Zeer tevreden, super service

Fam Plomp en medewerkers staan altijd voor je klaar. Mocht het niet a la minuut uitkomen dan wordt er altijd naar passende oplossing gezocht. Echt meedenken in alle opzichten. Waar vind je dat nog....

Betrouwbaar en vlot geholpen

Er was een lampje kapot. Bleek meer aan de hand te zijn dan alleen kapot lampje. Ook stekker moest worden vervangen (gesmolten). Oorzaak oxidatie en slecht contact. Hebben ook meteen kentekenlampje vervangen toen ze zagen dat dit ook kapot was. Ook al bleek het allemaal wat duurder uit te vallen dan ik me van te voren had gedacht voel ik met eerlijk behandeld en men heeft het snel gedaan.

Behandeling is klasse

Professionele antwoorden en handelingen.

altijd een prima behandeling

heel tevreden

Niet alleen bij aankopen maar ook voor service en onderhoud een aanrader

Een prima onderhoudsbedrijf voor Uw auto en niet alleen als U een andere auto koopt. Het personeel is altijd vriendelijk en men zal altijd proberen U te helpen al hebben ze het nog zo druk.

Service en klantvriendelijkheid is altijd goed

Snelle service.

EEN EERLIJKE GARAGE

AL JAREN KLANT EN NOG NOOIT PROBLEMEN MET EEN GEKOCHTE AUTO GEHAD DE SERVICE EN DE GARANTIE WAS ALTIJD GOED

Vertrouwenwekkend

Mijn eerste kennismaking met garage Ron Plomp is mij goed bevallen. Ik ben vriendelijk te woord gestaan en er is met mij meegedacht waardoor de kosten van een reparatie omlaag konden. Bovendien is er snel service geboden. Wat ik jammer vind is dat bij een eerste prijsopgave de btw buiten beschouwing is gelaten maar dat had ik misschien ook zo in moeten schatten. In ieder geval iets voor een volgende keer want ik ben van plan om bij dit bedrijf mijn auto in onderhoud te doen.

Heel klantvriendelijk

Ze proberen mij altijd zo snel mogelijk te helpen. Dat doen ze totdat ik als klant tevreden ben.

Bij de aanschaf van mijn andere auto ben ik zeer zeer goed Geholpen .

Deskundig maar ook zeer menselijk geholpen. Veel begrip om alles nog een keer uit te leggen. Zeer vriendelijk

Top geregeld 👍

Allemaal volgens afspraak gegaan. Geen verrassing.

Een prima garage, aanrader

Prettige sfeer, betrouwbaar, eerlijke prijzen, vakkundig

Altijd service!

Prijs is altijd goed en wanneer er iets is wordt je altijd gebeld en is er overleg.

Ron Plomp voor echte service en onderhoud.

Een fijn bedrijf met een goede en professionele uitstraling .

Gezien mijn ervaringen in het verleden elders nu heel prettig.

Over vakkennis mag ik niet oordelen,maar gezien de service: geweldig! Voor wat oudere clienten is het halen en brengen zeer prettig. Een heel jaar lang zorgenvrij rijden is een weldaad! De medewerkers in deze zaak verdienen een dikke pluim. Ik hoop nog lang van hun dienstbaarheid gebruik te mogen maken.

Goede service en betrouwbaar

Zoals altijd fantastisch

Betreft slot auto Goeie comunnicatie tussen mij en Patrick geweest en voor een goed koop alternatief gegaan om het slot te reinigen toch fijn voor de feest dagen geen 250 euro maar 30 euro kwijt Altijd vriendelijk en sociaal en legt uit wat hij gaat doen en hoe iets werkt

Goede service en een persoonlijke benadering

Goede service en een persoonlijke benadering

Heel goed

Vriendelijk goed ,hulpvaardig,adviserend .

Top bedrijf !

Nu al een aantal keer bij Ron Plomp geweest voor onderhoud aan mijn auto. Super vriendelijke, hardwerkende en geïnteresseerde medewerkers die hier werken. Erg meedenkend en zeer vertrouwelijk. Zal hier zeker terug gaan.

Prima garage

Goede garage. Vriendelijk personeel. Afspraken worden nagekomen.

Fijne mensen. Betrouwbaar en te vertrouwen

Oké

Bandenwissel snel uitgevoerd

Ik kon er op wachten en alles werd snel naar tevredenheid uitgevoerd.