Kon weer snel terecht met klein probleempje.

Super service

Wordt altijd zeer snel en netjes geholpen. Nemen altijd eerst contact op voordat er een onverwachte reparatie en/of een aanbeveling nodig is. Zijn zeer snel met de services, altijd binnen een paar uur je auto terug

Snel en correct. Probleem opgelost

deskundig personeel

ik word altijd vriendelijk en correct behandeld. Onderhoud van de auto is altijd prima.

Goede service en aardig personeel

Altijd goede service

Altijd goede service en vriendelijk personeel.

Zoals al jaren goed !

Prima service ! Al jaren trouwe klant voor de auto van mijn vrouw ! Houvast en ga zo door, tot de volgende onderhoudsbeurt. Gr Chris

Ik heb een hele goede ervaring gehad! Ik weet dat niet alle garage's een goede naam hebben, maar deze garage kan ik oprecht aanbevelen. Ze doen hun werk goed, maar zijn ook heel behulpzaam en meedenkend. Bedankt!

Wij werden snel geholpen Prima service

Fijne mensen . Goed bedrijf .

Fijne mensen . Goed bedrijf .

Fijn dat ik weer in een veilige auto rijd!

Fijne communicatie en afhandeling!

Alles wordt duidelijk uitgelegd

Geen op of aanmerkingen

Fijn familiebedrijf

Kom er al vanaf 1996. Altijd persoonlijk advies; goede en snelle service

Altijd prima service

Kom er al jaren en de service is altijd prima

Snelle en efficiente service

Sinds afgelopen 2 jaar daar mijn APK keuringen, service beurt en andere kleine reparaties laten uitvoeren ivm goede services en redelijke prijzen.

Prima zaak!!

Via via bij deze garage terecht gekomen. Hele vriendelijke mensen, die eerlijk en goed advies geven, niet opdringerig zijn en de keus helemaal bij de klant laten. Een mooie auto rijker en een heerlijk welkoms kado mogen ontvangen bij de aflevering van de auto.

Goede service tegen een schappelijke prijs.

Mijn eerste kennismaking met garagebedrijf Ron Plomp. Heel vriendelijk te woord gestaan en wat ik al zei: goede service tegen een schappelijke prijs.

Goede garage, aanrader

Ook als er foutje door de garage wordt gemaakt, wordt dit keurig opgelost. Toch nog een blije klant.

geweldig bedrijf

vriendelijke bediening. een van de eerste vragen: wilt u een kopje koffie? geen hoogdravend gedoe.

Service en prijs zijn goed.

Goede service Vriendelijke behandeling.

Goede service van autobedrijf. Gratis een vervangende leenauto gehad.

Altijd goede ervaringen

Altijd goede ervaringen

Mijn ervaring is heel positief

mijn ervaring is zeer positief

Ja

Een goed bedrijf