Gezellige en leerzame ervaring!

Mijn ervaring bij rijschool actief was zeer positief! Mijn rijinstructeur (Remy) was erg direct, maar gaf goed uitleg bij situaties waar het net wat beter kon. Al had ik situaties die ik wilde oefenen was Remy erg flexibel en gaf hij duidelijke uitleg over verkeer situaties of bijzondere manoeuvres! Maar de tijd dat ik bij actief heb gelest heb ik als fijn ervaren, door een flexibele, aardige en goed gehumeurde instructeur!

Een dikke aanrader!!

Met Vikash motorlessen gehad, en zeer tevreden over hem. Ik was in eerste instantie toch wat aan de onzekere kant of ik wel motor zou "kunnen" rijden, maar al direct na de eerste les kon ik met een motor een rondje op een veilige terein maken met op schakelen. Door de duidelijke tips en trucs, met wat grapjes er doorheen had ik na de eerste les al een glimlach van oor tot oor, en wist ik zeker dat ik door zou gaan. Hij is makkelijk om mee te communiceren en is duidelijk, verteld je wat je fout doet, en hij windt er geen doekjes om. In een korte tijd me rijbewijs gehaald ontzettend blij. Vikash Bedankt!!! Je bent een top instructeur.

Goede lessen, veel aanwijzingen waardoor je het snel oppikt.

Duidelijk, snelle afrij datum en meedenkend.

Duidelijke uitleg

Door duidelijke uitleg en goede begeleiding in 1x geslaagd.

Goeie, duidelijke lessen!

Ik heb in de ochtend les gehad, was heel duidelijk en leuk. Veel situaties geoefend en veel tips/uitleg gekregen. Waardoor ik geslaagd ben. Ik vond ook dat er gezellige sfeer was.

Beste rijschool!

Fijne ervaring gehad bij Actief, Vikash door zijn geweldig persoonlijkheid is het makkelijker om zijn verbeterd punten op te volgen, het voeld nooit als kritiek of een aanval aan. geweldig instructeur!! Motorrijbewijs 1x gehaald

Mijn ervaring In één zin

Mijn ervaring met rijschool goede Instructor. En Leerzaam vooral relax. Hij vertelde als wanneer je fouten maakt rustig op een goede manier zo dat kan je van je fouten leren .

Helemaal topp

Is niet te streng legt alles heel duidelijk aan dat je het in 1x snapt en geeft goede les

Heel erg goed

Mijn ervaring met rijschool actief is heel goed ik had een helen fijnen rijinstructeur

Goede ervaring met duidelijke lessen.

Ik werd al snel op mijn gemak gesteld, hierdoor gingen de lessen mij makkelijker af. Ook had ik een goede instructeur die duidelijke instructies gaf en precies aangaf wat hij van ons verwachtte. Vaak werden we stilgezet om situaties en regels te bespreken, maar hierdoor was er al snel vooruitgang te zien. Wat ook erg fijn was dat de instructeur na elke situatie eerlijk was hoe we hiermee omgingen en er niet omheen draaide waardoor we wisten waar we aan toe waren. Hierna mijn examen ingegaan met de instructies en kennis die me is bijgebracht door de instructeur en gelukkig meteen geslaagd.

uitstekend!!

beste rijschool die er voor je is, ik ben meteen geslaagd en had maar 3 lessen nodig.

Binnen een keer geslaagd top school

Vriendelijke docent snel en goed geholpen meteen binnen een keer gehaald top school!

Mijn zoon had een zeer fijne ervaring met deze rijschool mbt het behalen van zijn scooter rijbewijs. Er was persoonlijke aandacht en men was zeer flexibel; nadat mijn zoon de eerste keer gezakt was, heeft zijn rij-instructeur (Vikash) goed zijn best gedaan om wederom snel een paar extra lessen te kunnen geven en het her-examen voor mijn zoon binnen een week in te plannen.

Prima rijschool voor je scooterrijbewijs!

Na de eerste lessen helaas gezakt, maar de tweede keer wel geslaagd. Tip: ga lessen in de gemeente waar je het praktijk examen gaat doen. Het helpt toch als je de omgeving beter kent. En een paar extra lessen zijn echt geen overbodige luxe, zeker omdat de wachttijden toch lang zijn. Instructeur Vikash heeft ons prima geholpen met het zoeken naar mogelijkheden, de lessen en voorbereiding op het examen!

Hij leerde het me snel en geeft duidelijk aan wat je moet verbeteren.

Ik zag snel verbetering bij mezelf, omdat hij duidelijk aangaf wat beter moest. Ook denkt hij goed mee in oplossingen zodat ik van zakken naar slagen ben gegaan. Soms zou de communicatie wel iets beter mogen en iets eerder. Ik deed drie dagen over lessen en toen kreeg ik wel goed de informatie door. Ik had wel liever aan het begin iets meer uitleg over de scooter gewild, want ik had er nog nooit op gereden.

goed in een keer geslaagd

de lessen waren erg goed veel geleerd

Gezellige en leerzame ervaring

Mijn ervaring bij rijschool Actief was heel goed. Ik ben lang bezig geweest veel thuissituaties, maar mij rijinstructeur heeft mij daar nooit op beoordeeld en altijd goed begeleid op de bedt mogelijke manier waarop zij kon. Ik heb het over instructeur Kavita. Zij is altijd open voor een gezellig praatje met je waardoor je je op je gemak voelt maar is ook streng en duidelijk wanneer nodig. Ze heeft me goed voorbereid op het examen. Alle kleine details legt ze met liefde uit. Al je vragen beantwoord ze met geduld al vraag je het 100 keer. Kort samengevat. Top ervaring. Stiekem wel de wekelijkse kletsuurtjes missen met Kavita XD :)

Goede rijlessen

Lessen gehad bij Vikash en in een keer geslaagd! Ik zal hem zeker aanbevelen

Great experience with a knowledgeable teacher

I have been driving with Remy during my whole driving license learning process, and it had been efficient, fun and adapted to my needs and time. Remy has helped me improve my skills, with hands on - but yet enjoyable lessons. I would recommend to learners of all levels for a positive environment with low stress.

Erg goed!

Fijne ervaring gehad bij Actief. Vikash was erg behulpzaam en legde goed uit. Door Vikash hem heb ik alles snel en in 1x kunnen halen voor mijn motorrijbewijs.

Ik heb een fijne ervaring gehad.

Vikash, was een goede rijinstructeur. Hij geeft je genoeg tips en zorgt ervoor dat je zo zelfverzekerd het examen kan doen. Ik heb mijn rijexamen in 1 keer kunnen halen door hem.

Goede rijschool.

Les gehad van Vikash. Zijn methode van lesgeven hielp goed voor mij. Direct en serieus met wat grapjes tussendoor. In 1x geslaagd en kan deze rijschool aanbevelen.

Gezellig en goede vibes

Ik vond het heel gezellig. De instructeur gaf goeie feedback op bepaalde acties en de vibes waren heel goed. Het was een heel gezellig groepje ondanks het niveau verschil.

Koud maar echt een geweldige ervaring

Het regende dus mijn handen en tenen waren echt bevroren, maar het rijden was echt heel leuk het begin was ik een beetje roekeloos maar mijn begeleiden zei wat beter kon en dat ging ik ook toepassen waardoor eht veel beter ging. Zo af en toe maakte ik wel eens een foutje maar je was met een groep dus dat scheelt dan ga je ook met de groep mee waardoor het net iets makkelijker wordt

Makkelijk haalbaar als je goed luistert

Het waren ondanks de regen erg fijne lessen. Door goed te luisteren heb ik het examen makkelijk gehaald.