Bedankt voor je vertrouwen in mij

Grote complimenten naar Perkas! Bedankt voor je vertrouwen in mij en je inzet voor het behalen van mijn motorrijbewijs. Ik had nog maar twee weken om mijn AVD te behalen omdat mijn AVB stond te vervallen. Ik heb in de twee weken mijn theorie behaald en de week erop mijn AVD. Ik wist dat ik niet zomaar iets vroeg aan mijn rij-instructeur en mijn dank daarvoor is groot. We hebben de schouders eronder gezet en geknald! Zowel voor mijn AVB als AVD ben ik in 1x geslaagd! Whoop whooop

Professioneel les om je motorrijbewijs te halen

Ik krijg motorrijles van Perkas. De AVB heb ik recentelijk gehaald (yay!) en ben nu bezig met AVD. Communicatie loopt altijd lekker informeel maar uiterst professioneel, hij geeft goed les, weet je zwakke punten direct te identificeren en speelt daar op in. Zijn standaarden zijn hoog, maar dit is juist goed en helpt je be je examen. Wat het fijnst is, is dat wanneer het nodig is hij zelfs de tijd neemt om je individueel te begeleiden. Perkas wil maar 1 ding van zijn leerlingen: Dat je zo snel mogelijk slaagt als een kundig motorrijder.

Fijne lessen gehad goede communicatie altijd op tijd. Goede paketten top rijinstructeur Shaif!

Geweldig!

Persoonlijke begeleiding. Er wordt echt gekeken naar waar jij nog moeite mee hebt zodat je dat goed kan oefenen. Je gaat dus perfect voorbereid het examen in.

PUUR

In het begin zaten we niet op 1 lijn waardoor ik eerlijk heb gezegd wat me dwarszat en hij begreep dat en heeft dat gelijk beter aangepakt waardoor het nu uitstekend gaat. Een eerlijke pure gozer van wie je veel kan leren. Hij is heel duidelijk waardoor je weet aan wat je toe bent. Ik ben in 1x geslaagd voor mijn AVB examen Ik zou het iedereen aanraden "Perkas van Rijschool Actief" waka boeng mi brada sosso lobi

Geweldig!

Samen met Vikash heb ik in een paar weken mijn rijbewijs in 1x gehaald! Echt een aanrader! Thanks Vikash, thanks rijschoolactief!

Geen moment spijt gehad

Na lang twijfelen de stap gezet om een proefles bij Rijschool Actief te nemen. Heel blij dat ik dit gedaan heb. Hele goede instructeurs die je op je gemak stellen en goede uitleg geven.

Ik heb me rijbewijs dus het is goed

Goed en leerzaam

Altijd klaar voor de uitleg.Heel spannend,goede instructies meegekregen en wendy bedankt voor al de lessen

Henk je bent de beste

Altijd optijd, perfeckte uitleg 19-09-2019 geslaagd in 1 keer Mustafa Ceylan

Kwalitatief goede en vooral eerlijke rij-ervaring

Lessen met inhoudelijk erg goede tips en heldere, eerlijke feedback. Ik ben erg gemotiveerd door mijn instructeur en heb op basis van zijn adviezen echt goed en leuk leren autorijden

Duidelijke en goede lessen van iemand met passie voor zijn werk!

Ik heb lessen gekregen voor mijn motor AVB van Perkas. Hij is een goede leraar met een gevoel voor humor en passie voor zijn vak. Ik ben in 1 keer geslaagd dus ik kan zeker aanraden om bij hem te lessen als je voor je motorrijbewijs gaat!

Top! motorcycle AVB and AVD in one go!

My motorcycle instructor, Perkas, is the best teacher I could have asked for. He is very knowledgeable and not only teaches you how to succeed, but also to stay safe for many years of riding. He is very friendly but also strict when he needs to be. I was able to pass all exams in the first try, once he felt like I was ready. He was also very flexible on when to schedule the lessons (I could only do late afternoons/weekends). Highly recommend for anyone looking to get the A motorcycle license.

Uitsteken

Goeie lessen duidelijke uitleg(Shahif) op mijn gemaak stellen.

Proffesioneel

Hele goede uitleg gekregen en ze zijn heel duidelijk. Vragen worden duidelijk uitgelegd met geduld.

Top les!

Super leuke tijd gehad bij rijschool Actief! Remy was super behulpzaam, streng maar rechtvaardig. De lessen waren super gezellig, super veel geleerd! Heel erg bedankt voor alles!

Plesant

Henk is een prima instructeur. Legt alles goed en rustig uit. Heb na 3x falen eindelijk mijn rijbewijs gehaald!

Top rijscool

Altijd met plezier gereden. Toffe instructeur. heeft me goed geholpen om mijn doel te behalen, waardoor ik mij rijbewijs heb behaald. Mijn instructeur Sathy heeft mij alles goed uitgelegt en goed voorbereid op mijn examen. Aanrader!

Al wat ik nodig had om mijn motor rijbewijs te halen

Dankzij Perkas en zijn vriendelijke collega's, heb ik mijn examen in 1 keer weten te halen. Zelfs na een scooter ongeluk (buiten de lessen om) wist hij mij weer op gang te krijgen om zo snel mogelijk door te gaan en mijn examen met succes af te leggen. Zijn flexibiliteit om zo nodig in de avonden en de weekenden beschikbaar te zijn wanneer ik dat het hardst nodig had, waren voor mij doorslaggevend. Aan mij hebben jullie een zeer tevreden motorrijder.

Super goed!!

Ik heb het super erg naar me zin gehad met SandrA. Ze is een goede rij instructrice en corrigeert op juiste wijze.

Professional and Flexible Driving School

My instructor was Perkas, who is very professional, knowledgeable, and friendly guy. Even though I am not the most talented driver, he helped me pass on the first try. I can recommend this driving school to anyone.

Geweldige rijschool zou ik zeggen.

Ik zocht al een tijdje een rijschool voor mn lessen. En hoorde van alle kanten dat je geen goeie rijscholen meer vind. Guess WHAT? Ze hadden het lekker mis, want bij rijschool actief ben ik snel en netjes geholpen. De lessen waren heel erg leerzaam. Ik had zelf les bij Perkas, een hele geweldige instructeur. Leuke lessen gaf hij. Kwam altijd zijn afspraken na. Echt een aanrader 👌👌

Super professioneel les gehad van Linda en in 1x kunnen slagen!

Ik heb super professioneel les gehad van Linda. Ze geeft haar leerlingen veel aandacht en is meer dan alleen een instructeur! Voor advies kan je ook altijd bij haar terecht. De lessen heb ik zeer prettig ervaren. De sfeer was goed, wat ik wel en niet goed deed werd mij altijd rustig uitgelegd. Hierdoor ben ik zelfverzekerder geworden achter het stuur en heb ik mijn rijexamen in 1x kunnen halen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb mijn rijbewijs vandaag gehaald. ik ben heel erg blij en opgelucht. mijn instructeur was vikash soebhag. ik heb een leuke ervaring met hem beleefd en hij heeft mij alles goed kunnen uitleggen, aanleren en wist me goed te verbeteren. hij kan zich goed in mensen verplaatsen en kan goed uitleggen op welke punten je jezelf moet verbeteren. ik ben hem heel dankbaar