Heel goed onderbouwd, goede steun en manier van lesgeven.

Heel goed, ik heb in een dag al mijn lessen gehad en de volgende dag mijn examen, in een keer geslaagd! de lessen en hulp is erg chill.

Goede begrijpelijke uitleg en goed instructeur, super !!

Fijne rijschool

Een Goede rijschool met leerzame lessen. Je word goed begeleid zelfs tot het examen.

Geweldige en leerzame tijd gehad!

Ontzettend leuke lessen gehad bij deze rijschool en voornamelijk bij mijn instructeur, Bally! Ontzettend vriendelijk, behulpzaam, gezellig en open. Ik heb een hele leuke tijd gehad en daardoor voelden mijn lessen en het examen niet zo zwaar en ervaarde ik het best rustig. Ik raad deze rijschool (én Bally!) duizendmaal aan!

Fijne rijschool

Fijne rijschool met goede rij instructeur. Erg tevreden over de lessen, duidelijke instructies en een duidelijk niveau wat je moet bereiken. In 1 keer geslaagd.

Top lessen en in 1 keer geslaagd!!!

Er werd aangegeven om extra lessen te doen dit heb ik gedaan en daar ben ik heel blij mee! Gezellige en fijne lessen en instructeur. Ik zou aanraden om hier je lessen te nemen!

Erg flexibel, leerzaam en persoonlijk.

Ik heb lessen bij Vikash genomen. Hele hard werkende man en ook nog eens heel erg flexibel met lessen inplannen. Ik kon in mijn eigen tempo lessen volgen en kreeg de ruimte om fouten te maken. Lessen waren op verschillende plekken wat je rij ervaring en inzicht vergroot. Examen kon snel gepland worden. Alles was heel erg persoonlijk. Zo had hij bijvoorbeeld een lagere motor geregeld omdat ik niet lang genoeg was voor de andere motors. Het was een hele prettige ervaring.

Gezellige en leerzame ervaring!

Mijn ervaring bij rijschool actief was zeer positief! Mijn rijinstructeur (Remy) was erg direct, maar gaf goed uitleg bij situaties waar het net wat beter kon. Al had ik situaties die ik wilde oefenen was Remy erg flexibel en gaf hij duidelijke uitleg over verkeer situaties of bijzondere manoeuvres! Maar de tijd dat ik bij actief heb gelest heb ik als fijn ervaren, door een flexibele, aardige en goed gehumeurde instructeur!

Een dikke aanrader!!

Met Vikash motorlessen gehad, en zeer tevreden over hem. Ik was in eerste instantie toch wat aan de onzekere kant of ik wel motor zou "kunnen" rijden, maar al direct na de eerste les kon ik met een motor een rondje op een veilige terein maken met op schakelen. Door de duidelijke tips en trucs, met wat grapjes er doorheen had ik na de eerste les al een glimlach van oor tot oor, en wist ik zeker dat ik door zou gaan. Hij is makkelijk om mee te communiceren en is duidelijk, verteld je wat je fout doet, en hij windt er geen doekjes om. In een korte tijd me rijbewijs gehaald ontzettend blij. Vikash Bedankt!!! Je bent een top instructeur.

Goede lessen, veel aanwijzingen waardoor je het snel oppikt.

Duidelijk, snelle afrij datum en meedenkend.

Duidelijke uitleg

Door duidelijke uitleg en goede begeleiding in 1x geslaagd.

Goeie, duidelijke lessen!

Ik heb in de ochtend les gehad, was heel duidelijk en leuk. Veel situaties geoefend en veel tips/uitleg gekregen. Waardoor ik geslaagd ben. Ik vond ook dat er gezellige sfeer was.

Beste rijschool!

Fijne ervaring gehad bij Actief, Vikash door zijn geweldig persoonlijkheid is het makkelijker om zijn verbeterd punten op te volgen, het voeld nooit als kritiek of een aanval aan. geweldig instructeur!! Motorrijbewijs 1x gehaald

Mijn ervaring In één zin

Mijn ervaring met rijschool goede Instructor. En Leerzaam vooral relax. Hij vertelde als wanneer je fouten maakt rustig op een goede manier zo dat kan je van je fouten leren .

Helemaal topp

Is niet te streng legt alles heel duidelijk aan dat je het in 1x snapt en geeft goede les

Heel erg goed

Mijn ervaring met rijschool actief is heel goed ik had een helen fijnen rijinstructeur

Goede ervaring met duidelijke lessen.

Ik werd al snel op mijn gemak gesteld, hierdoor gingen de lessen mij makkelijker af. Ook had ik een goede instructeur die duidelijke instructies gaf en precies aangaf wat hij van ons verwachtte. Vaak werden we stilgezet om situaties en regels te bespreken, maar hierdoor was er al snel vooruitgang te zien. Wat ook erg fijn was dat de instructeur na elke situatie eerlijk was hoe we hiermee omgingen en er niet omheen draaide waardoor we wisten waar we aan toe waren. Hierna mijn examen ingegaan met de instructies en kennis die me is bijgebracht door de instructeur en gelukkig meteen geslaagd.

uitstekend!!

beste rijschool die er voor je is, ik ben meteen geslaagd en had maar 3 lessen nodig.

Binnen een keer geslaagd top school

Vriendelijke docent snel en goed geholpen meteen binnen een keer gehaald top school!

Fantastisch

Mijn zoon had een zeer fijne ervaring met deze rijschool mbt het behalen van zijn scooter rijbewijs. Er was persoonlijke aandacht en men was zeer flexibel; nadat mijn zoon de eerste keer gezakt was, heeft zijn rij-instructeur (Vikash) goed zijn best gedaan om wederom snel een paar extra lessen te kunnen geven en het her-examen voor mijn zoon binnen een week in te plannen.

Prima rijschool voor je scooterrijbewijs!

Na de eerste lessen helaas gezakt, maar de tweede keer wel geslaagd. Tip: ga lessen in de gemeente waar je het praktijk examen gaat doen. Het helpt toch als je de omgeving beter kent. En een paar extra lessen zijn echt geen overbodige luxe, zeker omdat de wachttijden toch lang zijn. Instructeur Vikash heeft ons prima geholpen met het zoeken naar mogelijkheden, de lessen en voorbereiding op het examen!

Hij leerde het me snel en geeft duidelijk aan wat je moet verbeteren.

Ik zag snel verbetering bij mezelf, omdat hij duidelijk aangaf wat beter moest. Ook denkt hij goed mee in oplossingen zodat ik van zakken naar slagen ben gegaan. Soms zou de communicatie wel iets beter mogen en iets eerder. Ik deed drie dagen over lessen en toen kreeg ik wel goed de informatie door. Ik had wel liever aan het begin iets meer uitleg over de scooter gewild, want ik had er nog nooit op gereden.

goed in een keer geslaagd

de lessen waren erg goed veel geleerd

Gezellige en leerzame ervaring

Mijn ervaring bij rijschool Actief was heel goed. Ik ben lang bezig geweest veel thuissituaties, maar mij rijinstructeur heeft mij daar nooit op beoordeeld en altijd goed begeleid op de bedt mogelijke manier waarop zij kon. Ik heb het over instructeur Kavita. Zij is altijd open voor een gezellig praatje met je waardoor je je op je gemak voelt maar is ook streng en duidelijk wanneer nodig. Ze heeft me goed voorbereid op het examen. Alle kleine details legt ze met liefde uit. Al je vragen beantwoord ze met geduld al vraag je het 100 keer. Kort samengevat. Top ervaring. Stiekem wel de wekelijkse kletsuurtjes missen met Kavita XD :)

Goede rijlessen

Lessen gehad bij Vikash en in een keer geslaagd! Ik zal hem zeker aanbevelen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.