Super garage vriendelijk personeel en een superservice

keurig behandeling

Tevreden over het bedrijf. Goede service en adviezen

Prettig bedrijf waar je graag komt (als je auto het nodig heeft)

Correct, persoonlijk contact, kennen je als klant. Servicegericht en nette tarieven.

Persoonlijk en denken mee met de situatie

Je wordt bij deze garage persoonlijk benaderd, men kent je bij naam wat erg fijn is. Bij vervanging van onderdelen wordt er gebeld en meegedacht met onze wensen en budget.

Altijd weer netjes, snel en professioneel geholpen.

Vakkundig en vriendelijk

Alles prima geregeld

Als boven. Alles is prima geregeld

Komt de afspraken na

Goede service en kwaliteit en ervarenheid top garage mag er graag heen voor reparaties

Voor zakelijk gebruik 2 auto’s gekocht. Prima service en in contact.

Goede garage met aandacht en support voor de klant, flexibel en meedenkend in een oplossingen.

We hebben twee auto's in onderhoud, zijn tevreden over de geleverde service, de mogelijkheden om in geval van nood snel iets te regelen. Ben al jaren klant en dit zal wel zo blijven ook.

Deskundig en meedenkend.

Ik heb een positief gevoel bij dit bedrijf en de mensen die er werken. Ze zijn meedenkend en m.i. uitermate deskundig. Vertrouwenwekkend in ieder geval.

Super tevreden over de uitgevoerde reparatie

De airco van mijn auto moest gerepareerd worden. Er werd keurig netjes van te voren overlegd en de reparatie is keurig uitgevoerd.

Lekke band van auto op oprit thuis. Binnen 1 uur band op thuisadres gerepareerd en ik kwam maar een uurtje later op het werk aan. Fantastische service!

Super goed

Ze staan klaar zo snel ze kunnen, goed lopende afspraken en team, keurig nette showroom, Als er iets is staan ze voor zover mogelijk meteen voor je klaar.

Correct, duidelijk, netjes en klantgericht

Sinds 2002 zijn wij klant bij Auto Huitink B.V. en al onze auto's zijn daar sinds 2002 in onderhoud geweest. 2 jaar geleden bij hen een nieuwe auto gekocht. Altijd goede ervaringen gehad en zeer tevreden.

Super snelle service

Mijn auto kon snel terecht voor een APK-keuring en servicebeurt. Je merkt dat klantgerichtheid hoog in het vaandel staat.

Goede service en zeer klantvriendelijk

Altijd vriendelijk te woord gestaan, alles in overleg.

Gewoon goed!

Problemen worden opgelost volgens afspraak.

Altijd wordt je hier geweldig en correct geholpen.

Deze garage kan ik iedereen aanbevelen.

Prima service !

Uitstekende ervaring met het maken van afspraken, en altijd vriendelijk te woord !

Gewoon een No Nonsens goed bedrijf.

Kom hier al decennia lang en ben altijd zeer tevreden over service, omgang, persoonlijke benadering en producten van geleverde auto's, maar ook de service daarna. No Nonsens goed...

sluit aan bij mijn verwachting

Service beurt, in goed overleg herstel of vervangen onderdelen.

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen incl. kostenbesparend advies.

We zijn goed geholpen en vooraf geïnformeerd. Er wordt in goed overleg gewerkt dus en niet zomaar 1 op 1 iets vervangen. Wij hebben een goed kostenbesparend advies gekregen. Dat is uiteindelijk uitgevoerd volgens afspraak.

Betrouwbare garage.

Ik vind het vertrouwen in een garagebedrijf de belangrijkste motivatie om lang klant te blijven. Als ik zou merken (is ons overigens nog niet opgevallen) dat men ons onnodig onderhoud of onnodig dure kosten aansmeert, dan zijn wij per direct vertrokken. “Vertrouwen/een goede naam komt te voet, vertrekt te paard” Datzelfde geldt voor het bieden van een reëel inruil bij aankoop andere auto. Reparatie en onderhoud zijn prima af te stemmen, er wordt helder gecommuniceerd over de uitgevoerde werkzaamheden, zijn het dure uitgaven, wordt er gebeld en evt overlegd of er alternatieven zijn. We krijgen tijdig bericht als de auto klaar is. Tot op heden hebben wij op alle vlakken met Huitink positieve ervaringen gehad, personeel is klantvriendelijk. Gebruik leenauto (uitgezonderd brandstof) zou wat ons betreft wel gratis moeten zijn, kan me niet voorstellen dat daar hele hoge kosten uit voort vloeien voor het bedrijf. Deze service bieden zonder die kosten elders door te drukken, daar als bedrijf ook voor staan, wekt het gevoel dat je de klant tegemoet komt.