Erg tevreden over deze rijschool

Vooraf het lessen duidelijke afspreken gemaakt , eventule wijzigingen gaat allemaal via mail en what's app. Ook de auto waarin gelest wordt is een fijne comfortabele auto.

Goed en een ervaren instructeur

Heeft mij goed voorbereid op de cbr rijtest

Fijne lessen

Ik heb hele fijne lessen gehad. Er was volledig aandacht voor mij en er werd me veel geleerd. Als ik iets niet snapte of iets fout deed dan kon hij er goed voor zorgen dat ik daar uiteindelijk in slaagde.

Super rijschool!

De lessen die ik gekregen heb vond ik erg professioneel en van een hoog niveau. Instructeur Simon bereid je voor op het echte werk waardoor je ook zelf zeker bent van je zaak. Deze rijschool is erg aan te bevelen! Ze zijn helder en duidelijk in de communicatie.

Zeer goed geholpen

Ik heb erg veel geleerd van de rijschool, ze hebben mij erg goed geholpen met het behalen van mijn rijbewijs.

Heel fijn.

Je gaat op je eigen tempo en er wordt duidelijk uitleg gegeven.

Een strenge instructeur die ervoor zorgt dat je overal op voorbereid bent

Duidelijke instructies en feedback. Een strenge maar wel zeer behulpzame instructeur die de tijd neemt om je te helpen.

Goede rijschool, waar je snel leert om goed te rijden.

De lessen waren altijd gezellig en leerzaam. Je leerde heel goed hoe je veilig en met zelfvertrouwen kon rijden. Hele fijne rijschool!

Zeer goed begeleid!

Ik ben zeer tevreden met de begeleiding die ik kreeg voor het rijden met een schakelauto! Er wordt goed en rustig aan uitgelegd en veel geoefend. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik goed voorbereid mijn examen in ging! Bedankt UNA!

Ik raad deze rijschool voor 100% aan!!

Ik heb moeten leren rijden met mijn linkerbeen. Bij Usha was er alle rust en ruimte om het autorijden weer 'onder de knie' te krijgen. Het was een leerzame en fijne periode! Ik raad deze rijschool 100% aan!!

Heel erg professioneel!

De lessen waren zeer prettig met nadruk op veilig. Ik heb nu veel vertrouwen op de weg. Ik ben vandaag geslaagd en dit is te danken aan UNA Rijvaardig. Ik raad het iedereen die wilt lessen aan om contact op te nemen. They are the best !!!

Super fijne rijschool

Ik raad iedereen aan om naar Una te gaan. Het is een fijne rijschool die je zeer op je gemak stelt en les op jou tempo. En heel geduldig is

Goede rijschool met geduldige rij instructeurs. Je krijgt echt goede en veilige uitleg.

Erg slecht

Ik heb me nooit op mijn gemak gevoeld bij UNA, ik werd constant op mijn vingers getikt en ik heb geen enkel compliment ontvangen in heel mijn lestraject. Ik ging altijd met tegenzin rijden omdat instructeur Simon bijna nooit echt aardig kon doen. Wederhelft Usha doet het echter wel goed. Sorry Simon, maar deze slechte review is te danken aan jou.

De beste rijschool die ik ken

Mijn ervaring met deze rijschool is zeer goed, met beide instructeurs (voor automaat en handgeschakeld). Zij zijn heel begrijpend, oplettend en geduldig. Als je een rijschool zoekt raad ik zeker UNA aan.

In 1x geslaagd

Una RIJVAARDIG is een bedreven rijschool met veel ervaring. Mocht u twijfelen, ik beveel het zeker aan. Dit om de volgende redenen: -de les-methodes werken goed - mooie auto -niet al te duur -zelf kiezen wanneer je rijdt

super geregeld

goed geregeld na mijn handy cap

"Super goed"

Je word goed begeleid. Uitleg worden stap voor stap aan je geven zodat je goed kan begrijpen. Ze hebben veel geduld. Je kan zien gelijk je uitgroei. Deze rijschool was echt super goed. Ik ben heel erg tevreden.

Super lekker gereden al was het maar 4x totaal. We hadden altijd veel te kletsen onderweg en daar werd ik lekker ontspannen van. Na meer als 3.5 jaar niet meer gereden te hebben door een bedrijfsongeval, nu in aangepaste auto gereden. Wat een ervaring was dat weer. De wereld ging weer voor mij open. Eerst wel wennen alles met linker been bedienen en alleen maar gas en rem gebruiken en rijden in een automaat. Jou bereidwilligheid om naar Barendrecht te komen deed me goed. Je bent een topper!

Goede ervaring en in 1 keer geslaagd!

Ik heb een hele goede ervaring met Una. Ze zijn altijd flexibel met rijlessen inplannen en ze helpen je uitstekend. Ik heb beide rij-instructeurs van Una gehad en ze zijn beide toppers!

Aangepaste auto rijlessen, en geslaagd!

Voor de aanpassing in de auto naar een linker gaspedaal was ik op zoek naar een rijschool. Al snel kwam ik uit bij UNA rijvaardig, omdat deze als enige dicht in de buurt zat. Goede uitleg en slechts drie lessen verder kon ik de testrit gaan maken bij het CBR. UNA rijvaardig: bedankt voor de hulp!

Fijne rijschool, om goed te leren rijden.

Zeer goede rijschool en Ze regelen alles snel.

Prima begeleiding met een positief resultaat als gevolg!

Ik ben erg tevreden met de eerlijke begeleiding door Usha. Zij is relaxt, ziet alles en geeft opbouwende kritiek. Na dertig jaar te hebben autogereden heeft zij mij in korte tijd geleerd dat dat nog steeds mogelijk is, maar dan op een andere manier; sturen met alleen mijn linkerarm/hand ondersteund door mijn rechterhand met orthese en remmen en gas geven met mijn linkerbeen in een automaat. Gisteren de rijtest bij het CBR positief afgesloten. Dit betekent voor mij weer meer zelfstandigheid en aldus kwaliteit van leven, Usha bedankt!

Nette stricte begeleiding met aanpoten waar nodig. Er wordt veel tijd genomen voor de moeilijkheden tot er controle is. Verder gezellige lessen en fijne communicatie mogelijkheden wat betreft tijden en dagen.

Autorijschool Una is een rijschool die ik iedereen kan aanbevelen.

Je krijgt er niet normaal maar super autorijles! Leerzaam en rustig en duidelijke uitleg Fijn dat je er voor alle aanpassingen terecht kunt.