De klant staat hier centraal

Bij het maken van de afspraak nemen we altijd de bijzonderheden door. Op de dag zelf geniet ik van de heerlijke koffie, terwijl mijn auto professioneel en vakkundig een onderhoud krijgt. Er volgt altijd een korte testrit en hierna volgt een kleine evaluatie van de werkzaamheden. Ik ontvang dan de sleutel en vertrek dan met een gerust gevoel in een volledig schone auto weer huiswaarts .

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

No nonsense kwaliteit en service

Deskundig advies en elke vraag wordt even serieus opgepakt en beantwoord, ook al is het antwoord soms niet direct voorhanden. Alle tijd is er om al onze onzekerheden en vragen te beantwoorden. En als we met veel plezier een prachtige auto hebben aangeschaft, dan is de afwikkeling van de aanschaf idem ditto! Bij dit autobedrijf ben je wat ons betreft onmiddellijk in goede handen.

Geweldig service

Het hele bedrijf Paul van Bergen heeft maar één doel. Het optimaal verzorgen van de klant. Van verkoop tot aan de werkplaats word je geholpen door mensen met passie en verstand van zaken. Helemaal top.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service, betrouwbaar, afspraak is afspraak

Zeer tevreden hoe het contact verloopt, er worden duidelijke afspraken gemaakt. Bij twijfel om iets wel of niet te vervangen wordt altijd even telefonisch contact gelegd en advies gegeven wat te doen. Je wordt dus niet verrast met reparaties, dus extra kosten, die niet zijn afgesproken. Als klap op de vuurpijl wordt je auto ook nog voor je gewassen voordat je hem weer mee naar huis krijgt. Al met al dus een topservice bij Autobedrijf Paul van Bergen.

degelijk en deskundig bedrijf

goede behandeling

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Ontvangen met koffie , weggebracht naar mijn zaak in Beneden Leeuwen en toen de auto weer klaar was is hij weer terug gebracht. Vrijdag factuur in de bus , direct betaald. Jochem Willemsen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd een wisselend aanbod van jonge occasions

Zeer toegangkelijk bedrijf. Zowel in aankoop als onderhoud in werplaats.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Fantastisch voorbeeld voor alle automotive

Alles

In de afgelopen 1,5 jaar verschillende auto’s gekocht. Telkens super service

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Sinds de start van Taxi de Waalsprong halen wij hier onze voertuigen, top service & kwaliteit.

Garantie perfect

Mercedes 220d 11 maanden in ons bezit. 1 jaar garantie. Keuring en beurt bij Mercedes dealer in de buurt. Voorwiellager was volgens dealer stuk. Mocht het hier bij de dealer laten repareren. Paul van Bergen (of Jan) alles geregeld in overleg met de dealer Automotions in Goes. Alles perfect in garantie gerepareerd. Als ik weer een andere auto neem ga ik eerst bij hun kijken!!!!

Tevreden

Laagdrempelig, klantvriendelijk!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Mooie aankoop tegen nette prijs

Goede ontvangst in showroom. Zonder problemen de auto meegekregen naar mijn woonplaats om kritisch te kunnen bekijken. Daarna snel tot goede overeenkomst gekomen. Bij aflevering jammergenoeg paar tekortkomingen die weleenswaar opgelost zijn doch m.i. standaard bij een auto uit dit prijssegment moet horen. Te weten, oude automatten, geen batterijen vervangen in de sleutels en auto met een tank die slechts voor 1/3 Afgevuld is. Uiteindelijk zal ik nu voor de eerste twee meldingen moeten terugkomen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Heel ontspannen geen druk. Ontvangen met een bakje koffie. Goede inruilwaarde. Erg tevreden

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service en dergelijke echt een aanrader.

Gewéldige 10 ***** garage

Vanuit Maastricht onze droom " Rode Mercedes CLA Coupé - AMG uitvoering" afgelopen zaterdag gaan ophalen, wat een service van een gewéldige garage, we komen zeer zeker terug voor ons onderhoudt en onze volgende droom. Vele zonnige groeten uit Maastricht. Pascal & Nicole *****

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede ervaring gehad bij dit autobedrijf en een mooie Porsche gekocht. Vriendelijke mensen en eerlijke verkoop en inruil prijzen. Ben zeer tevreden over de afhandeling en kan dit bedrijf van harte aanbevelen!

Uitstekend!!

We worden altijd prettig en correct geholpen en hebben al meerdere auto's bij hen gekocht omdat we zo tevreden zijn.

Perfect geholpen

Goede begeleiding. Goede uitleg over de auto. Goed geholpen

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Top bedrijf!!

Heb vorige week mijn 10e auto bij Paul van Bergen gekocht,altijd prima auto’s,hele goede service,hele fijne mensen,geen strakke pakkies auto schuivers,gewoon normaal.echt geweldig,hoop nog veel auto’s daar te kopen.

Super fijne garage

Niks meer dan goeds te zeggen. Inmiddels de 2e auto gekocht bij Paul van Bergen en super tevreden over de service.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Vertrouwd, eerlijk en zeer goede service.

Dit in nu mijn tweede Mercedes Benz E serie via Paul van Bergen. Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en service die ze verlenen naar ons als klant. Niets is te gek en ze regelen alles voor . Het woord SERVICE staat met hoofdletters geschreven. Daarnaast hebben ze eerlijke en mooie auto staan.

Service zoals het hoort!

Ik heb onlangs een auto gekocht bij Paul van Bergen. Dit is een ouderwets familiebedrijf waar men nog begrijpt wat klantbediening betekent. Snelle service, hoge mate van flexibiliteit, klantvriendelijk en kennis van zaken. Op zoek naar een auto? Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Ruud

Leuk ontvangen.

Omgang met de verkoper, gezellig.

Professioneel en volgens afspraak

Geen verrassingen, duidelijk en volgens afspraak.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Over Autobedrijf Paul van Bergen B.V.

In 1996 is Paul het bedrijf begonnen vanuit Boven-Leeuwen. In 2006 is hij met zijn bedrijf verhuisd naar een nieuwe locatie in Druten. Vanaf het allereerste begin is het bedrijf gespecialiseerd in Mercedes-Benz. De laatste jaren zijn er ook meerdere premium merken bijgekomen zoals o.a. Porsche. Ook doen wij het complete onderhoud (modern ingerichte werkplaats met alle testapparatuur). Paul van Bergen is tevens lid van de Mercedes-Benz specialistengroep (MBSG).