Alles was uitstekend, service, vertrouwen, afspraken, prijskwaliteit.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Goed en vakkundig geholpen.

Zeer tevreden over mijn nieuwe aankoop.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Een enorm fijne ervaring.

Het was een fijne ervaring waarbij ik vriendelijk geholpen werd en er met mij meegedacht werd.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Betrouwbaar bedrijf van en voor echte autoliefhebbers

Bij Paul van Bergen een zeer nette Nederlandse Macan gekocht met alle opties waar ik naar op zoek was voor een realistische prijs. Het is een bedrijf met liefhebbersauto's, die door liefhebbers verkocht worden. Direct een goed gevoel bij het naar binnen stappen en nu trotse bezitter van een Porsche.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service snel . Vriendelijke verkoper. Goede monteur.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Komen hun afspraken na zijn kundig in hun advies en werken aan een langdurige relatie

Zie boven in een lange zin

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Volgens afspraak auto weer mooi strak en gereed terug ontvangen.

Volgens afspraak auto weer mooi strak en gereed terug ontvangen.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Gewoon goed en vakkundig geholpen

Gewoon goed en vakkundig geholpen. De auto is gekocht bij Paul van Bergen. Ik ben gelijk blijven hangen voor het onderhoud...

Super Zoals altijd.

Zo wel bij aankoop van een nieuwe Mercedes en het onderhoud , Geholpen zoals het hoort, je bent bij Paul van Bergen nog echt klant.

Prima Service, goede communicatie

In 2018 onze Mercedes E200 gekocht. Ook onderhoud en eventuele reparatie wordt daar uitgevoerd. Sterk punt is kennis en een zeer duidelijke communicatie en onderbouwing met foto's.

Persoonlijke behandeling

Goede service en prettige sfeer met goede prijzen

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Top bedrijf, een ontspannen sfeer en je wordt uitstekend geholpen

Ik heb mijn auto daar gekocht en zowel in onderhoud Heb hem ook laten poetsen echt een aanrader Als nieuw stond de Benz weer voor me klaar Alles volgens afspraak met een tussentijdse goede communicatie. Uit mijn oogpunt een zeer goed, en betrouwbaar bedrijf.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Precies volgens afspraak !

Afspraak goed en vriendelijk gecommuniceerd en nagekomen. Kon ter plaatse even werken terwijl de reparatie werd uitgevoerd en sneller dan verwacht mijn weg weer vervolgen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Buitengewoon!

Wij zijn erg tevreden over Autobedrijf Paul van Bergen. De prettige sfeer, aardige en vooral kundige mensen en de mooie auto's maakt dat wij het bedrijf bij iedereen kunnen aanraden! Alle vragen worden altijd beantwoord en duidelijk uitgelegd, iedereen is makkelijk benaderbaar en de after service is erg fijn. Het kopen van een auto is geen dagelijkse aangelegenheid (voor ons) en dan is het extra bijzonder als iemand zo uitgebreid de tijd voor je maakt!

Prettig, hulpvaardig en deskundig

Mijn eerste indruk was prettig en betrouwbaar. Dat laatste moet natuurlijk nog blijken.

Top garage

Altijd weer uitstekend!

Ik ben al vele jaren klant en ben nog nooit teleurgesteld. Prima service, altijd vriendelijk en gastvrij, openhartig, ter zake kundig en eerlijk.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Keurig net bedrijf wat afspraken nakomt

Altijd tijd voor me met goede oplossingen met reparaties. Snel weer klaar en zeer klantvriendelijk!

alles goed geregeld

Goedoverleg. Snelle afhandeling l

Afspraak op tijd Alles in overleg

Geweldige service zonder gezeur

100% klantgericht, marktconforme occasionprijzen met bovengemiddelde nazorg.

Topservice

Zeer deskundige advies en zijn ook duidelijk wat het kost en heel belangrijk niet te duur.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Goede auto's en prima service

Ik kom al jaren bij Paul van Bergen en heb verschillende keren mijn auto bij hen gekocht. Ook zijn mijn auto's altijd in onderhoud bij hen. Ik kan daarom ook iedereen aanraden om een bij hen langs te gaan. Top klasse auto's voor een goede prijs en prima service.

uitstekend en vriendelijk

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

De klant staat hier centraal

Bij het maken van de afspraak nemen we altijd de bijzonderheden door. Op de dag zelf geniet ik van de heerlijke koffie, terwijl mijn auto professioneel en vakkundig een onderhoud krijgt. Er volgt altijd een korte testrit en hierna volgt een kleine evaluatie van de werkzaamheden. Ik ontvang dan de sleutel en vertrek dan met een gerust gevoel in een volledig schone auto weer huiswaarts .

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Over Autobedrijf Paul van Bergen B.V.

In 1996 is Paul het bedrijf begonnen vanuit Boven-Leeuwen. In 2006 is hij met zijn bedrijf verhuisd naar een nieuwe locatie in Druten. Vanaf het allereerste begin is het bedrijf gespecialiseerd in Mercedes-Benz. De laatste jaren zijn er ook meerdere premium merken bijgekomen zoals o.a. Porsche. Ook doen wij het complete onderhoud (modern ingerichte werkplaats met alle testapparatuur). Paul van Bergen is tevens lid van de Mercedes-Benz specialistengroep (MBSG).