Goede rijlessen voor een hele schappelijke prijs

Veel rijlessen gevolgd, duidelijke instructies en verwachting van wat het CBR vereist, en een goede prijs ervoor.

Goeie rijlessen

Aardige man

Top motor rijinstructeur.

Met Vikash, heb ik genoten van de lessen. Goede afspraken kwa planning voor de lessen en richting de examens. Een topper. Wil je een goede motor rijder worden, les bij Actief!!

Scherp en duidelijk

Vikash heeft snel mijn sterke en zwakke punten gezien, hierop gaf hij aan hoe ik het moest verbeteren. Hij geeft ook genoeg momenten om vragen te kunnen stellen. Al zou het niet duidelijk zijn, dan kan je dat altijd aangeven.

Tevreden in 1x geslaagd

- goede instructeur - contact was beetje moeizaam, maar eenmaal in contact helemaal goed verlopen - in 1x geslaagd - data komt soms naar uit, maar goeie redenen om de brommer praktijk over 2 dagen te verdelen.

Goede uitleg

Ik had Vikash als rij instructeur, super goede uitleg. Hij neemt echt de tijd voor alles en geeft je behulpzame tips. Ben het examen zonder stress door gekomen.

good and fun experience, knowledgeable instructor and a lot of support throughout

I’m happy to have had Remy as my driving instructor. He has a lot of experience helping international students. He provided enough support and took the time to explain. I’m also pleased with the flexibility of the schedule! Overall, highly recommended.

Hele leerzame lessen.

Het lesgeven van Remy heb ik als erg prettig ervaren. Hij is pas tevreden als je het gehaald heb, wat een goede stimulans is.

Goeie school, Vikash heeft het goed uitgelegd en geslaagd door hem!

Goeie school, alles word goed uitgelegd. Ben dik geslaagd door Vikash!

Goed opgeleid

Docent is duidelijk en op de puntjes. Prettige samenwerking en heel flexibel qua lessen inplannen

Vriendelijk en behulpzaam. Alles goed geregeld, Professionele begeleiding. Erg tevreden!

Goeie rijschool

Snelle duidelijke uitleg vr brommer in 1 dag Gelijk geslaagd Leuke rijinstructeur Enige was dst er van te viren wat meer mag laten weten bijvoorbeeld mailtje met tijd datum plaats enzo niet gehad heb k instructeur voor moeten appen vind ik dat k d8 kan beter maar voor de rest echt helemaal super!

Hele goede rijschool!

Je krijgt duidelijke en goede lessen. Ik heb maar één les hoeven volgen om te slagen!

Snel mijn Rijbewijs Gehaald

Alles ging heel snel je kan op je eigen tempo lessen en afrijden. Als je snelt wil afrijden kan je gelijk veel lessen en datum krijgen.

Zeer aangename ervaring, en een goede instructeur

Naar mijn ervaring een erg goede rijschool, met instructeurs die weten wat ze doen en echt werken om je klaar te maken voor de examens.

Fantastische ervaring

Ik heb maar een paar uurtjes les nodig gehad om mijn examen in 1 keer te halen. Goede instructeur en zorgt dat je alles onthoud. Zeker weten een aanrader!

Geweldige ervaring

Goede instructeur, goede prijsverhouding, flexibele tijden

Fijne rijschool

Ik heb mijn rijles goed ervaren, ik had ook een erg aardige en gezellige rij instructeur remi. Echt een aanrader de manier van leren is overzichtelijk, duidelijk en makkelijk te oefenen.

Genoten van de lessen en nu de weg op!

Heb bij Rijschool Actief mijn motorrijbewijs behaald, goede en duidelijke uitleg gehad van mijn instructeur Vikash. Zeker een aanrader! Succes allemaal!!

Veel geduld en prima instructie

Ondanks dat ik nog wel eens kon etteren had remy veel geduld met mij. Ook prima instructie gedurende het hele process.

Fijne ondersteunde rijschool

Fijne rij-instructeur gehad die persoonlijk mij heeft begeleid. Altijd eerlijk gebleven en fijne communicatie

Fijne lessen die ervoor hebben gezorgd dat ik ben geslaagd!

Met bijna geen ervaring op de scooter ben ik de rijlessen gaan volgen, er was duidelijke uitleg en de lessen hebben er zeker voor gezorgd dat ik ben geslaagd!

Leuke leerzame en informatief lessen

Mijn ervaring was erg leuk en leerzaam ik heb erg veel genoten van me lessen en heb er erg veel uit geleerd