Goed bedrijf lossen je problemen op

Zijn echte doorbijters betreft electronische problemen

Fantastische vriendelijke service

Wij zijn super geholpen door het team van Gert Mulder.

Altiijd goed advies, meedenkers, goede service.

Prima. Zie boven

helder en goed

Heel fijn is telefonisch overleg n.a.v. APK en servicebeurt vooraf, zodat werkzaamheden afgestemd zijn op wat nodig is, wat mogelijk is en de wensen van de klant (bv kosten besparing of juist extra wensen). Geeft een gevoel van vertrouwen op vakmanschap.

Een bedrijf met service en klant vriendelijkheid hoog in het vaandel.

direct om 08.00 uur gebeld vanwege accu cq starmotor problemen,werd zeer vriendelijk te woord gestaan en uitgenodigd om langs te komen.Mocht eventueel het starten niet lukken hoefde ik maar te bellen en dan werd de auto opgehaald.Maar dit was niet nodig ben ernaar toe gegaan en werd onmiddelijk geholpen om het wachten wat te verzachten werd mij een prima kopje koffie aangeboden en na circa 15 minuten was de auto klaar en de accu vervangen.Dus top service. Dank je wel autobedrijf Gert Mulder.

Top bedrijf

Goede service en klantvriendelijk Komt afspraken na

Geweldig! Meer dan 5 sterren:-)

Ik heb daarom een bericht aan Radar gestuurd en ook aan de Consumentenbond, in de hoop dat jullie publiekelijk een pluim krijgen, of pluimen... Ivm de regels van mijn werk mbt privacy en dienstverlening kan mijn reaktie echter alleen anoniem geplaatst worden, ook op jullie site.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf snapt het als het om klantbeleving gaat. Auto gebracht voor montage trekhaak. Krijg je hem gewassen en kentekenverlichting gerepareerd terug. Daarnaast erg goede en vriendelijke communicatie over de voortgang (er was een kleine vertraging van onderdelen).

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Ik neem mijn eerdere uitspraak over de prijs/kwaliteit hierbij terug. Ik dacht een kleine beurt gehad te hebben maar dat was (in overleg) een grote beurt geworden. Bij de beoordeling heb ik dat over het hoofd gezien en daarom een te laag cijfer gegeven. Toen ik gisteren een lekke band had kon ik echter binnen 15 minuten weer mijn reis voorzetten zonder kosten: dat is een prima service, waar vind je dat nog? Hier dus!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima, maar niet goedkoop

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer correct bedrijf, mensen weten waar ze het over hebben.\r\nBLIJ MEE

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn bedrijf die duidelijk communiceert over wat ze gaan doen en waarom.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Degelijk bedrijf dat altijd voor je klaar staat. Duidelijk over de kosten en geen verrassingen. Denken mee in oplossingen die niet meteen veel geld kosten.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben erg blij dat ik zo snel geholpen ben.en het euvel was ook snel verholpen.en blij dat het er even tussendoor kon ..ERG blij \r\n\r\nhans

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel. Prima service. Goede uitleg van verrichte werkzaamheden.