Perfect super service

Band lek, direct geholpen, kop koffie en het was al gerepareerd, wat een service

Wat een perfecte organisatie met een super service!

super vriendelijk personeel en perfecte service. Een organisatie waar een klant nog klant is!

Alles wat je zoekt in een modern auto bedrijf

We worden altijd hartelijk ontvangen ,en er is altijd volop persoonlijke aandacht. De kwaliteit van de auto s is heel hoog ,en zeker de service in het algemeen. Kundige en aardige mensen ,hiermee onderscheiden ze zich met afstand van de rest.

Betrouwbaar in alle opzichten

Via internet en telefoon een mooie bmw M 440I X-drive cabriolet gekocht auto was precies zoals vermeld keurig afgeleverd volgens afspraak. Volgende auto wordt weer bij hun gekocht.

Goede service en kwaliteit

Zeer klantvriendelijk

Je wordt snel en goed geholpen

Correct en netjes

Altijd netjes

Altijd goed!

Altijd vriendelijke mensen die altijd met je mee denken. Goede service!

Geweldige garage

Zo vriendelijk en correct.Medewerkers SUPER.Een bedrijf om aan te bevelen

Goede en snelle service

Na een lekke bank werd ik snel geholpen, auto werd opgehaald en de volgende dag was de auto weer als nieuw

Een absolute verademing

Een jaar geleden heeft Benerink naar volle tevredenheid een 911 Carrera GTS geleverd, onderhoud van een andere auto ook direct ondergebracht. De volgende 911 mogen ze wat mij betreft ook gaan leveren, van sales, de aflevering tot aftersales: een verademing om mee samen te werken.

Goed met bedrijf die ten aller tijde mee denkt en met een super team altijd klaar staat !

Heel goed!

Ik werd goed geholpen door Pascal. Het was kort maar goed. (Kwam meer van onze kant uit. We wisten welke auto we wilde en deze was perfect goed met hele historie erbij. Nu lekker morgen ophalen en rijden maar :-)!!

Prima service!

Prima service.

Goes

Fijne mensen met hart voor de zaak.

Heel erg prettig hoe wij geholpen zijn.

Maximale service

Gewoon een heel fijn bedrijf met maximale aandacht voor de klant en voertuig.

Super verzorgd met een prima uitleg

Auto stond netjes klaar in de showroom. Er werd ruim de tijd genomen om alles uit te leggen. Je voelt je hier echt klant zonder dat er wordt overdreven. Het klopt gewoon.

Top Bedrijf en prachtige auto’s

Top bedrijf!!!

Helemaal Top

Bij Benerink is alles top verlopen van het begin tot het eind . Daarvoor bedanken we Matthijs en Luka maar natuurlijk ook het hele Benerink team !!

Onaangekondigd een bezoek aan de werkplaats gebracht en direct geholpen Grote klasse

Prima Zo als het hoort

Ik ben netjes, vriendelijk en vakbekwaam geholpen

Na een goed gesprek is mijn auto compleet naar wens besteld. Op de afgesproken tijd geleverd en er is bij de overdracht rustig en netjes uitleg gegeven over de auto. Het proces van bestellen tot afleveren heb ik als zeer prettig ervaren.

Prima auto bedrijf!

Al 25 jaar klant bij dit bedrijf! Een erg goed autobedrijf, bijzonder klantvriendelijk. houden zo!

Snelle en adequate service

Goede en snelle service.