Beste leerschool

Ik ben heel erg goed geholpen door shaif, alles heel goed uitgelegd , ik heb ook heel snel geleerd ! Hiervoor bij een andere leerschool gezeten en totaal niet tevreden waardoor ik aan mezelf begon te twijfelen.. sinds ik bij shaif rijd zit ik comfortabel in de auto en ben daardoor ook in 1 keer geslaagd !!! Top rijschool.

Fantastisch!!

Zeer goede ervaring. Vikash legt het goed uit en is geduldig. Motor examen AVB & AVD in 1 keer gehaald! Zeker aan te raden.

Henk was een geweldige rij instructeur

Ik heb drie rijinstructeurs gehad en ben super blij dqt ik henk heb gekregen. Hij lette overal goed op en kon mij op een fijnemanier ibstructies geven

Goede begeleiding en je krijgt elke les duidelijke feedback. Zeker aan te raden!

Goede lessen en examen gehaald!

Duidelijke uitleg bij de lessen en word fijn met je om gegaan.

Uitstekende lessen

Ik heb mijn tijd bij rijschool actief goed ervaren, Er word goed gefocust om de mindere punten onder de knie te krijgen! Daarnaast is het een fijne sfeer om in de auto te zitten.

Fanatiek en toch geduldig

Ik heb motorrijles gehad van Perkas. Hij is zeer ervaren, ziet alles en legt het allemaal nog eens rustig uit.

Super leuke en leerzame ervaring!

Perkas heeft er voor gezorgd dat ik mijn droom werkelijkheid heb kunnen maken. Hij geeft duidelijke instructies en zorgt ervoor dat je met veel zelfvertrouwen de examens ingaat. Ik kom zeker nog terug in de toekomst, om mijn A motorrijbewijs te halen!

Leerzaam en leuk

Kwam bij rijschool actief en werd goed ontvangen. Kavita is een goede instructeur en geeft goede les!

Hard maar, echt goed!!

Ik heb mijn motorrijles bij rijinstructeur Vikash gevolgd. Hij geeft heel goed les, zorgt ervoor dat je veilig les volgt. Ook zorgt hij ervoor dat je echt voorbereid naar je examen gaat, anders verschuift hij meteen je datum, zodat je er wel klaar voor bent. Ik heb mijn AVB en AVD in 1 keer gehaald. Hij vlamt je echt wanneer het nodig is en dat heeft ervoor gezorgd dat ik mijn examen in 1 keer heb behaald!!

super

Top rijschool

Hele prettige lessen

Goede begeleiding en duidelijke instructies. Ook richting het examen goede tips en prettige lessen

Prefect

Het was spannend om te beginnen met rijden, maar Kavita stelde me gelijk op mn gemak en daardoor ging het autorijden nog makkelijker. De uitleg is helder doormiddel van theorie en demonstraties. Rijschool actief is zeker een aanrader.

Gezellig, Nuttig en Prettig

Ik had een slechte ervaring met een andre school, daarna kwam ik naar Remy toe om mij te leren. Hij heeft me alles duidelijk uitleggen, met beste veel geduld! Bedankt Remy voor alles. Het is onvergetelijke tijd!

Rijlessen bij Remy

Mijn ervaringen bij Remy waren erg goed. Het is een gezellige man maar weet ook nog eens goed uit te leggen en tips te geven.

Super tof

Ik heb tijdens het behalen van mijn rijbewijs een ontzettend leuke en leerzame tijd gehad bij shaif. Helaas ben ik de eerste keer niet gezakt door een foutje hierna heb ik nog 2 lessen gevolgd en met al het geluk in de wereld ben ik de tweede keer geslaagd!

Een goede en leerzame ervaring!

Een goede ervaring waarin ik veel heb geleerd. Goede instructeur die zelfs humor in de les kan verwerken!

Positief

Bij rijschool Actief begonnen met het motorrijbewijs. Vandaag mijn AVB gehaald. Rijschoolhouder Vikash neemt zijn vak serieus wat je een goed gevoel bij geeft. Al de nodige oefeningen doe je meer dan voldoende. Al heeft de instructeur veel op je aan te merken, hij zorgt dat je alles onder de knie krijgt wat er uiteindelijk voor zorgt dat je met zelfvertrouwen aan je examen begint. De rijschool is laagdrempelig maar in combinatie met de persoon Vikash, denk aan de grappen die hij maakt, zijn energie en de onconventionele leesmethodes maakt dat dit een rijschool is waar iedereen die motor wil rijden terecht kan. Ga zo door. Ik ben positief.

Lachen gieren brullen letterlijk en figuurlijk!

Soms hard maar altijd eerlijk. Goed luisteren en je vliegt er zo doorheen! Als het over zou moeten zou ik zeker terug gaan!

Echt gewoon super

Je wordt duidelijk geholpen en ze zijn aardig. Ook eerlijk over hoeveel rijlessen je nog nodig hebt. Echt een aanrader

Leerzaam en leuke ervaring

Met Perkas als rij-instructeur daar heb je een goeie aan … Hij heeft geduld en geeft direct aan waar je zwakke punten ligt en hij werkt daar meteen aan .. spreekt je ook super kalm aan dus een aanrader!! Thnx Perkas

Awesome lessons with Remy!!!

I an so thrilled that I just passed my exam today. I would like to express my tremendous thank to my instructor Remy who has been a passionate, dedicated teacher to me. Fun and productive lessons at a good rate.

Ik ben voor het examen geslaagd

Ik heb lessen bij instructuur Dew gedaan .hij was echt heel goed,hij heeft echt geduld voor mij en kon bij een mooie manier een les geven daardoor kon ik vandaag mijn rijbewijs halen.

Uitstekende ervaring

Veel goede lessen gehad bij Bally. Streng wanneer het nodig was maar ook veel gelachen tijdens de rijlessen. Daarnaast ook goede prijs/kwaliteit verhouding tov andere rijscholen; een aanrader dus!

Great experience with Rijschool Actief

I had a great time taking driving lessons with Actief. The instructors are very friendly and speak English - perfect for international students willing to get their driving license is the Netherlands!