Fantastisch

Alles was top.

Makkelijk via de app en meteen een bevestiging, anders een dag later.

Prima geholpen aan goede auto, die achteraf nog wel wat extra werk behoefde, maar dat verwachtte ik

Ik ben hier prima, vriendelijk en snel geholpen aan een Peugeot 807. Voor nog geen € 3.000 hield ik natuurlijk wel rekening met wat extra werkzaamheden, en die bleken er ook te zijn. Bij de Peugeot-dealer was ik nog eens € 3.000 kwijt om alle zaken op niveau te brengen (waaronder vervangen van de distributieriem, dus dat is al een forse kostenpost), waarvan er enkele wel in het oog hadden moeten of kunnen springen. Maar goed, dat risico neem je natuurlijk in deze prijsklasse. Als ik meerdere jaren tevreden in deze auto kan blijven rijden, is het het mij waard.

Goede koffie, goede leenauto, snel ingepland en snel gerepareerd, thnx!

goede service

doen wat ze zeggen

Service op hoog niveau

Fijne medewerkers en service op hoog niveau. Goed advies bij het aankoop van een auto en inmiddels paar keer top uitgevoerd onderhoud.

Daar waar de klant nog Koning is!

Mooie auto's, prima prijzen, goede service en fijne mensen! Een aanrader!

Al jaren naar volledige tevredenheid klant

Ik heb hier een auto gekocht, dit ging snel en zonder problemen. Prettig contact, korte lijnen etc. Onderhoud doen ze altijd perfect en zonder fratsen. Alles gaat keurig in overleg en de prijzen die gehanteerd worden zijn keurig. Familycars is een prettig en betrouwbaar bedrijf, ik raad deze garage dan ook aan bij mijn vrienden en relaties.

Een geweldig fijn , betrouwbaar en betrokken bedrijf !

Wat een fijn adres ! De mensen , de sfeer , het meedenken .... Maar bovenal vertrouwen in dit eerlijke bedrijf ! Kan dit adres oprecht iedereen aanbevelen ! Graag rij ik er wat kilometers extra voor ....

Top service en altijd vriendelijke mensen!

Klantvriendelijk netjes vakkundig en alles keurig afgehandeld voor de grote beurt. Service staat hoog in het vaandel en mensen zijn heel vriendelijk.

allerbelangrijkste is dat ik jaren blind op ze kan vertrouwen

Zeer prettig en met name volstrekt open en transparante manier van service bieden

Winterbanden, kleine beurt en APK allemaal keurig geregeld

uiterst tevreden

aankoop en service zijn top

Goede klantenservice en fijn dat ik een lift kreeg nadat ik mijn auto achter moest laten.

Top bedrijf, goede sevice en klantvriendelijkheid.

Afgelopen vrijdag onze auto weggebracht voor een grote beurt en wederom een meer dan positieve ervaring gehad met Family Cars. Naast de betrokkenheid van de aardige en klantvriendelijke eigenaar ook veel deskundigheid en tevens vriendelijkheid bij het overige personeel. Ze geven je voor 100% het gevoel dat jij als klant op de eerste plaats komt. Ook hanteert Family Cars meer dan scherpe tarieven. Bedankt voor de goede service en een volgende keer gaan wij zeker weer naar Family Cars. Groet Hans

Bijzonder prettige garagebeleving!

Moest mijn 2004 S-type wegens storingsmelding laten repareren en kwam bij toeval bij FamilyCars aan de Sijsjesbergweg 4. Trof daar heel competente en super vriendelijke maar vooral servicegerichte medewerkers. Zij onderhouden en repareren alle merken in het luxere segment. Heel snelle betaalbare reparatie gekregen van ABS en automaatstoring. Dit alles inclusief APK en olieverversen en 2 x cappuccino voor Slechts € 420. Auto rijdt weer als een zonnetje!

Vakkundig en behulpzaam

Steeds vriendelijk en behulpzaam. Goede ervaring! Mijn volgende auto koop ik weer bij family cars.

Heel tevreden.

Ben heel tevreden over de service. Met vriendelijke groet. Wim Loetawan

Super!

Altijd klantvriendelijk, oplossing gericht, meedenkend en super service!

Uitstekend!! 👍🏼

Vriendelijke en goede service !! Top!!

Vriendelijk en kundige mensen

Prettige service, duidelijke afspraken

Ik krijg duidelijk uitgelegd wat er gerepareerd moet worden en dan gebeurt dat op de afgesproken tijd en het gaat niet weer stuk. Wat kan een mens meer verlangen?

Altijd service! Kom er graag ook al hebben we een oude auto . Altijd behulpzaam

Altijd service! Kom er graag ook al hebben we een oude auto . Altijd behulpzaam.

Top Service van Cor en heel vriendelijk

Top service en heel vriendelijk.

Top Service,ook na de aankoop. Zeer klantgericht.