Geweldig veel van te leren.

Het examen was makkelijk door de goede instructies die werden gegeven en duidelijk ook. Kreeg tips en tops van de instructeur. Hierdoor slaagde ik makkelijk voor me praktijk.

Leuke, fijne en leerzame lessen (en in 1x geslaagd)

Ik ben mijn motorrijlessen begonnen een half jaar geleden. In die tijd heb ik veel gelest, het ging me niet allemaal even makkelijk af. De instructeur (Vikash) is altijd geduldig gebleven (zelfs tijdens de duizendste poging tot uitleg). De uitleg was fijn en duidelijk, en er werd goed opgelet wat er beter kon en zo ook besproken. De serieusheid van de les werd afgewisseld met een grapje om nog wel lol te hebben in al het gefaalde, maar hij bleef eerlijk en oprecht en hielp altijd. Er werd ook altijd gevraagd of ik nog vragen had, en nooit raar opgekeken van een (mogelijk domme) vraag. De data voor de examens werden in overeenstemming besloten, en er was plek genoeg hiervoor waardoor ik niet onnodig lang heb hoeven wachten. En daarbij ben ik voor en mijn vaardigheden en mijn praktijk in één keer geslaagd! Ik heb veel tijd erin gestoken, maar ook ontzettend genoten van mijn lessen. Ga ze zelfs een beetje missen. Ik wil Vikash graag ontzettend bedanken voor de leuke en leerzame lessen! En zou de rijschool aan iedereen aanbevelen!

Top Rijschool met kundige en betrokken instructeur!

Wij zijn erg tevreden met Rijschool Actief! Hele betrokken en kundige instructeur (Vikash) die onze zoon in korte tijd klaar heeft gestoomd voor zijn examen. Het resultaat mag er zijn!!

Prima school

Veel geleerd

Top rijinstructeur!!

Mijn rijinstructeur remy was erg aardig en hij kon alle onderwerpen van de auto goed uitleggen.

Fijne rijschool

Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen aangezien het zeer fijn was om te lessen.

Great experience with an amazing teacher

I started and went through my whole journey with Remy, and all I can say is that he is the absolute legend! Patient, always with a positive attitude and an amazing teacher. I will send everyone his way. There was never a bad day with him.

Geslaagd

Fijne tijd gehad, tijdens mijn lesperiode. Vikash als instructeur gehad, die mij door het hele proces heeft geholpen. Manier van lesgeven doet hij met duidelijke taal, en met een beetje humor, weet hij het lessen een leerzame maar ook leuke les te maken. Dit voor een schappelijke prijs. Dus ik raad deze rijschool zeker aan.

Duidelijke lessen met goede aanwijzingen

Motorrijles gevolgd met Vikash als instructeur. Relaxte sfeer. Vikash geeft duidelijk aan wat er goed gaat, maar vooral waar er nog verbeterpunten liggen. Zeer content met de manier van lesgeven

Uitstekende rijervaring bij Rijschool Actief

Ik ben in april 2023 begonnen met mijn rijlessen bij Rijschool Actief, onder begeleiding van Remy. Nu, in maart 2024, kan ik met trots zeggen dat ik geslaagd ben! Mijn ervaring met deze rijschool en met name met Remy als instructeur is ronduit uitstekend. Wat Remy onderscheidt, is zijn toewijding om ervoor te zorgen dat elke leerling alle vaardigheden beheerst. Hij neemt alle tijd die nodig is, zonder te haasten. Hij is attent en begrijpt wat je lastig vindt of waar je meer oefening in nodig hebt. Zijn lessen zijn daarom altijd afgestemd op jouw behoeften, wat enorm helpt bij het opbouwen van vertrouwen achter het stuur. Rijschool Actief kan ik zeker aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een professionele en persoonlijke rijopleiding.

Prima rijschool, helpt je met al je vragen

Eerste keer gezakt en tweede keer geslaagd. De rij instructeur hielp wel goed met al mijn vragen. Over het algemeen vind ik 3 rijlessen gewoon te kort, maar dat ligt niet aan de rijschool. Verder vond ik het wel een prettige ervaring om hier lessen te volgen.

goede uitleg en duidelijk

ik vond de uitleg en de hulp erg duidelijk. Als het niet goed ging werd het ook duidelijk aangegeven zodat je niet met goede hoop ging rijden terwijl het eigenlijk niet goed ging. Wat niet goed ging werd ook goed herhaald tot het wel goed ging.

Duidelijke lessen

Duidelijke lessen, heb 1 dag les genomen en gelijk geslaagd!

top

alles heel snel geregeld en goed

Leuk

het was leuk en praktisch, ik kon alles leren wat ik nodig had en slaagde in één keer voor de test!!

Goede instructeur in 1 keer geslaagd

Goede instructeur in 1 keer geslaagd

Goede rij instructeur en leerzame les

Het was mijn eerste keer rijden op een scooter en heb met 1 dag lessen genoeg geleerd om te slagen. Hele aardige instructeur die goede uitleg geeft en naar je fouten kijkt.

Goede rijschool

4 lessen gedraaid en in een keer geslaagd. Aanrader

Heel goed onderbouwd, goede steun en manier van lesgeven.

Heel goed, ik heb in een dag al mijn lessen gehad en de volgende dag mijn examen, in een keer geslaagd! de lessen en hulp is erg chill.

Goede begrijpelijke uitleg en goed instructeur, super !!

Fijne rijschool

Een Goede rijschool met leerzame lessen. Je word goed begeleid zelfs tot het examen.

Geweldige en leerzame tijd gehad!

Ontzettend leuke lessen gehad bij deze rijschool en voornamelijk bij mijn instructeur, Bally! Ontzettend vriendelijk, behulpzaam, gezellig en open. Ik heb een hele leuke tijd gehad en daardoor voelden mijn lessen en het examen niet zo zwaar en ervaarde ik het best rustig. Ik raad deze rijschool (én Bally!) duizendmaal aan!

Fijne rijschool

Fijne rijschool met goede rij instructeur. Erg tevreden over de lessen, duidelijke instructies en een duidelijk niveau wat je moet bereiken. In 1 keer geslaagd.

Top lessen en in 1 keer geslaagd!!!

Er werd aangegeven om extra lessen te doen dit heb ik gedaan en daar ben ik heel blij mee! Gezellige en fijne lessen en instructeur. Ik zou aanraden om hier je lessen te nemen!

Erg flexibel, leerzaam en persoonlijk.

Ik heb lessen bij Vikash genomen. Hele hard werkende man en ook nog eens heel erg flexibel met lessen inplannen. Ik kon in mijn eigen tempo lessen volgen en kreeg de ruimte om fouten te maken. Lessen waren op verschillende plekken wat je rij ervaring en inzicht vergroot. Examen kon snel gepland worden. Alles was heel erg persoonlijk. Zo had hij bijvoorbeeld een lagere motor geregeld omdat ik niet lang genoeg was voor de andere motors. Het was een hele prettige ervaring.