Een leerzame, leuke tijd met goede begeleiding en een super instructrice

Je leert het auto rijden hier echt stapje voor stapje en onder goede begeleiding. Elke rijles iets nieuws leren en altijd starten en eindigen met een hele hoop plezier! Dankjewel Anouk en Ruud Schreijer

Geweldige rijschool

Ik nam een pakket af bij Ruud Schreijer, en reed uiteindelijk bij leraar Marco van Tol. De theorie-examentrainingsdag die je dan standaard in je pakket hebt, was naast erg nuttig ook heel gezellig. Ruud weet de stof duidelijk en met humor uit te leggen. Samen met hetproefexamen krijg je een goed idee voor je theorie-examen. Dan de praktijklessen. Die waren uitstekend verzorgt door Marco van Tol! Wat een duidelijke, geduldige en gezellige rijleraar is dat! Dankzij zijn goede lessen heb ik mijn tussentijdse toets én rij-examen in 1x gehaald! Uiteindelijk moet je het zelf doen, maar met deze fantastische begeleiding heb ik het gedaan!!

Professioneel en altijd gezellig in de auto!

Super fijn

Ik heb al mijn lessen en begeleiding fijn ervaren. Er was altijd begrip. Ook waren de lessen duidelijk en gestructureerd. Kortom super fijne rijschool waar je op een leuke en effectieve manier je rijbewijs haalt!

Duidelijke afspraken

Hele fijne/goede ervaring met verkeersschool Ruud Schreijer

Ik heb uiteindelijk door corona in een hele korte tijd moeten werken naar mijn examen, ik ben hierbij heel goed geholpen. Niet alleen door mijn eigen rijinstructeur maar ook door de andere rijinstructeuren.

Goede en leerzame lessen!

Ruud ik vind dat je super goed les geeft! Als iets niet zo goed ging tijdens mijn lessen had je altijd wel een goede uitleg of een tekening/voorbeeld, waardoor ik wist waar ik de volgende keer op moest letten. Ook was het altijd super gezellig en heb ik veel geleerd. Dankje voor de goede lessen!

Geruststellend en vertrouwend opbouwen

Ik was in het begin best angstig voor autorijden maar de instructeurs die ik heb gehad hebben mij heel goed op weg geholpen en mij vooral zelfvertrouwen in het rijden gegeven. Gelukkig hadden we ook enorm veel lol waardoor het leren ook makkelijker ging. Wel allemaal veilig en vooral meegaan met het verkeer.

Goede rijschool die de tijd voor je neemt

Ik heb een hele goede ervaring met verleersschool Ruud Schreijer ze nemen echt de tijd voor je en als je het ergens niet mee eens bent lossen ze het voor je op ik ben erg blij dat ik hier heb leren auto rijden

Leerzame en gezellige lessen

Bij mijn autorijlessen heb ik me altijd op mijn gemak gevoeld en heb ik erg veel plezier gehad in het leren auto rijden. De lessen worden goed gegeven en je wordt goed voorbereid op het behalen van je rijbewijs.

Ik heb een goede ervaring gehad met Verkeersschool Ruud Schreijer

Ik vond het super fijn dat ik meteen kon beginnen en 2 keer per week kon lessen, dat is bij andere rijscholen wel anders. Ik heb altijd duidelijke en goede lessen gehad.

Enorm goede begeleiding!

Enorm prettig en fijn!

In 1 woord geweldig.

Na elke les kwam ik thuis met een flinke grijns op mijn gezicht. Richard gaf duidelijke instructies/aanwijzingen/verbeterpunten en had altijd een goed humeur! Top-instructeur!!!

Ervaren, vriendelijk en persoonlijk

Tijdens het leren van me theorie kon ik altijd bellen of appen met vragen. Tijdens de lessen had ik een heel ontspannen instructeur die de oefeningen altijd goed aanpaste naar mijn niveau. Ik heb me geen les verveeld met te makkelijk oefeningen maar ook geen les gehad waarbij het te ingewikkeld werd. Al bij al een fijne ervaring waarbij ik echt zin had in de lessen.

Auto en motorrijbewijs bij Richard gehaald, altijd duidelijke uitleg gehad, streng wanneer het moet.

Richard is een fijne vent die weet waar hij over praat. Zijn manier van instrueren heeft altijd het beste in mij naar boven gehaald. Zowel mijn auto als mijn motorrijbewijs in 1x gehaald!

Zeer fijne rijschool/instructeur

Tijdens het volgen van mijn lessen voor de motor heb ik ervaren dat de instructeur zeer bekwaam is op zijn vakgebied en dit met zeer veel enthousiasme en passie deelt.

Goede begeleiding naar het rijbewijs.

Na een tijdje lessen met veel en duidelijke uitleg het motorrijbewijs gehaald zonder moeite. Iedere les wat geleerd en nooit het gevoel gehad dat ik meer lesde dan wat nodig was.

Erg tevreden

De lessen zijn in goede stappen opgebouwd, je leert meer dan nodig is voor je rijexamen waardoor je zonder stress kan afrijden. Gezellige leraar aka the master Ruuuuuuuuuuuud

Erg fijne manier van lesgeven

Van mijn vrouw kreeg ik een proefles motorrijden. Deze ene les is zo goed bevallen dat ik meteen door ben gegaan voor het rijbewijs. Instructeur Richard heeft een erg fijne manier van lesgeven. Hij legt alles kraakhelder uit en dankzij hem ben ik nu in het bezit van mijn motorrijbewijs. Een aanrader!

Goede Individuele begeleiding, onder de juiste omstandigheden en moderne communicatie

Ik heb mijn motoropleiding met veel plezier gegolft bij verkeersschool Ruud Schreijer! Met Richard van der Meijden als instructeur heb ik veel geluk gehad. Richard is altijd heel duidelijk geweest gedurende de opleiding en heeft door middel van de juiste en tijdige instructies mij optimaal kunnen sturen dat ik er ook van leerde. Daarnaast wat erg goed bevallen is, is de online portaal waarbij alles netjes bijgehouden wordt. De communicatie is altijd duidelijk en netjes geweest, inclusief de nodige flexibiliteit. We gebruikten whatsapp om eventuele extra lessen te bespreken of als er veranderingen waren. Wat ik ook als er prettig heb ervaren in de open atmosfeer en dat er ook zeker gelachen word! Met veel vertrouwen zou ik verkeersschool Ruud Schreijer aanbevelen!!

fijne rijschool!

Ik had les van Ruud. en ik zou iedereen aanraden bij verkeersschool Ruud Schreijer te gaan lessen. alles werd duidelijk uitgelegd en het is met Ruud in de auto altijd super gezellig! Super bedankt voor alles en ik zal de lessen zeker niet snel vergeten!

Een uitstekende, gezellige manier om mijn A op mijn pasje te krijgen!

Met eigenlijk 2 rijscholen als optie (Schipper en jullie) ben ik uiteindelijk voor jullie gegaan! Heel het jaar door zijn jullie bezig op de motor en 4 ipv 3 dagen in de week! Voor en na de ritten waren gezellig en tijdens de ritten was Richard scherp, jammer genoeg scherp genoeg om eigenlijk altijd een antwoord te hebben! Het is duidelijk dat Richard weet wat hij doet en de juiste tips heeft om je te helpen! Ik ben er eigenlijk alleen maar positief over maar uiteraard ben ik wel blij dat ik mijn pasje heb en niet meer hoef.

Goede rijschool met leuke instructeurs!

Met de instelling, aan 5 a 10 lessen heb ik wel genoeg, een mailtje gestuurd naar rijschool Ruud Schreijer. Na een spannende eerste 100 meter in m’n proefles was ik helemaal over m’n angst heen. Gelijk een pakket aangeschaft van 30 lessen met alles dr op en dr aan. Ik was een ‘lastig’ geval, door mijn grote aantal trainingsuren en school die zich in Hoofddorp bevond was ik denk ik een van de lastigste in te plannen leerlingen die Richard had. Uiteindelijk lukte het toch, maandagochtend 8 uur was mijn standaard uurtje geworden. Begonnen met sturen, gas en rem. Koppelen en schakelen pakten we er later bij. Het gevoel van in een formule 1 auto rijden heb ik ook ervaren door het gas en de koppeling in te houden. Toen ik dit eenmaal onder de knie had konden we beginnen aan het kijken. Ja het kijken, wat kan ik er over zeggen. Dit was een van mijn lastigste punten. Na het oneindig zeggen van Richard dat ik verder moest doorkijken begon ik het, denk ik, eindelijk door te krijgen. Zoals ik al eerder zei was de les meestal op maandag om 8 uur ‘s ochtends. En mijn humeur is dan niet altijd goed maar Richard wist hier altijd goed mee om te gaan, daarom bleef het altijd leuk. Na een lesje of 32/33 hard werken nam Sander het over. Deze debuterende instructeur pakte het werk gelijk goed op en hielp mij eerst tot een vrijstelling voor de bijzondere verrichtingen en daarna tot het felbegeerde rijbewijs. Dankjulliewel allemaal voor de leuke lessen!

Een goede rijschool met een mensgerichte instructeur

Geen mens is het zelfde dus ook hoe iemand leert rijden in een auto of op een motor is verschillend. En dat principe heeft deze rijschool goed begrepen. Ik werd opgeleid door Richard en heb altijd goede feedback gehad om goed te leren rijden op een motor. Richard is een aanrader dus mocht je twijfelen, doen!

Kwaliteit

Er word duidelijk les gegeven met een fijne opbouw naar de examens toe.

Over Verkeersschool Ruud Schreijer

Al sinds 1991 geven wij les in de regio Hoorn. Zowel voor auto, motor als theorie. Je hebt dus altijd een ervaren instructeur naast je zitten. “Zijn we dan niet vastgeroest in oude (slechte) gewoontes ?” Nee, dat zijn wij zeker niet ! Wij volgen regelmatig cursussen om onszelf scherp en alert te houden. We zijn altijd op zoek naar die “net wat verbeterde” manier van lesgeven en proberen altijd aan te sluiten bij de moderne tijd en jou persoonlijkheid. Maar we vinden het vooral leuk om jou les te geven !