Ik zou niet weten hoe het beter kan.

Opnieuw een auto aangeschaft bij Ron Plomp. Door eerder opgedane ervaring lag het voor de hand dat ik weer naar Ron Plomp zou gaan voor de aanschaf. Al jaren kom ik bij dit bedrijf voor service, onderhoud en reparatie. Service en kwaliteit staan hier hoog in het vaandel. Als iemand mij vraagt of ik een garagebedrijf in Purmerend kan aanbevelen is voor mij het antwoord eenvoudig en zeg ik zonder verder te hoeven nadenken. Ron Plomp.

Snel en vakkundig

Om half 1 gebeld en om half 3 al weer thuis met een gerepareerde auto. Geweldig.

Eerlijke garage

Bij mijn eigen Peugeot garage was ik het dubbele kwijt geweest, eerlijk duurt het langs

prettige garage

- betrouwbaar - prettige ontvangst - nette afhandeling

Betrouwbare mensen, ongevraagd mijn kentekenbord gemaakt (of zit dit in 'klein materiaal'?) Hoe dan ook, ben er blij mee.

Snelle, nette service

Alles prima geregeld. Ik werd gebeld voordat de kosten daadwerkelijk worden gemaakt. Dat vind ik prettig!

Top bedrijf!

Nu voor de 3e keer onze occasion daar gekocht. En elke keer weer dezelfde vertrouwde service!

Vriendelijk en snel !!

Vriendelijke mensen, snelle service.

Uitstekend geholpen

Uitstekend geholpen

goede en vlotte afhandeling

goede en vlotte afhandeling

Wordt altijd snel en goed geholpen ook voor kleine dingen tussendoor

Als er iets met mijn auto is dat ik niet vertrouw en ik heb geen afspraak, dan maken ze toch even tijd om te kijken wat er aan de hand is. Al het personeel is heel vriendelijk

Super meedenk en service bedrijf met juiste prijzen

Defect aan auto werd vanwege noodzakelijk gebruik super snel behandeld. Uit analyse bleek dit een specialistisch gas probleem te zijn. Afspraak dat auto een beurt met apk kreeg zodra de auto bij de gasboer klaar was. De gasboer bleef 2x in gebreke waardoor afspraak 2x aangepast moest worden. Door de flexibele en klantgerichte houding van de fa Plomp heeft de auto direct na terugkomst bij de gasboer vandaan alsnog de professionele beurt met apk gehad zodat deze voor de verval datumgekeurd was en hij dus gebruikt kon blijven worden. Dit alles tegen zeer meevallend factuurbedrag. Top. Nog bedankt voor t meedenken.

Top service

Direct geholpen ging om 2 lampjes vervangen Alleen lampjes betaald inzetten was service

We worden altijd goed en eerlijk geholpen.

Beleefd en accuraat.

Volgens afspraak goed gewerkt.

Goede snelle service

Goede en snelle service.

Zeer kundig

Altijd goed advies en service

Prima garage

Garage Ron Plomp is duidelijk en levert volgens verwachting goed werk af. Wat ik prettig vind is dat ze de klant ook alternatieve mogelijkheden geeft zodat een goede reparatie niet altijd de hoofdprijs hoeft te kosten.

niet zo best vandaag

Mijn band was gemaakt en 2 uur later was hij weer zo plat als een dubbeltje ,ik kan er niet eens mee naar de garage rijden want hij staat nu op zijn velg .

snel, goed en vakkundig geholpen. Maar vooral ook prettig!!

Staan altijd voor me klaar. Vriendelijk en behulpzaam.

VAKKUNDIG EN PRETTIG

VRIENDELIJKE MEDEWERKERS

Prima autobedrijf

Prima autobedrijf, weer erg behulpzaam en netjes.

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen

Snel, vakkundig en vriendelijk geholpen

Eerlijk bedrijf en pro-actieve communicatie

Auto gebracht voor APK en grote beurt. Prima in orde!