No nonsense bedrijf met zeer sympathieke, kundige eigenaar

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goede en snelle service. Klantvriendelijk

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Top bedrijf, nu de derde keer zaken met ze gedaan.

• Reden bezoek Andere reden

• Deskundigheid N.v.t.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Auto bedrijf de kruiff is een bedrijf dat zeer gast vrij is en verstand van zaken heeft. De koffie staat al lekker klaar als je binnen kom. Het is een bedrijf met hard werkende mensen. Baas Gert-Jan heeft mij de auto verkocht het is vriendelijke meneer die nergens moeilijk over doet en goede service geeft. Zou een punt noemen, Hij was vergeten om de auto af te tanken bij aflevering. Ik gaf het aan en het werd gelijk geregeld. Mijn volgende auto zou ik zeker weer daar kopen!! Gertjan super bedankt voor deze service en ik ga van deze auto veel plezier hebben.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Prima geholpen, goede service bij aankoop nieuwe auto.

Vorige week mijn GolfPlus ingeruild voor een Audi A4 Avant. Vanwege de drukte in de werkplaats zou het wel twee weken kunnen duren voordat de Audi afgeleverd kon worden, inclusief de aandachtpuntjes die waren geconstateerd. Al met al zijn het geen twee weken geworden, al was het even spannend vanwege een defecte GPS-antenne die op back-order stond. OP de afgesproken afleverdag zou die nog emonteerd moeten worden. Ook dat was gelukt en op vrijdag om 13.00 uur mocht ik de auto ophalen. Mooi gewassen en – als extraatje – met nieuwe vloermatten stond hij klaar. Wat mij opviel was dat de Parrot super netjes was overgezet, maar dat de af-fabriek telefoonsteun er nog in zat. In overleg is deze ter plekke nog verwijderd. Daar was ik zeer over te spreken. Al met al dus een is Autobedrijf J.G. de Kruijf Volledig nagekomen wat is afgesproken én hebben ze extra service (en vloermatten) verleend. Mijn ervaring met dit autobedrijf uit Heteren is daarom zeer goed en ik raad iedereen aan eens een kijkje te gaan nemen bij dit ongedwongen bedrijf.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wij zijn al jaren een tevreden klant. Altijd goede eerlijke service. Zojuist weer een auto gekocht, alles weer top geregeld!

Vorig jaar rond deze tijd mijn fiat ingeruild en een mooie Opel Astra gekocht bij Arie. Ondanks dat er niet veel te onderhandelen viel over de prijs, wat ik enigszins jammer vond, toch een heel prettig contact gehad en een snelle deal gesloten. Arie denkt mee en is prettig in de communicatie. Toen na een aantal maanden bleek dat mijn gekochte auto wat problemen had die er waarschijnlijk al waren op moment van kopen wat aardig in de kosten zou lopen, heb ik contact opgenomen met Arie. Die heeft toen een hele nette oplossing bedacht waarbij we samen tevreden waren. In de tijd van de reparatie in een auto van de Kruijff mogen rijden, waardoor ik er helemaal geen last van heb gehad. Van mij dus met name complimenten voor dit bedrijf t.a.v. service en klantgerichtheid. Ik kom hier zeker nog eens terug!

We kunnen niet anders zeggen dan top bedrijf, denken met je mee en zoeken met je mee naar oplossingen!

Net en eerlijk bedrijf. Erg klantvriendelijk geholpen en het personeel is erg servicegericht. Erg transparant over de prijs van de reparatie en ze doen wat ze zeggen! Een erg goede ervaring met \" Team J.G. de Kruif\"!

Wat een fijn, kundig en persoonlijk bedrijf! We zijn pas verhuisd, maar geen komen terug bij de Kruijf omdat we ons daar zeer vertrouwd voelen. Nog niet eerder een betere garage mee gemaakt!

We zijn per toeval uitgekomen bij dit bedrijf bij het zoeken naar een nieuwe auto. We zijn positief verrast door de wijze waarop we zijn ontvangen en geinformeerd. Toen de gekochte auto een update nodig bleek te hebben werd de klacht snel en correct verholpen. We hebben het gevoel gekregen dat dit bedrijf daadwerkelijk goede zorg en aandacht voor auto en klant heeft.

Persoonlijke en zeer correcte benadering. Duidelijk over prijzen van reparaties en onderhoud. Levert vakwerk en is ook niet bang voor improvisatie. Denken mee. Betrouwbaar, komen afspraken prima na. ‘ Ze’ houden echt van auto,s en sleutelen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een autobedrijf waar je gastvrij ontvangen wordt. Nette correcte behandeling. We hadden de auto snel nodig, en de eigenaar heeft er alles aan gedaan om dit snel voor elkaar te krijgen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel