Prima, goeie communicatie, vriendelijk en deskundig.

Prima, goeie communicatie, vriendelijk en deskundig.

• Faciliteiten wachtruimte

Je kunt altijd van ze op aan, in ieder opzicht!

Mijn ervaring in "één zin", spreekt voor zich!

• Faciliteiten wachtruimte

Excellent maintenance in short notice

I called Marcel to change to winter tyers and got an appointment on the next day. I love it how they keep the schedule and high quality of the work. I bought two cars with Family car and happy to come back every time for maintenance.

• Would you recommend us? Yes

zeer kundig, vriendelijk en prijs/kwaliteit is uitstekend

de service is prima, men staat altijd klaar in geval dat nodig is.

• Faciliteiten wachtruimte

vriendelijk, wensen word gehoord.

Elke keer als ik bij jullie binnen komt is er altijd een glimlach die ons ontvangt. Daarnaast gastvrijheid met een kop koffie. Wat ik het meest prettig ervaart is dat jullie altijd klaar zijn voor een gezellige praatje. Hierdoor heb ik vol vertrouwen in jullie diensten. Ik kom graag regelmatig bij jullie als het nodig is. Met vriendelijke groet, mevrouw/meneer Anoep/Ramsaroep

Vakmensen!

Klantgericht, vriendelijk, vakkundig. Bovendien zeer concurerend met merkdealers maar belangrijk goedkoper. Aanrader!

Super service en kwaliteit

Over de vele onderhoudsbeurten niets dan lof. Heldere en vakkundige communicatie en prima prijs

• Showroom N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Family Cars voelt uitstekend aan wat ik als klant nodig heb

Gezamenlijk met Family Cars op zoek gegaan naar nieuwe velgen voor mijn BMW om als wintervelgen te gebruiken. Zij kwamen met een interessant voorstel voor een set met winterbanden. Omdat ik net veel geld voor een auto had uitgegeven en de winter alweer bijna voorbij is, nam ik nog geen beslissing. Een paar dagen later belden zij mij met de vraag of ik misschien geïnteresseerd was in een gebruikte set die zij zojuist ingeruild hadden. Deze was helemaal mijn smaak en zeer interessant geprijsd. Helemaal tevreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Top service en aardige kundige mensen

Ik kom er regelmatig voor onderhoud en APK. Al meerdere auto’s gekocht. Altijd zeer tevreden’

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer vertrouwd en goede service

Sinds 7 jaar klant met privé en zaken auto en nooit teleurgesteld! Altijd goede oplossingen en denken mee!

Uitstekend garage voor onderhoud en aan- en verkoop auto. Vriendelijke mensen en altijd goed advies.

Uitstekend!

Altijd goed geholpen.

Heel goede garage. Altijd goed geholpen. Ben een vaste klant. Groetjes Wim Loetawan

Uitstekende service.

Makkelijk afspraak te maken . Goede communicatie . Betrouwbaar .

Service met hoofdletter S

Op zoek naar een BMW kwam ik terecht bij de website van Family Cars in Amsterdam. Bij navraag over een zeer bijzonder versie van een 4-serie die daar te koop stond, kreeg ik via de telefoon al meteen een goed gevoel over het bedrijf (contact met dhr Kroes). Heel even werd het nog spannend of ik mijn gewenste auto kon verkrijgen; er bleek namelijk een 'kaper op de kust' met zelfs een reservering op de auto. Uiteindelijk ging die deal niet door en ik was de eerste gegadigde. Daarover werd ik ook keurig op de hoogte gebracht door dhr Kroes. Het regelen van de inruil en aanschaf bij hem was uitermate prettig. Ook de after service is bij Family Cars uitstekend: toen korte tijd later een voorband een bult in de wang bleek te hebben, werd zonder discussie deze vervangen. Al met al een hele fijne kennismaking met een bedrijf waar de klant nog echt centraal staat. Service met een hoofdletter S!

Beloofd gouden bergen, in de praktijk is het gebakken lucht

Bij interesse voor een auto bij familycars werd ik behandeld als Koning Klant. Tijdens de aflevering van de auto werd er opeens moeilijk gedaan over een lampje op het dashboard dat brandde, terwijl dit ttv inruil ook al aan de orde was. Achteraf een rekening gekregen van 400 euro voor een paar bougies en bobines Er was ook een family Zilver pakket bij de aanschaf van de auto bedongen twv 795 euro, dit betekend oa 3 maanden garantie. Echter toen ik een beroep op garantie ging doen ivm verschillende zaken, toen gingen de heren moeilijk doen. Vooral de verkoper {Cor) Het komt er gewoon op neer dat je vooral bij hen een auto moet kopen en daarna vooral niet zeuren moet. Daarbij bedient men zich van gladde praatjes en leugens omtrent garantievoorwaarden Het Family Zilver pakket is gewoon een wassen neus en betekend alleen maar dat je 795 euro extra kwijt bent. Zeer teleurstellend, ondertussen zit ik wel met een kapotte auto waar bijna 20 000 euro voor betaald is

Mijn verwachting overtroffen!

Nadat ik altijd bij de dealer het onderhoud van mijn jonge BMW heb laten doen. Ben ik nu naar Family Cars gegaan wat een verschil ! Deze mensen hebben vakkennis en zijn zeer klant vriendelijk echt specialisten. Ga zo door die sterren hebben jullie dubbel en dwars verdient!

dit bedrijf hoort op nummer 1 in de top 100 te staan, ik had gebeld dat ik even langs kon komen en voor een auto en die hadden ze bij aankomst in de showroom ( spic en span) klaar staan . de verkoper kwam naar mij toe en werd heel vriendelijk ontvangen en vakkundig alles uitgelegd , na een proefritje zijn we natuurlijk met een kop koffie tot een overeenkomst gekomen. en 01-09-2020 kan ik de auto ophalen de auto werd eerst nagekeken op eventuele gebreken en er moest nog een trekhaak onder gezet worden. . al met al, dit bedrijf en de verkoper niet te vergeten zal ik iedereen aanbevelen.!!! het ziet er ook zeer verzorgd uit allemaal. R. B Harlingen

Geweldige service zeer vriendelijk personeel.

Geweldige service werd direct geholpen duidelijke uitleg en alles gedaan volgens afspraak auto rijd weer als nieuw

prima bedrijf

mooie showroom, makkelijk bereikbaar, prettig geholpen, goede sfeer.

Super service, prijs kwaliteit TOP!!

Werkplaats is uitermate kundig en zeer serieus!!

Prima zaak met veel keuze!

Vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen.

Fantastisch

Alles was top.

Makkelijk via de app en meteen een bevestiging, anders een dag later.

Prima geholpen aan goede auto, die achteraf nog wel wat extra werk behoefde, maar dat verwachtte ik

Ik ben hier prima, vriendelijk en snel geholpen aan een Peugeot 807. Voor nog geen € 3.000 hield ik natuurlijk wel rekening met wat extra werkzaamheden, en die bleken er ook te zijn. Bij de Peugeot-dealer was ik nog eens € 3.000 kwijt om alle zaken op niveau te brengen (waaronder vervangen van de distributieriem, dus dat is al een forse kostenpost), waarvan er enkele wel in het oog hadden moeten of kunnen springen. Maar goed, dat risico neem je natuurlijk in deze prijsklasse. Als ik meerdere jaren tevreden in deze auto kan blijven rijden, is het het mij waard.

Goede koffie, goede leenauto, snel ingepland en snel gerepareerd, thnx!