Nette stricte begeleiding met aanpoten waar nodig. Er wordt veel tijd genomen voor de moeilijkheden tot er controle is. Verder gezellige lessen en fijne communicatie mogelijkheden wat betreft tijden en dagen.

Autorijschool Una is een rijschool die ik iedereen kan aanbevelen.

Je krijgt er niet normaal maar super autorijles! Leerzaam en rustig en duidelijke uitleg Fijn dat je er voor alle aanpassingen terecht kunt.

Mijn ervaring met UNA was in 1 woord uitstekend. Het geduld wat er met je is, het leerproces op maat, fantastisch!

Een zeer goede rijschool!

UNA is een zeer goede rijschool. De lessen zijn van goede kwaliteit en worden aangepast op jouw tempo. De sfeer is goed en alles is goed geregeld. UNA is zeker een aanrader!!

Professionele rijschool

Geweldig fijne rijlessen

Ik heb dankzij de goede lessen van UNA mijn rijbewijs in 1x gehaald! Erg fijne rij instructeurs die je goed helpen.

A+ een rijschool voor iedereen

Zoek je een rijschool in de regio Rotterdam-Dordrecht kijk niet verder, twijfel niet en bel Una. Una is een vriendelijke en eerlijke kleine rijschool, een familie bedrijf van instructeurs Simon en Usha, twee instructeurs met een hart van goud. Waar je binnen één les al op je gemak voelt. Ze denken met je mee en gebruiken de modernste technieken. BV een APP om je les agenda te kunnen zien en je rekeningen mee te betalen.

Duidelijk, vriendelijk en to the point

Veel tips en aanwijzingen gekregen waar je wat mee kunt

Ik was erg zenuwachtig en bang. Na wat oefenen ging het helemaal goed. Werd erg op mijn gemak gesteld door rijinstructrice.

Kennis van zaken en klantvriendelijk

Doordat ik door een ongeval een incomplete dwarslaesie heb opgelopen, is mijn armfunctie beperkt. Om te slagen voor de rijtest van het CBR heeft Usha verschillende mogelijkheden onderzocht. Samen hebben we deze tijdens de lessen uitgeprobeerd en geoefend. Hierbij bleek hoe rustig en begripvol zij dit overbracht en mij hierdoor vertrouwen gaf. Dit alles resulteerde afgelopen woensdag in een positieve uitslag van de rijtest. Ik ben een man van 71 jaar. Hulde aan Usha.

Geweldige rijschool

Ik voel mijn erg op mijn gemak met een lieve en fijne rij instructrice. Ze stelt je op je gemak en legt alles goed uit. Erg blij mee

Professioneel

Mijn ervaring met UNA Rijvaardig zijn geslaagd.

Fijn!

Na 8 jaar niet te hebben gereden (door een ongeval waardoor beperking) mijn rijtest weer gehaald. Ik beveel Usha van harte aan. Warme, vriendelijke en bovenal rustige vrouw met veel ervaring die je al pratende een hoop kennis en technieken (vertrouwen) bijbrengt. Ben heel content!

Uitstekend!

De uitslag van mijn rijtest was "super goed". De instructrice is met haar deskundigheid en persoonlijke belangstelling hierbij van doorslaggevende betekenis geweest. Ik beveel deze rijschool van harte aan. Veel dank. Bé Jansen

Uitstekende rijschool. Met enige onzekerheid om te rijden heeft de instructrice mij super les gegeven en heb hierdoor mijn rijbewijs in 1x gehaald. De lessen zijn heel erg fijn en persoonlijk. Er wordt goed gekeken en geluisterd naar de leerling. Ik zou deze rijschool ten alle tijden aanraden!

Super fijne ervaring.

Alles word zo duidelijk uitgelegd. Er wordt echt goed gelet op jou tempo van lessen.

Professionele, rustige en gezellige instructrice

Rijles met hand bediening gehad en is erg goed bevallen. Met een paar lessen kon ik al rijtest doen. Ze is geduldig en begripvol en denkt met je mee en ook de lesauto was erg prettig om in te rijden. Werd ook goed geïnformeerd over de rijlessen en status via de e-mail.

Heel erg fijne rijschool!

Ik kan deze rijschool zeker aanbevelen! Wat ook zeker het vermelden waard is, is dat ook vrijwel alle aanpassingen in een auto bij Una Rijvaardig mogelijk zijn voor mindervaliden! Usha is een hele gezellige vrouw, die je heel erg goed kan begeleiden, motiveren maar ook corrigeren waar nodig!

top leert in een korte tijd veel

goede ervaring, aanrader leert veel in een korte tijd.

Was heel goed en nuttig, ik heb heel veel geleerd

Rustig lessen, snel leren.

Goede rijschool! Ze hebben geduld en nemen de tijd voor je.

Fijne instructeurs, ik volg de lessen met plezier en ik waardeer het geduld van de insreucteurs

Super vriendelijk geholpen

Super vriendelijk Fijne les

In mijn beleving is UNA zeer professioneel.

Mijn ervaring omschrijf ik als volgt: 1. De rij-instructeurs van UNA zijn deskundig en beheerst. 2. Zo nu en dan is er ruimte voor humor. 3. De rijschool zet voldoende digitale middelen in. Deze zijn van hoge kwaliteit. 4. De betaling verloopt snel en soepel.

Prettig rijlessen gehad bij Usha!

Fijne en relaxte rijlessen gehad bij Usha en in een keer geslaagd!

Warmoeziershof 35 3342XM Hendrik-ido-ambacht

78684 0870