Ik ben tevreden

Ik ben tevreden omdat alles goed word uitgelegd en in de auto een goede sfeer hangt

Professioneel en streng maar resultaat gedreven en uiteindelijk relatief snel resultaat bereikt.

Prettige rijlessen

Goede rustige instructeur. Prima lesauto.

Een strenge maar fijne omgeving

Je word op de goede manier op je vingers getikt als je het ook echt verkeerd doet maar alsnog voel je je heel erg op je gemak, en leer je heel veel

Leerzame lessen op je eigen tempo.

Stapsgewijs door de lessen heen gegaan. Voor het examen ook goede voorbereiding gekregen.

Goede ondersteuning waardoor ook ik ben geslaagd!

Hele fijne lessen gehad van Simon. Ik was aan het begin van de rijlessen heel zenuwachtig in de auto, maar door de goede ondersteuning is het helemaal goed gekomen!

geweldig rijschool

Rustig wordt je alles geleerd, en je krijgt duidelijke uitleg,

Duidelijk en eerlijk

Tijdens de lessen wordt de stof duidelijk uitgelegd, je leert van de lessen, omdat ze je ook fouten laten maken, waardoor je het beter onthoudt. Als je vraagt om hun mening, zullen ze altijd eerlijk zijn, zodat jij jezelf weer kunt verbeteren. Kort om zeker aan te raden!

Super rijschool!

Ik ben overgestapt naar deze rijschool omdat ik liever automaat wilde gaan rijden. Bij de eerste paar lessen heb ik al zoveel meer geleerd dan bij de vorige rijschool. Hier word alles goed en rustig uitgelegd. Zeker een aanrader!

Zeer professionele informele manier van lesgeven

De instructrice is een vriendelijk persoon die continu op een duidelijke ontspannen manier correcties geeft. Zeer aan te bevelen.

Ik ben vriendelijk maar duidelijk begeleid.

Usha is vriendelijk maar geeft ook duidelijk aan wat niet goed gaat. Ik kan nog een tijd met haar feedback aan de slag. De berichtgeving via de mail verloopt goed: snel en ook alweer duidelijk. Er wordt goed met je mee gedacht.

Zeker een aanrader

Fijne rijles gehad van Usha ook na de twee maanden stop door Corona bedankt voor je. Vertrouwen in me En hoe je me op een rijexamen voor berijd hebt

Aanrader, in 1x keer geslaagd!

Simon heeft mij perfect klaargestoomd voor mijn examen! Bedankt voor alles!

Hele goeie lessen

Zeker een aanrader om hier te lessen!

Hele goede rijschool

Hele geduldige en sociale instructeurs. Die prima weten om te gaan met onzekerheid en stress. Ondanks de onzekerheid en het tikkeltje autisme in één keer m’n praktijkexamen weten te behalen.

Heel tevreden.

Veel dingen stap voor stap geleerd zodat je de nodige ervaring kon opdoen. De rijinstructrice heeft mij goed en geduldig begeleid. Vandaag in 1 keer geslaagd en daarom bedank ik rijschool Una Rijvaardig. Ik zou deze rijschool echt aanraden.

Fantastische tijd gehad met een duidelijke, geduldige en aardig rijinstructeur!

De rijinstructeurs bij deze rijschool zijn goed in de begeleiding van de leerling. Van begin tot eind zijn ze heel open. Verder geeft deze rijschool alles duidelijk en op tijd aan. Ik kijk met een goed gevoel terug op de afgelopen lessen. Ik heb er veel van geleerd!

Prima rijschool met gedegen instructies en goede begeleiding.

Fijne lessen die plezierig verlopen met constant goede feedback en motiverende begeleiding.

Prettige rijschool met duidelijke lessen

Met veel plezier de lessen gevolgd, planning is top en alles goed geregeld.

Prettige duidelijke relevante lessen

Het was altijd een gespaste sfeer, de instructeur was fijn om les van te krijgen, grappig en precies streng genoeg om goed van je fouten te kunnen leren. De lessen gaan precies volgens de regels en er wordt goed kritiek gegeven. Ik keek altijd wel uit naar de lessen bij UNA.

Heel goede en gedulde instructeur

Heel goede school en gedulde inctructeur. Aanraden.

PRima

Geduldige instructrice precies geschikt voor mij

Hele fijne rijschool!

Mijn ervaring omschrijf ik als heel fijn. Precies de hulp die je nodig hebt met persoonlijke hulp.

Geweldige lessen

Goede lessen gehad bij deze rijschool. Alle tijd voor de leerlingen.

Een goede rijschool met duidelijke uitleg van geduldige instructeurs!

Usha had veel geduld met mij en gaf duidelijke instructies. Ze was bereid om alles vele malen uit te leggen. Hartelijk bedankt!

Warmoeziershof 35

3342XM Hendrik-ido-ambacht