Nog steeds hoog segment, top service en met beide benen op de grond.

Kwaliteit!

Mooie voorraad, denken mee en leveren kwaliteit.

Fijne ervaring

Voor een korte trip naar Italië, bij de firma Benerink een Transporter bus gehuurd. Super fijne bus, alle opties aanwezig die je nodig hebt. Ook geweldige service na een klein pech gevalletje, laat in de avond (de dag voor ons vertrek) werd dit nog opgelost, zodat we zorgeloos op pad konden. Ook speciale aanvragen is geen probleem. Al met al een geweldige ervaring! Tot snel weer.

Alles volgens afspraak

Net bedrijf met goede service

Altijd service gericht en zeer aangename ontvangst

Steeds bij binnenkomst wordt ik hartelijk verwelkomd. De doelgerichtheid en de service zijn van een hoog gehalte. Precies zoals je het verwachten mag.

Goede en snelle dienstverlening!

Goede en snelle dienstverlening!

Netjes zoals het hoort

prettig, netjes behandeld bij de balie

Prima schone zaak met super gedienstig personeel

Altijd vriendelijk en bij kleine reparaties gelijk geholpen

Van proefrit tot aflevering en alles wat er tussen zit, alles wat uitstekend geregeld! Zeker aan te bevelen.

Het straalt allemaal vertrouwen uit .

Vriendelijk professioneel

Alles TOP geregeld!

Alles volgens afspraak gefixt!

Super tevreden.

Je voelt je bij Benerik altijd welkom, altijd ruimte voor een gesprekje bij een bakje koffie. Het werkplaatspersoneel super netjes. Auto wordt keurig onderhouden. Bij mankementen wordt er direct contact gezocht en alles wordt in goed overleg opgelost. Kortom ik kom er graag al moet ik er een eindje voor rijden.

Je wordt netjes geholpen en op de hoogte gehouden.

Hun persoonlijke benadering kom je bij de reusachtige glazen dealerpaleizen gewoon niet meer tegen.

Vakmanschap (mag je dat nog zo noemen?), sfeer en kleinschaligheid maken Benerink tot een adres waar ik al jaren uitstekend terecht kan.

Door het snelle en accurate handelen kon ik alsnog op vakantie !

Onderweg naar mijn vakantieadres kreeg de auto een technisch probleem. De monteur van de ANWB kon het ter plaatse niet oplossen en adviseerde mij naar de garage te gaan. Gelukkig kon ik direct bij Benerink terecht. Na het uitlezen en het verder onderzoek met met apparatuur , werd het probleem vastgesteld en kon het hersteld worden. Volgende dag weer op vakantie .

Altijd goed

Altijd goed. Super geregeld en hoge service

Erg goede ervaringen.

Alles verloopt altijd stipt en met prettige contacten.

Abdolute topklasse… en ik ben kritisch, dus dat zegt wat.

Iedereen staat me heel netjes te woord, de prijs is schappelijk en ze doen er alles aan om mijn verwachtingen te overtreffen. Wát een groot contrast met de BMW dealers nét over de grens in Duitsland. Super!

Met mijn “exoot”, wel van Bmw origine, perfecte onderhoudsbeurt gehad

Top ervaring

Prettig

Keurig bedrijf, fantastisch geholpen!

We zijn fantastisch geholpen, erg blij met de auto, fam . IJsseldijk

Suuuper

Lekke band, top weer opgelost. Dank je wel Team Benerink!

Goed, vriendelijk en professioneel

Goed werk geleverd. Heb gewacht onder het genot van een kop koffie

Perfect geregeld. - puntje steenmarter schade hersteld doch geen verwijder apparaatje gemonteerd. Dus kan zo weer gebeuren.

Hinmanweg 1

7575 BE Oldenzaal