Erg fijne en leerzame rijlessen

De motorrijlessen waren duidelijk en goed te volgen. In een heel korte tijd leren motor rijden

Geweldig!!

Mijn ervaringen met vikesh waren van top kwaliteit. Hij heeft veel geduld en leert je alle motor rij technieken Ik heb in een korte periode het onderdeel avb gehaald

Gezellig maar wel leerzaam!

Mijn ervaring met Vikash was erg goed! Hij heeft me geleerd om goed en rustig te kijken wat ik eerst erg lastig vond.

Goede, rustige lessen, instructeur toont vertrouwen, en in een keer geslaagd

-alles wordt rustig en duidelijk uitgelegd -goede instructeur

Leuke lessen met goed resultaat!

Altijd gezellig in de auto bij Vikash. Lessen zijn flexibel en makkelijk in te plannen.

Geweldige rijschool begeleid tot aan het eind;)

Ik was een eigenwijze leerling en sandra heeft mij tot het eind super begeleid!

Goede rijschool en een top instructeur

Alles is duidelijk uit gelegd ik kon alles vragen alles was duidelijk en heel aardig

Helemaal top!

Ik heb gelest bij Sandra. Ze legt alles goed uit en is heel helder...veel lol gehad in de auto, maar wanneer het serieus moest zijn was het dat ook... Ik vond het een super leuke ervaring! Ik beveel iedereen aan hier te lessen. Ik ben zelf heel blij dat ik voor actief heb gekozen! 👍

Vrijdag 10-01 AVD examen gehaald!

Ik ben in augustus 2019 begonnen met mijn motorlessen. AVB examen heb ik binnen een maand gehaald. Was een top ervaring. Later ben ik begonnen met mijn AVD lessen. Die gingen ook heel lekker. Perkas is flexibel in tijden en volgt zijn leerlingen goed. Je ziet echt dat hij wil dat zijn leerlingen slagen. Ook mijn AVD examen in één keer gehaald!

PUUR

Vandaag 8-1-2020 ben ik Geslaagd voor mijn motorrijbewijs. Thanks broeder. Perkas heeft me in dit proces heel goed begeleid en goed geleerd waardoor ik in 1 x ben geslaagd voor mn AvB en voor mn AvD. We discuseerde vaak tijdens een evaluatiegesprek hahaha maar zo zijn wij Surinamers gewoon altijd koppig. Ik voelde me altijd op mn gemak en ben blij dat we altijd op 1 lijn zaten. Je gaat me nog vaker zien Per. Bless You and Your Work. Afz Lee

Duidelijk concreet. Een fijne ervaring met lessen

Lessen worden duidelijk uitgelegd en het leertraject wordt vooraf goed besproken

Super motorrijlessen gehad

Afgelopen zomer ben ik begonnen met motorrijlessen. Ik heb gekozen voor rijschool Actief omdat de locatie super centraal is. Perkas heef ervoor gezorgd dat ik heb leren motorrijden, zelfverzekerd mijn examens inging en beide examens in 1 keer gehaald heb. Zelfs als ik even de motivatie kwijt was wist hij mij te triggeren om er weer voor te gaan. Al met al een super ervaring!

Een aanrader

Na de proefles kreeg ik het advies om 27 lessen van 100 minuten te nemen. Een andere rijschool had minder lessen geadviseerd, voor die rijschool had ik gekozen maar toen ben ik helaas flink gezakt. Toch maar teruggegaan naar Actief en met 10 extra lessen ben ik toen geslaagd. Had ik maar gelijk voor Actief gekozen, dat had mij een examen bespaard....

Als je snel wil slagen...

Perkas heeft me uitstekend geholpen met het behalen van mijn motor rijbewijs en heeft gezorgd dat ik in 1 keer alles heb kunnen halen. Maatwerk zoals je weinig tegen komt! Top!!

Ik had al wat lessen gevolgd bij een andere rijschool maar ik vond dat het daar niet erg vorderde. De overstap naar Actief is een goede keuze geweest. Opeens ging alles met een sneltreinvaart. Goede lessen waarin je ook echt wat leert. Tijdens de lessen wordt meerdere keren gedaan alsof je een examen rijdt zodat je ook echt goed wordt voorbereid op de tussentijdse toets en het examen en uiteindelijk dus ook in 1 keer slaagt! Ik kan deze rijschool aanbevelen aan iedereen die een betrouwbare en serieuze rijschool zoekt.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over mijn lessen bij Rijschool Actief met Vikash. Vikash weet de juiste balans te vinden tussen geduldig zijn met leerlingen wanneer het nodig is en ze extra te pushen om het beste resultaat eruit te halen. Hij is erg ervaren en goed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen mbt het praktijkexamen en alle eventuele valkuilen. De communicatie met zowel de rijschool als Vikash was altijd prettig en professioneel en daarbij was het ondanks het harde werken ook altijd erg gezellig in de auto.

Zeer duidelijk en behulpzaam, geduldig

Ik heb bij henk lessen gevolgd, hij heeft me goed begeleid naar het examen toe, hij is zeer duidelijk. Ik ben zelf een moeilijk persoon ( koppig en luister slecht), maar hij wist me toch door het examen heen te slepen! Hartstikke bedankt actief! Ik ga hier mijn leven lang plezier aan hebben

Goede rijschool, goede ervaring. Rijlessen waren goed goede aanwijzingen. Bedankt Sathi!

Zowel leer- als moeizaam.

Ik vond het heel leerzaam, maar tegelijkertijd vond ik moeizaam. Soms verstond ik hem wat slechter en soms schreeuwde hij waardoor ik in paniek raakte. Verder vond ik hem wel aardig, maar soms irriteerde hij me ook wel.

Beste Sara, Allereerst van harte gefeliciteerd met het behalen van uw rijbewijs. Wij willen u bedanken voor uw recensie. Het is spijtig te lezen dat u de lessen niet altijd als prettig heeft ervaren. Wij zullen uw bevindingen bespreken met uw instructeur. Met vriendelijk groet, Rijschool Actief

Goede begeleiding

Gezellige lessen. In èèn keer geslaagd. Goede begeleiding.

Top rijschool

Les gehad van Perkas, erg goede lessen en in 1x mijn avb gehaald

Ik heb vandaag dankzij mijn rijinstructeur perkas mijn rijbewijs gehaald. Hij is een hele goede rijinstructeur ik raad iedereen rijschool actief aan.

Professionele rijschool met leuk personeel

Leuke rijschool. Je wordt op een professionele manier begeleid zodat je goed wordt voorbereid op het praktijkexamen. Het contact met kantoor verliep ook soepel en de dames zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.

Goede rijschool, goede lessen, goed resultaat

Ik heb het afgelopen driekwart-jaar les gehad bij actief en deze periode succesvol afgesloten door mijn rijbewijs te halen. Dat was ontzettend chill. Verder goede manier van lesgeven, goede communicatie en altijd netjes alles op orde. Als je hier gaat lessen, les dan bij Sandra: erg goede instructrice die erg netjes te werk gaat!

Geweldige instructrice

Sandra is een goede rijinstructrice. Communiceert goed en geeft opbouwend kritiek.