Sinds gisteren in het bezit van een Kia Niro via private lease. Vanaf de proefrit tot het in ontvangst nemen van de auto blinken zij uit in hun service en dienstverlening!

het is een goede garage waar je auto kan brengen en eerlijke mensen en monteurs en goed hun werk doen

Ik heb deze week mijn nieuw gekochte auto (Occasion Colt 2006) opgehaald met mijn vriendin. We hebben de auto aangeschaft tijdens de Paas Show. Vanaf het eerste contact stonden wij versteld van de prettige bejegening door Tinholt in het algemeen en door Michael Roeleveld in het bijzonder. In tegenstelling tot onze ervaringen bij andere dealers. Kortom: van eerste handdruk t/m de daadwerkelijke aflevering, was onze koopervaring top. Ons advies is dan ook eenvoudig: koop je auto, nieuw of occasion, bij Tinholt. Vraag gerust naar Mchael, het is een vriendelijke capabele verkoopadviseur, met de nadruk op adviseur.

2 sterren: slechter dan verwacht

onvoldoende service in onderhoud. Ondanks ik een leaseauto rijdt, wordt na een recente onderhoudsbeurt met geen tekortkomingen 1,5 maand later de APK afgekeurd. Doordat volgends garage geen contact mogelijk was met leasemaatschappij zijn de werkzaamheden niet uitgevoerd, met gevolg ik tijdelijk geen gebruik kan maken van mijn auto.

Sinds ik mitsubishi rijdt vanaf 2009 ben ik klant bij de bedrijf. Mijn Colt czt daar voor onderhoud gebracht op aanraden van een vriend en het is inderdaad een prima garagebedrijf. Ze zijn niet de goedkoopste maar ik betaal liever wat meer dan dat er een beunhaas aan mijn auto staat te sleutelen. Toen mijn stuurbekrachtiging defect raakte heeft de auto een week op de brug gestaan en er werd goed meegedacht om de kosten laag te houden van de inmiddels 9 jaar oude auto! Mijn huidige auto colt ralliart ook daar in onderhoud.Na een pechgeval op vrijdag wat de schuld was van mitsubishidealer waar ik de auto gekocht had in Utrecht was de auto de volgende dag dus zaterdag gerepareerd. Das pas service!!! De oorzaak bleek een slecht uitgevoerde aandrijf ashoes reparatie wat duidelijk op de foto s te zien was.

Wij komen al jaren bij Tinholt. Ik heb de beste ervaring met Kia dealer\'s in het algemeen, maar Tinholt is de meest klant vriendelijke dealer is ik heb meegemaakt.