Een goede garage , vriendelijk mee denkend !

Zijn altijd eerlijk

Ze zijn altijd eerlijk.

altijd goed geweest, van begin af aan, fantastisch, hoor complimenten

prima service

Klantvriendelijk en service gericht

Prima en ga zo door.

snel en goed geregeld

Al jaren vertrouwd en tevreden.!

We zijn al heeeeeel lang klant .

Betrokken, eerlijk, behulpzaam

Fijne garage waar ik al heel wat jaren graag kom. Altijd persoonlijke aandacht, de service is prima en er worden geen onnodige dingen opgedrongen om maar iets aan je te kunnen verdienen.

Zeer positief

Kijk , je komt voor je auto , maar , ook voor de medewerkers zelf. Het is altijd een goede sfeer en soms ook wel meer persoonlijk. Nog nooit enig probleem ondervonden. De sfeer is altijd heel goed en gezellig. Ook het gevoel voor de mens zelf is aanwezig.

Top.

Gewoon goed.

De mensen doen hun werk goed.

Ik ben tot op heden zeer tevreden over de wijze waarop de auto onderhouden wordt. De service is vriendelijk en goed.

Fijne garage

Altijd vriendelijk en staan altijd voor je klaar

Top team

Altijd behulpzaam

Positief denkt met de klant mee

Twee auto's gezocht voor mij,ging super. Reparaties positief.

Goede service en acceptabele prijzen

Ik ben zoekende geweest bij garages en bij Koopman & Brouwers ben ik gebleven. Service is goed. Ze doen wat ze zeggen. Prijzen zijn prima. Als er tussendoor iets stuk is kun je zo langsrijden. Ik ben heel tevreden

klantvriendelijk.

Je kan ze altijd bellen of even langsrijden en dan wordt je prettig geholpen

Top service en komen hun afspraken na

Bij APK keuring geven ze duidelijk aan wat gerepareerd moet worden en wat een advies is om te laten repareren. Hierbij komen ze ook gelijk met een duidelijke offerte

Meer als 30 jaar kland bij de Garage

Het hele bedrijf zien opgroeien tot een eerlijk en fijn bedrijf. Oplossingen worden altijd samen uitgezocht en afgehandeld. Natuurlijk gaat er, net als bij iedere garagebedrijf wel eens iets mis, maar deze mannen Ane en Roland, zijn eerlijk en samen met de klant komen ze er altijd uit. Vakmensen die nauwgezet werken!

Staan altijd voor me klaar

Er wordt altijd rekening mee gehouden dat ik niet om de hoek woon. Ze passen zich zoveel mogelijk aan aan mijn mogelijkheden als er iets met de auto is.

Zeer klantgericht en prima meedenkend. Prima garage om je auto in onderhoud te hebben.

Een garage bedrijf dat meedenkt met mijn portomonee.

Prima no nonsense bedrijf dat goed werk en een goede service levert. Extra onvoorziene onkosten worden goed van te voren gecommuniceerd ter goedkeuring. En als een probleem makkelijk en snel te verhelpen blijkt zonder dat er onderdelen hoeven te worden vervangen, dan wordt dat nog wel eens als gratis service geleverd. Ik heb hier nooit het gevoel dat ik te veel betaal.

Prima garage

Goede garage , met vriendelijk personeel en altijd oplossingsgericht .

Dorsmolen 4 1771 PA Wieringerwerf

Over Bosch Car Service