Ik ben netjes, vriendelijk en vakbekwaam geholpen

Na een goed gesprek is mijn auto compleet naar wens besteld. Op de afgesproken tijd geleverd en er is bij de overdracht rustig en netjes uitleg gegeven over de auto. Het proces van bestellen tot afleveren heb ik als zeer prettig ervaren.

Prima auto bedrijf!

Al 25 jaar klant bij dit bedrijf! Een erg goed autobedrijf, bijzonder klantvriendelijk. houden zo!

Snelle en adequate service

Goede en snelle service.

Een goede service

De service is goed. Het personeel is heel klantvriendelijk.

Prachtig autobedrijf, zeer goede communicatie

Prettige sfeer, en prima geholpen door Leon.

Keurig & correct

Ik kom hier al jaren. Leuke deskundige club.

Één woord nodig : GEWELDIG!!!

Alle mensen die je tegen komt Gelijke vriendelijk en gastvrij

Vriendelijke en vakkundige mensen met een professionele instelling.

Vriendelijk en vakkundig.

Fantastische service door topteam

Je wordt vakkundig tewoord gestaan op een ontspannen manier. Je krijgt echt het gevoel dat het hele “in control” is. En dat is ook zo

Oog en zorg voor klant en auto

Onze mini is voor groot onderhoud bij Benerink geweest. De auto werd niet alleen tip top afgeleverd, ik voelde mij als klant ook ontzorgd in het maken van de juiste keuzes voor de auto en bij mijn op het laatste moment ingediende verzoek voor vervangend vervoer. Zonder opdringerig te zijn is mij ook hulp geboden bij de vervanging van een beschadigde voorruit. Ik heb ervaren dat de medewerkers niet langs maar mét elkaar als een geolied team samenwerken met een zeer vriendelijke en deskundige vorm van communicatie naar de klant toe. Mijn complimenten!

Complete service!

Van afspraak tot vragen word je bij Benerink goed en snel geholpen.

Goede en vlotte reparatie

Na kapotte accu was een hoofdschakelaar ontregeld, deze is vlot vervangen.

Super snel geholpen

Super vriendelijk en snel geholpen

Top service en vriendelijke mensen.

Altijd een vriendelijk ontvangst met een lekker bakje bonenkoffie, afspraken worden nagekomen en klantgericht handelen staat voorop.

Zoals altijd uitstekende service

Service en aantal onderdelen vervangen, duurde wat langer dan verwacht maar dit kwam door levering van onderdelen. Dit werd goed gecommuniceerd, en zoals altijd is alles perfect afgehandeld door team Benerink!

Zeer snel en deskundig geholpen. Op een zeer vriendelijke manier ontvangen met een goede kop koffie.

Prima uitleg, goed advies

Goed advies gekregen m.b.t. verhelpen schade. Afspraken worden nagekomen.

Overleggen goed. Weet waar je aan toe bent. Zeer tevreden

Netjes te woord gestaan en een goede reparatie uitgevoerd

Top bedrijf

Vele exclusieve autobedrijven als ervaring mogen meemaken. Deze schaart zich bij de besten qua klantervaring en klantvriendelijkheid.

Een garage valt of staat met haar service. Op Benerink kun je vertrouwen

Vriendelijk en degelijk

De receptie is zeer adequaat en klantgericht vriendelijk. De autokennis is van een hoog niveau voorzover ik dat als leek kan beoordelen.

Beter is er niet ✅

Super vriendelijk en snel geholpen.

fijne manier van ontzorgen

Goede afspraken en perfecte service. Vakmensen die weten wat ze doen. Auto gehaald en teruggebracht geeft optimale ontzorging, en erg fijn dat de auto tevens volledig word schoongemaakt tijdens het onderhoud.

Meer dan uitstekend

Zeer klantvriendelijke receptioniste. Er wordt bij Benerink altijd geprobeerd om je te helpen en een oplossing aan te dragen. Zeer tevreden!

Hinmanweg 1 7575 BE Oldenzaal