Goede klantvriendelijke mensen die alles met je bespreken,Niets op aan te merken

Nette vriendelijke service

Nette vriendelijke service

Netjes en volgens afspraak geholpen Netjes opde hoogte gehouden wat er gedaan mo3st worden en wat het gaat kosten

Perfect!

Ik kom hier al jaren, super vriendelijke eigenaren en personeel. Duidelijke communicatie, geen verrassingen op de factuur. Echt een hele fijne garage.

Jarenlange ervaring

Kom al meer dan zeker 18 jaar bij Ron Plomp. Zeer vakkundig. Meedenkend met de klant. En zeer fijne mensen. Misschien kom ik er al langer en dat uit volle tevredenheid

Snelle service

Denken budget gericht mee. Had nieuwe matten nodig. Binnen 2 dagen geregeld. Toppie

vriendelijk persooneel.

Top service!

Wat een fijn bedrijf. Je wordt er altijd vriendelijk geholpen, denken met je mee en leveren goeie service!

Goed overlegd en snel gereed en te normale prijzen .

Fijn dat ik weer in een veilige auto rijd!

Snelle afhandeling van klein probleem.

Ik vind Ron Plomp een heel goed bedrijf. Prima service.

Ik heb een gele goede ervaring.

Goeie service!

Ondanks dat ze eigenlijk vol zaten hebben ze mijn auto toch nog tussendoor kunnen repeteren. Hele fijne service!

Altijd zeer klantvriendelijk

Klantvriendelijk en behulpzaam

Altijd perfect, goede communicatie

Wij zijn al jaren klant bij Ron Plomp. Beurten en onderhoud wordt altijd perfect uitgevoerd. De afspraken en communicatie zijn altijd erg goed. Het uitgevoerde werk ook!

Duidelijke communicatie en goede service

Ik ben altijd zeer tevreden.

Netjes en deskundig.

Mijn eerste bezoek aan autobedrijf Ron Plomp. Ging voorheen altijd naar Renault dealer Dijt. Daar werd ik ook altijd netjes geholpen, maar omdat Ron Plomp op loopafstand van mijn woning is gevestigd, probeerde ik het hier eens. Goed bevallen, maar moet eerst een paar keer rijden om te ervaren hoe goed het onderhoud is uitgevoerd. Ik vond de rekening wel flink hoger in verhouding tot wat ik bij Dijt gewend was, maar wellicht was dit een grote onderhoudsbeurt en was ik hetzelfde bij Dijt kwijt geweest. Al met al een goede eerste kennismaking, de medewerkers zijn transparant en duidelijk in hun communicatie.

Vriendelijk

Goede service en leen auto stond klaar

Klantvriendelijk en deskundig onderhoud

Ik ben al jaren klant. De klantvriendelijkheid is erg goed. Men denkt mee en geeft goed en tijdig advies welk onderhoud noodzakelijk is.

Goede service.

Had een nieuwe band nodig. Binnen een paar uur was het geregeld.

Snel, netjes en vriendelijk

Via internet een afspraak gemaakt. Keurig via e-mail bevestiging gekregen en een herinnering vlak voor de afspraak. Direct toen de auto klaar was weer gebeld dat de auto opgehaald kon worden, wat ook per mail bevestigd werd. Erg tevreden.

Uitstekende service!!!

Staat altijd voor ons klaar

Goede service en betrouwbaar

Netjes naar tevredenheid geholpen

het was weer prima.

Kon snel terecht voor jaarbeurt en APK Prima geholpen , snel weer gebeld , alles keurig gedaan. Factuur al snel in huis en goede uitleg bij het ophalen.

Meerland 1

1447KA Purmerend