Mooi bedrijf met nog mooiere auto’s

Van begin tot het eind super geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe mercedes

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Correct en prijs verhouding levering auto goed

Aflevering uitleg goed

Klantvriendelijk en laagdrempelig

Onlangs heb ik mijn E200 cabrio gevonden. Ik kwam in mijn zoektocht terecht bij Paul van Bergen. Vriendelijk werd ik door Jan te woord gestaan en voelde als klant alle vrijheid om de auto goed te inspecteren en te berijden voor een proefrit. Geen opdringerigheid of ongevraagde verkooppraatjes. Eenmaal overtuigd van de aankoop van deze auto, werden de zaken snel beklonken. Afspraken werden volledig nagekomen en bij vragen is er immer een goede bereikbaarheid van de garage en/of werkplaats. Voor mij is dit de eerste ervaring met dit bedrijf en zal er zeker terugkeren voor onderhoud of mijn AMG-droom.

Super service

Wat een geweldig bedrijf! Super tevreden. Met veel uitleg en ervaring. Niet opdringerig .en werd serieus genomen. Wat ik als erg prettig heb ervaren. De koop ging lekker vlot. En ook de auto stond op de gewenste tijd op en top klaar. Ik kom graag terug.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top bedrijf met leuke medewerkers

Vanaf het begin gelijk een goed contact met Jan die mij direct een goed gevoel gaf. Geen moeilijk gedoe. ‘we komen er zeker uit’ Ook bij de uiteindelijke aankoop ging alles perfect, voor de aangekochte auto is ‘s’morgens speciaal iemand voor mij vroeg opgestaan om mijn wensen op de dag in orde te maken. Jan, Paul en medewerkers....jullie waren geweldig.

Uitmuntend!!

Zeer goed geholpen door Jan en Paul! Super tevreden weg gegaan! Mijn vrouw en ik zijn zeer tevreden met onze auto’s en de service die er verleend werd!

Prettig, vriendelijk en klantgericht

Bij aankomst stond de auto keurig klaar voor de proefrit. Ik kreeg alle tijd en ruimte om hem te beoordelen op rijcomfort en prestaties. Dag erna verliep de onderhandeling prettig en heb ik het gevoel een keurige prijs voor mijn inruilauto te hebben ontvangen en voor deze auto te hebben betaald.

super

Hele leuke sfeer en keurig net bedrijf. Zijn echt prima geholpen en met een goed gevoel een mooie E cabrio gekocht.

TOP

Echt TOP

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Schandalig gesprek met verkoper.

Schandalig gesprek met verkoper. Al jaren klant maar dit ging alles te buiten. Vraag naar de eigenaar. Dan nog, alles draait om geld. Van enige coulance is geen spake. Vriendschap is 1 richtingsverkeer. Een handelaar dus.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Beste mevrouw Koets, Allereerst wil ik nogmaals benadrukken dat ik begrip heb voor uw situatie en uit respect hiervoor vind ik dit niet de geschikte plek om in details te treden, maar ben ik zoals eerder al gezegd altijd bereid om u te helpen. Met vriendelijke groet, Paul van Bergen

Alles naar wens verlopen

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

No nonsens, doen wat ze beloven op een prettige manier.

Ik heb op een hele prettige manier een auto gekocht bij Paul van Bergen. Bij de verkoop zijn alle afspraken nagekomen. Auto is geleverd en ben voor een heel klein schoonheidsfoutje een keer terug geweest. Je kan gewoon de werkplaats inlopen en meekijken onder de auto. Deskundige mensen in de werkplaats. Probleempje is geheel opgelost binnen de termijn die mij verteld was. Ook leuk dat de mensen daar weten wie je bent. Top! Kortom heel tevreden. R. Mollee

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Uitstekend geholpen en een snelle levering !

Snel, goed advies, afspraken nagekomen Toegankelijk en een open en ongedwongen sfeer. Voor mij de eerste mercedes ! En zeker niet de laatste.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Geweldige service en zeer klantvriendelijk.

Ik ben zeer goed geholpen en heb een fijn contact gelegd voor het vervolg.

No nonsens bedrijf

Omdat we op zoek waren naar een c coupe contact gehad met de verkoop over inruil van onze eigen auto, snel en accuraat te woord gestaan, afspraak gemaakt voor de volgende dag Schitterde c coupe gekocht !!! Ook het afleveren volgens afspraak. Absoluut een aanrader deze garage

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

tevreden over garage paul van bergen

Goed geholpen en goed advies over de aankoop gekregen van jan.En later de gemaakte afspraken helemaal nagekomen.En ook door de monteur youri gemaakte afspraken helemaal nagekomen.

De aankoop van mijn 1e Mercedes is plezierig verlopen

De overstap van Volvo naar Mercedes was aanvankelijk lastig ivm de andere wijze van bediening/besturing. Begeleiding door de garage was prima. Tot nu toe is de service goed .

• Deskundigheid N.v.t.

mooi bedrijf

alles prima geregeld en alles volgens afspraak

Ga zo door!

Autobedrijf Paul van Bergen, ik had er nog nooit van gehoord. Totdat ik er fraaie Mercedes E-klasse tegen kwam via Autotrack. Na een informatie aanvraag te hebben gedaan, was er binnen een half uur telefonisch contact. Een week later de betreffende Mercedes bekeken. Gastvrij ontvangst met koffie, alle tijd om zelf de auto te bekijken. De hele historie wist Jan te vertellen en onderbouwde dit met bewijzen op papier. Een eerlijk voorstel was een gevolg. Een week later een proefrit gemaakt en een faire deal gesloten. En nu ben ik een trotse eigenaar van een Paul van Bergen Mercedes. Het afleveren ging vlot, en waar ik benieuwd naar was: worden alle gemaakte afspraken nagekomen? En dit is zeker het geval, dat gaat ook nog wel eens anders. Het assortiment is veelzijdig, niet alleen Mercedessen maar ook andere premium merken sieren de showroom! Het is een keurig bedrijf, schoon en fris, open communicatie en verkoper Jan zet de puntjes op de i! Daarom: ga zo door! Jan, je hebt mij een top auto geleverd, ik zeg: bedankt.

In een woord " Top "

Alles gewoon zeer goed, van begin tot eind! Een echte Mercedes specialist, geven goed advies zodat je ook echt blij bent met je uiteindelijke keuze, nemen uitgebreid de tijd, ook bij aflevering goede uitleg van de auto, ga zeker mijn ook auto in onderhoud geven bij hen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Wij hebben de aankoop van onze Mercedes als een feestje ervaren. Verkoper Jan is een man van zijn woord, zelfs nog meer, mochten wij tegen die tijd weer een andere Mercedes willen kopen , Dan komen wij zeker terug, bij Autobedrijf Paul van Bergen.

Correct en klantvriendelijk

Auto afgeleverd zoals is afgesproken, ben tevreden over de gang van zaken.

Ontzettend goede service!

Ontzettend goede service! Compliment aan Jan Knevel! Mvg Joost Verheijen

Goed hoor

Altijd fijn samen gewerkt

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Over Autobedrijf Paul van Bergen B.V.

In 1996 is Paul het bedrijf begonnen vanuit Boven-Leeuwen. In 2006 is hij met zijn bedrijf verhuisd naar een nieuwe locatie in Druten. Vanaf het allereerste begin is het bedrijf gespecialiseerd in Mercedes-Benz. De laatste jaren zijn er ook meerdere premium merken bijgekomen zoals o.a. Porsche. Ook doen wij het complete onderhoud (modern ingerichte werkplaats met alle testapparatuur). Paul van Bergen is tevens lid van de Mercedes-Benz specialistengroep (MBSG).