Ik weet na twee keer voor de zelfde klacht terug te komen zijn nog niet of het verholpen is.

Na bij elkaar 330 euro aan een rubber en wat kit uitgegeven hebt blijkt de lekkage aan de achterbak ook aan niet pakkende kit aan de derde remlicht te kunnen liggen omdat mijn auto gewrapt is en niet goed gesneden daar.

Super bedrijf

Altijd vriendelijk en een super service.

Netjes en goed geholpen

Meedenken

Bij deze garage wordt meegedacht over de beste oplossing bij mankementen. Heel vriendelijk ook.

SUPER GOED ,

FIJNE MENSEN ,GOED PERSONEEL, GA ZO DOOR LEO LABORDUS

goede service

goede service tegen schappelijke prijs

Top partner

Snel, behulpzaam en professioneel!

Perfecte service!!

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Fijn personeel

Goed geholpen en snel.

Zeer tevreden klant

Uit ervaring zeggen wij: Autobedrijf Ron Plomp is een aanrader.

Snelle sevicce

Goed afgehandeld

Heel prettig

Ik werd goed en vriendelijk geholpen, alles was duidelijk. Ik ben het aanbevolen door een collega en zal het zelf ook zeker aanbevelen.

top eam

Staan altijd klaar en komen met een passende oplossing

Breng al jaren naar tevredenheid onze auto voor onderhoud bij Ron Plomp

Service van A tot Z

Als altijd zeer tevreden: goede service en zeer klantvriendelijk !

Professioneel

Heel goede service. Zelfs als ik met een kapot lampje kom. Aardige receptioniste. Meedenken van monteurs over kleine dingen, zoals dat mijn klep van de kofferbak beter kan sluiten. Heel blij met deze garage.

Helpen gelijk , goed

Keurig, zoals altijd!

Net bedrijf, vriendelijke mensen!

Beetje teleurgesteld

Een afspraak maken was makkelijk. Het onderhoud zelf is doorgaans prima alleen deze keer een kanttekening. Dag na onderhoud ben ik terug geweest omdat de auto koud deed roken en met gas geven wat inhield. Auto is ter plekke nog eens nagezien maar er was geen probleem gevonden. Auto bleef ook met airco uit koud roken, bij gas geven haperen en later zelfs signalen geven dat er een probleem met oliedruk zal zijn. Dan ben je niet graag met je gezin onderweg en ver van huis kan ik je vertellen. Dag na kerst auto bij jullie neergezet en wachten.... net voor het weekend nog wat had aangedrongen omdat ik maar niets hoorde en dag na nieuwjaar de auto weer terug. Druk! ja dat zijn we allemaal. Gelukkig was het wat kleins en is het nu opgelost. Iedereen kan wat vergeten. Begrip leek er wel te zijn maar een excuus niet. Een bos bloemen was wel op zijn plaats geweest.

Denken altijd goed mee

Snel ge holpen

Alles naar wens gegaan

Prima garage..!

De vriendelijke en behulpzame medewerkers staan altijd voor je klaar, ook als je zonder afspraak aanklopt voor hulp. Ben dan ook heel blij met autobedrijf Ron Plomp zo dicht bij mijn woonadres.

Van begin tot eind zeer tevreden

Binnen 1 dag alles soepel geregeld.

heel goed

snelle en goede service prima personeel heel vriendelijk.