Perfecte persoonlijke service !!

Mocht er wat zijn, langs komen geen probleem en dan snel geholpen !!

Klantvriendelijk, snel en zeer vakkundig. Top

Klantvriendelijk, snel en zeer vakkundig. Top

Vriendelijke ontvangst en snelle levering

Top geregeld

Netjes en bekwaam geholpen

Goede service.

Klantvriendelijk, service is goed. Kwaliteit is goed.

Goede en betrouwbare garage

Ik voel me altijd welkom en gewaardeerd als klant. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar vooral deskundig.

Vakkundig altijd vriendelijk

N v t

Zeer vriendelijke ontvangst.

Efficiënte afhandeling van de koop. En mijn vrouw en ik waren overdonderd door het prachtige en bijzondere boeket waar wij echt weken van genoten hebben. Moet echt een topbloemist(e) geweest zijn !

Dag en nacht staan de mensen voor je klaar en het is gewoon goede service en ze zijn er voor je

Prima!

Lamp naar tevredenheid vervangen.

Fijne meedenkende garage

Zeer positieve ervaringen, er wordt altijd meegedacht vanuit de klant ipv winstoogmerk. Zeker een aanrader!

een prettige en vakkundige garage met een persoonlijke benadering

Tot op heden zijn we heel tevreden met de service voor onze Opel Mokka

top en super tevreden

nogmaals top en goede ervaring

Prima service door vriendelijk personeel.

Prima service door vriendelijk personeel en altijd aanbod van koffie/thee.

Zoals gewoonlijk weer prima geholpen.

aan te bevelen bij anderen

een bezoek gebracht om een fietsendrager te kopen. Heel netjes geholpen en uitleg gehad van Wilfried. Daarnaast een nieuwe mat voor de auto besteld. Kon op maat worden gemaakt zodat niet meteen een hele set moest worden aangeschaft. TOP

ik krijg nog bericht over hulp peg onderweg BVD

Wordt direct geholpen door vakkundig personeel

Gewoon goed

Paar maandjes geleden mijn, ik weet niet meer hoeveelste, auto gekocht. Behandeling goed, denken mee, doen wat ze zeggen en reparaties die ik met auto's heb gehad ook goed. De volgende auto...... is vast weer 1 van Huitink.

Helemaal naar verwachting!

Je maakt een afspraak. Je komt op tijd. Zij zijn op tijd. Alles wordt perfect afgehandeld en super vriendelijk!

Prima geregeld. En Wilfried begeleid je prima door ook zaken aan te sluiten

Gewoon dat wat je gewend bent

Fijne eerlijke mensen!

Betaal een eerlijke prijs en hoef geen 2e keer terug te komen. Alles wordt prima gerepareerd.

Prima service en reparaties

Prima service en reparaties

zoals gebruikelijk

als prima ervaren

Vakwerk geleverd bij reparatie

Had een behoorlijke schade aan de zijkant van de Volvo. Dit is vakkundig gerepareerd door Auto Huitink. Er is niets meer van te zien. In plaats van een nieuwe achterdeur, op een andere veel goedkopere manier gemaakt. Vakwerk! Hartelijk dank!

Batterij 16

7141 JL Groenlo