Leuke leerzame en informatief lessen

Mijn ervaring was erg leuk en leerzaam ik heb erg veel genoten van me lessen en heb er erg veel uit geleerd

Helemaal top!

In 1x theorie en in 1x praktijk examen gehaald!

Goed, de uitleg was duidelijk en de instructeur was vriendelijk maar ook kritisch wat goed is.

Fijne begeleiding, de instructeur gaf goede instructies en was duidelijk. Het was alleen jammer dat er veel gewacht moest worden.

Goede positieve en duidelijke lessen.

Ik kon veel eerder terecht bij deze rijschool dan gedacht. En de lessen waren flexibel, positief en ik heb er veel aan gehad. Ben in een keer geslaagd voor mijn brommer rijbewijs!

Goed en efficiënt rijlessen

Ik ben heel blij met deze rijschool, de mensen zijn heel vriendelijk en mij rijinstructeur was goed, netjes en ook heel gezellig. Na iets meer dan een jaar lessen heb ik mijn rijbewijs gehaald op de eerste poging. Ze zijn heel goed en het gaat hun niet om zo veel mogelijk lessen in plannen maar om jou goed voorbereid en zo efficiënt mogelijk naar het examen te kunnen brengen. Ik ben heel blij dat ik bij deze rijschool ben gaan lessen.

Fijne rijinstructeur

Vikash gehad als laatste (auto) rijinstructeur en super tevreden! Altijd flexibel en meedenkend en voelde me erg op mijn gemak in de auto. De rijschool en andere rijinstructeurs van Actief raad ik daarentegen niet aan, daarom 3,5 ster. Voor rijlessen zeker bij Vikash aankloppen!

Leerzame, productieve en gezellige lessen!

Een goede rijleservaring. Instructeur zorgt voor een goede en betrouwbare rit en aanwezigheid. Legt alle punten goed uit. Mocht iets fout gaan, dan is er altijd extra en goede uitleg en oefening Het was altijd gezellig.

Fantastic

Remy was really good at teaching, I’m english speaker, and he always try his best to explain everything. It was great time to have lessons from him.

De lessen bereiden mij goed voor op het examen.

Duidelijke uitleg en goede lessen waarin je zowel goed leert autorijden als de ins en outs van het examen leert.

Duidelijk en zeer vertrouwd

Ik vond mijn instructeur heel erg vriendelijk, maar vooral ook duidelijk. Hij gaf veel en goede tips wat ik goed en minder goed deed. Ik ging met vertrouwen mijn examen in!

Beste rijschool in de regio!

Na mijn vader, broer en zus ben ik nu ook in 1 keer geslaagd voor mijn motor praktijk bij vikash! Een top docent en top gozer, de lessen waren altijd duidelijk en overzichtelijk! Je krijgt goede instructie van iemand die er echt wat van begrijpt. Hiernaast was het altijd gezellig en er was tijd voor wat grappen tussendoor. 10/10 aan te raden voor als je wilt beginnen met motor rijden.

Avb en avd in 1 keer!

Lessen gehad bij Vikash, echt een fk goeie keuze gemaakt! Deze man is mega chill en niet te formeel, echt iemand waar je grappen mee kunt maken en een leuke les mee kan hebben. Daarnaast ook veel geduld en kan goed vertellen en uitleggen waar je zwakke punten liggen en hoe je je rijgedrag kunt verbeteren. 10/10 recommend!! :D

Good driving lesson.

Very good inatructor ,trying to make you best driver as he can. Most important he can speak English very well

Aangenaamd en veel geleerd

Prettige rij instructeurs en vooral geduldzaam...

Hele fijne ervaring!

Ik heb hier heel veel geleerd! Er word veel aandacht in je gestoken en de feedback die je krijgt is ook erg motiverend waardoor je meer energie wilt steken in elke rijles.

REMY WAS TOP!!!

Heb hiervoor bij een andere rijschool gereden en voelde me daar niet op mij gemak en leerde daardoor niet veel. Bij Remy voelde ik op mij gemak en heb een zeer leuke ervaring gehad. Zeker een aanrader !!

Goede les met een aardige instructeur

Echt super goed!

Mijn ervaring was super goed leuk en gezellig je kon alles kwijt en heel snel geregeld!

Door de coronatijd ging het iets lastiger dan normaal. Na vele leerzame lessen gehad te hebben, ben ik dan ook nu geslaagd!

Een erg verzorgde rijschool met een fijne rij instructeur

Ik had een fijne rij instructeur waardoor ik mijn scooter praktijk in 1 dag heb kunnen halen. Ook was de organisatie goed geregeld.

Uitstekende rijinstructeur

Mijn ervaring met de rijinstructeur was heel goed hij heeft me goed begeleid ik raad het zeker aan aan iedereen.

Hele fijne rijschool

Ik heb met heel veel plezier en met een goed resultaat motorrijlessen gevolgd bij Vikash. Vikash legt het allemaal goed uit, geeft eerlijk feedback en is een kundige instructeur.

goede rijschool

Hier terecht gekomen omdat er snel plek was. Aardigen instructeur die het allemaal goed uitlegde en duidelijk was, waardoor ik in 1x geslaagd ben.

Perfecte rijschool

Goede rijschool, aardige instructeur en goede uitleg. Ik adviseer deze rijschool.

Beukelsdijk 201 3022DH Rotterdam