advies is gegeven over vezekeringen en onderhoud. Personeel is zeer gedreven, vriendelijk en bekwaam. Als de auto nog lang goed blijft functioneren zou ik zeggen tot de volgende keer!

2 sterren: slechter dan verwacht

Op aanraden van dit garagebedrijf heb ik een Honda Civic gekocht zonder garantie. Aangezien ik al meerdere Honda’s heb gehad dacht ik dat mij weinig kon gebeuren. Ook gezien de lage kilometerstand. Op de dag dat ik had afgesproken om de auto op te halen belde de garage op dat hij vergeten was om de monteur naar de auto te laten kijken op de zaken die ik had geconstateerd. Toch maar besloten om de auto op te halen, want de verzekering was al geregeld. Toen ik met mijn nieuwe auto wilde wegrijden begonnen alle lampjes te branden. Er werd al snel geconstateerd dat de accu niet helemaal goed was. Dat werd netjes opgelost zonder extra kosten door deze te vervangen. De dag erna begon er een lampje te branden dat er iets aan de hand was met de batterij. Na enig onderzoek kwam ik erachter dat vervanging van de batterij al snel 3000 euro kon gaan kosten. Maandag direct de garage gebeld en de zaak uitgelegd. Ik moest maar naar de Honda dealer, want er zat nog fabrieksgarantie op. Dat was makkelijk gezegd, want de fabrikant heeft in de voorwaarden opgenomen en dat deze dealer onderhouden moest zijn. Ik had bij de auto en geen boekje en deze auto was zeker niet dealer onderhouden. Gelukkig heeft Honda het fantastisch opgelost. Ik heb wel sterk het vermoeden dat de garage aan de vorige eigenaar minder inruil heeft betaald vanwege dit mankement met de gok om de auto te verkopen zonder garantie en zo dat geld in eigen zak te steken. Het gevoel wordt versterkt door het feit dat ik geen enkel telefoontje heb gehad om te informeren hoe het is afgelopen. Kortom als je zaken doet met dit bedrijf koop nooit een auto zonder garantie of laat deze eerst checken door een onafhankelijke garage. Ik zou in iedergeval nooit meer zaken doen met deze garage die erop uit is om zijn klanten letterlijk een poot uit te draaien.

terugkomend op de accu pack van de Honda. omdat u redelijk ver weg woont van ons bedrijf 1 uur rijden, hebben we besloten samen in overleg dat u langs zou rijden bij de plaatselijke dealer om te informeren wat het lampje betekende. Als u er niet uit zou komen met de Honda Dealer dan zou u met ons contact opnemen omdat de Honda Dealer indirect ook een relatie is van ons. wanneer het gewoon geregeld zou zijn kosteloos dan zouden we geen contact hebben. zouden er wel kosten uit voort vloeien dan zou u met mij contact opnemen. wij zijn dan ook echt van mening dit goed met u geregeld te hebben.