Gewoon goed!

Problemen worden opgelost volgens afspraak.

Altijd wordt je hier geweldig en correct geholpen.

Deze garage kan ik iedereen aanbevelen.

Prima service !

Uitstekende ervaring met het maken van afspraken, en altijd vriendelijk te woord !

Gewoon een No Nonsens goed bedrijf.

Kom hier al decennia lang en ben altijd zeer tevreden over service, omgang, persoonlijke benadering en producten van geleverde auto's, maar ook de service daarna. No Nonsens goed...

sluit aan bij mijn verwachting

Service beurt, in goed overleg herstel of vervangen onderdelen.

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen incl. kostenbesparend advies.

We zijn goed geholpen en vooraf geïnformeerd. Er wordt in goed overleg gewerkt dus en niet zomaar 1 op 1 iets vervangen. Wij hebben een goed kostenbesparend advies gekregen. Dat is uiteindelijk uitgevoerd volgens afspraak.

Betrouwbare garage.

Ik vind het vertrouwen in een garagebedrijf de belangrijkste motivatie om lang klant te blijven. Als ik zou merken (is ons overigens nog niet opgevallen) dat men ons onnodig onderhoud of onnodig dure kosten aansmeert, dan zijn wij per direct vertrokken. “Vertrouwen/een goede naam komt te voet, vertrekt te paard” Datzelfde geldt voor het bieden van een reëel inruil bij aankoop andere auto. Reparatie en onderhoud zijn prima af te stemmen, er wordt helder gecommuniceerd over de uitgevoerde werkzaamheden, zijn het dure uitgaven, wordt er gebeld en evt overlegd of er alternatieven zijn. We krijgen tijdig bericht als de auto klaar is. Tot op heden hebben wij op alle vlakken met Huitink positieve ervaringen gehad, personeel is klantvriendelijk. Gebruik leenauto (uitgezonderd brandstof) zou wat ons betreft wel gratis moeten zijn, kan me niet voorstellen dat daar hele hoge kosten uit voort vloeien voor het bedrijf. Deze service bieden zonder die kosten elders door te drukken, daar als bedrijf ook voor staan, wekt het gevoel dat je de klant tegemoet komt.

Goede service volgens afspraak

Telefonische afspraak onmiddellijk gevolgd door een emailbevestiging. Op de montagedag stond een vervangauto al klaar. Montage is goed gedaan.

Vriendelijk en goede service

Vriendelijke mensen en goede service. Zeer tevreden

Goede service, correct advies.

Heel fijn hoe je altijd geholpen word, je word serieus genomen. Je kunt ook altijd gelijk terecht!

Altijd tevreden snelle hulp

Snel geholpen goede service

prima service

nooit geen problemen gehad , goede medewerkers

Communicatie kan beter

Ik ben tevreden over de technische kant. Maar qua communicatie.. afspraak was dat mijn auto tussen 8-8:30 opgehaald zou worden. Werd 10:30. En over het terugbrengen werd al helemaal niet gecommuniceerd. Een belletje was netjes geweest. Voor het zelfde geld was ik niet thuis. Of is het normaal om daar de hele dag voor thuis te blijven?

Snel en uitstekend behandeld

Goede, prettige garage!

Goed telefonisch bereikbaar. Snel in te plannen afspraak. Prettige, nette garage. Moeten er grote dingen gebeuren, dan gaat dat in goed overleg!

Prima service, fijn personeel

Goed en altijd prima geholpen

Perfecte persoonlijke service !!

Mocht er wat zijn, langs komen geen probleem en dan snel geholpen !!

Klantvriendelijk, snel en zeer vakkundig. Top

Klantvriendelijk, snel en zeer vakkundig. Top

Vriendelijke ontvangst en snelle levering

Top geregeld

Netjes en bekwaam geholpen

Goede service.

Klantvriendelijk, service is goed. Kwaliteit is goed.

Goede en betrouwbare garage

Ik voel me altijd welkom en gewaardeerd als klant. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, maar vooral deskundig.

Vakkundig altijd vriendelijk

N v t

Zeer vriendelijke ontvangst.

Efficiënte afhandeling van de koop. En mijn vrouw en ik waren overdonderd door het prachtige en bijzondere boeket waar wij echt weken van genoten hebben. Moet echt een topbloemist(e) geweest zijn !

Dag en nacht staan de mensen voor je klaar en het is gewoon goede service en ze zijn er voor je

Batterij 16 7141 JL Groenlo

0544-46 43 04