Netjes

Bestelling geannuleerd , dan nog 10% betalen, jammer

Het duurde wel erg lang voordat ik een afspraak had. Verder grote klasse.

Altijd vriendelijk en een goede service.

Benerink staat voor zijn gastvrijheid en kwaliteit.

Toppers

Zeer deskundige werkplaats afdeling en een leuk verkoopteam die altijd meedenkt in oplossingen.

Correct en volgens afspraak

Al jaren een tevreden klant. Afspraken worden na gekomen. Ook snelle acties als zich er tussendoor een keer wat voordoet met de auto. Professionele en ter zaken kundige medewerkers. Veel aanbod en wisselend. Kwalitatief erg hoogwaardig. Voor elke liefhebber voldoende aanbod van verschillende topmerken.

Een bedrijf waar afspraak een afspraak is!!

Mijn ervaring met autobedrijf Benerink was zeer goed. Hartelijke ontvangst, er werd geluisterd naar mijn wensen voor de aanschaf van een BMW X5 bouwjaar 2023. Deze auto werd als een zoekopdracht behandeld en na elke weken bleken ze de juiste auto te hebben gevonden. De verkoper (Leon) was altijd vriendelijk, correct en de rust zelve. Niet opdringerig, gaf de juiste informatie. De aflevering was keurig verzorgt, niets op aan te merken.

Vriendelijk personeel Goede service

Klasse

Na lang zoeken naar de juiste BMW Z4 M40i eindelijk het perfecte exemplaar gevonden bij Benerink. Bij aankomst ontvangen door verkoper Pascal en meegenomen naar de prachtige showroom voor een lekker kopje koffie. De auto stond in perfecte staat en een volle tank al klaar om mee te nemen. Bedankt voor de service en tot de volgende keer !

Een goede service

Netjes geholpen altijd vriendelijk

Keurige ontvangst, onderhoud strak op planning en de koffie heerlijk

Zoals afgesproken met oog voor detail

Blijft een top bedrijf. Goede service en geen gezeur.

Ronduit top.

Perfect!

Groot onderhoud laten uitvoeren en alles keurig, zoals afgesproken, gedaan. Tevens zijn we ook netjes op de hoogte gehouden van a tot z. Tot slot stond de auto gewassen, gestofzuigd en met een klein presentje op ons te wachten.

Prima geholpen

Correct geholpen

Geweldig mooi bedrijf !

Vanaf het eerste contact een prima indruk achter gelaten. Mooie showroom met vriendelijk personeel. Zeer vertrouwd en laagdrempelig. We hebben een mooie BMW gekocht welke in de showroom op ons stond te wachten. We kunnen dit adres ter zeerste aanbevelen.

Persoonlijk contact staat bij mij op één.

Altijd tijd voor een goed gesprek (uiteraard over de auto) en snelle en kundige afhandeling van alles dat met de auto te maken heeft. Goede bereikbaarheid en snelle hulp bij problemen.

Top service!

Wat ze bij de dealer niet hebben of niet kunnen hebben ze hier wel en kunnen ze hier ook. Top service, vriendelijk personeel en goede prijzen.

Goede ervaringen met dit bedrijf.

Hier werken vriendelijke mensen die kundig zijn, naar je luisteren en ervoor zorgen dat je snel weer op de weg bent.

Zoals altijd alles goed gepland Om 8.30 uur gemeld aan de balie Zomerwielen omruilen voor de velgen met winterbanden Wielen netjes uitgebalanceerd Twee koppen koffie gedronken en om 9.00 uur alles klaar Dank voor de goede service team Benerink Gr Jan

Al vele jaren staan ze altijd voor ons klaar

we worden altijd vriendelijk te woord gestaan

altijd behulpzaam en meedenkend als we een probleem hebben of onderdelen bestellen

Prachtig bedrijf met prachtige auto's

Op verwijzing van een gezamenlijke relatie ben ik geïnteresseerd geraakt in een Porsche Cayenne. Prachtige auto voorzien van veel accessoires. Toen we het ook snel eens konden worden over de inruilprijs van mijn huidige auto was de deal snel beklonken. Morgen vind aflevering plaats. Ik verheug me op de beloofde uitgebreide uitleg en de rijervaring naar huis (200 km).

prettig in de omgang en nette prijzen

fijne hulp

Snel en adequaat geholpen.

Gewoon zoals het hoort!

Zeer goed geholpen

Zowel bij aankoop als aflevering nieuwe auto,te maken gehad met correcte ,vakkundige en zeer vriendelijk personeel.