• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik heb afgelopen voorjaar een Seat Ibiza aangeschaft bij autobedrijf J.G. de Kruijff, ondertussen heb ik er een paar maanden in rond gereden met veel plezier en zonder problemen. Daarnaast is het personeel erg vriendelijk, en smaakt de koffie prima! Onlangs ben ik langs gegaan voor de APK-keuring, hier kon ik op wachten en was binnen enkele minuten geregeld.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Al 8 jaar een goede relatie met het bedrijf. Inderdaad een goede service wordt er geboden. Inmiddels twee maal een auto gekocht medewerkers van het auto bedrijf zeer correct en leveren werk netjes af.

Afspraak gemaakt voor een proefrit, waren ze in de avond voor open gebleven, erg klantvriendelijk, goede communicatie, de verkopers komen hun afspraken na, de auto stond een week later voor ons klaar, alles was netjes geregeld, prima bedrijf.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede ervaring, erg vriendelijk en konden de nieuwe auto gelijk meenemen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Heb 5 weken geleden een tweede hands Seat Altea XL gekocht en er deden zich 2 mankementjes voor. Naar alle tevredenheid zijn deze mankementjes opgelost. Na telefonische afspraak snel geholpen en hebben weer rijplezier. Dit bedrijf zeker aan te bevelen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer goede ervaringen; prettig, betrouwbaar, eerlijk en klant- en service gericht. Kortom: top!

Goede service, fijne communicatie! Erg prettig contact en de eigenaar Gert-Jan. Auto is afgeleverd naar alle wensen! Ben een zeer tevreden klant!

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Met onze auto daar heen gegaan (4 jaar geleden daar gekocht) en andere op de site gezien. Zeer goed geholpen, en weer met andere auto naar huis, nog dezelfde dag., en met een tevreden gevoel.

positieve ervaringen

Werd als eerste op de slechte puntjes gewezen op de gebruikte auto (1 deukje) dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Eerlijke vriendelijke service. Mocht zelfs naar huis gaan met de auto en van daar het rest bedrag overmaken. Auto zo meegenomen zonder garantie. Was een goeie keus!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Volvo gekocht hier, top afgeleverd door Gert jan en Arie. Nieuwe banden en remblokken op eigen initiatief van de kruijf gemonteerd. Keurig geholpen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Onderweg kreeg ik een lekke band. Ik belde dit bedrijf om te kijken of de band gerepareerd/vervangen kon worden. Ik kon direct terecht, koffie werd aangeboden en al snel werd het probleem vast gesteld. Helaas gaf de leasemaatschappij toen ik een opdrachtbon wilde laten maken geen akkoord ivm een contract met Profile Tyrecenter. Zeer attent werd de band bijgevuld met lucht, zodat ik probleemloos de concurrent kon bereiken. Complimenten voor de klantgerichtheid.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

We zijn hier via internet/ autotrack terecht gekomen, Hele aardige mensen die je rustig te woord staan. We hebben hier een rode Touran gekocht die netjes klaar stond voor een proefrit. Daarna hebben we rustig zaakjes op een rij gezet en samen gekeken naar wat er goed en fout was. In ons geval heeft hij er andere velgen en 2 nieuwe banden opgelegd. een hele goede beurt gegeven waarin hij in eerste instantie alleen de voorremschijven zou vervangen. Maar bij de beurt zag hij dat de achterremschijven ook niet alles waren, en heeft deze zonder meerkosten ook vervangen. Onze eigen garage in het dorp, waar de auto in onderhoud gaat, doet altijd een gratis aankoop keuring. die hebben de auto bekeken. en konden gewoon niets verkeerd vinden. Het is gewoon een hele goede koop en auto. dus bedankt, we verwachten deze nog een hele tijd te rijden, maar als deze op is gaan we zeker weer kijken wat ze hebben en kunnen voor ons.

Na al een paar auto\'s te hebben ingeruild en gekocht bij jullie zijn wij erg te vreden over jullie service en klantvriendelijk bedrijf . De auto\'s worden altijd zeer netjes afgeleverd . Wij zijn zeer te spreken voor de aandacht en mee denken van de aanschaf van een auto. Met vriendelijke groet, Willy en Jacqueline Gezinshuis Het Weversnest.

Prettig ontvangst. Wel had ik eerst telefonisch een afspraak gemaakt. Mooi schoon / fris bedrijf, vanuit de ontvangstruimte direct zicht in de werkplaats. Eerlijke prijs en historie van mijn \"nieuwe\" gebruikte Audi. Je kunt met verkoper Arie rustig meekijken naar alle gegevens die van de auto bekend zijn. Ook op pagina\'s die niet voor een particulier toegankelijk zijn. Maar vooral ook een eerlijke prijs voor mijn inruil-auto (Audi). Geen gezeur van inruilprijzen uit \"het boekje\", maar oprechte interesse voor mijn auto. Anders waren wij nooit tot een financieel akkoord gekomen. Keurige aflevering van mijn auto, werkelijk blinkend als een spiegel. Je wordt meteen in één oogopslag \"verliefd\" op je auto :-)

Op zoek naar een andere auto kwam ik bij de Kruijf terecht en prima geslaagd. Ook de inruil prima geregeld. Arie van Vliet is een prettige verkoper en we zijn er op een goede manier uitgekomen. Aflevering en afhandeling is netjes volgens afspraak verlopen.

Zeer goede service. Luisteren naar de klant. Denken met je mee en zoeken naar oplossingen met eerlijke voorstellen. No nonsens en lossen evt problemen na verkoop op zonder vragen te stellen. Zo hoort het!

Aardige mensen, goede ontvangst. Ik had van tevoren gebeld, de auto stond netjes klaar voor een proefrit. Na een week bleek er een defect te zijn aan de EGR klep, dit is netjes onder de garantie vervangen. Netjes een leenauto meegekregen. Kortom, een fijn en eerlijk bedrijf.

Hele prettige, laagdrempelige benadering van de klant. Duidelijke informatie, geen onverwachte zaken. Proefrit meteen mogelijk, leuke ervaring.

Polderstraat 11 11 6666 LD Heteren