Nette mensen. Klantvriendelijk

Prettige, persoonlijke benadering. Altijd goeie service. Voor mij geen ander autobedrijf meer.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Goed en betrouwbaar

• Service N.v.t.

Ik heb hier onlangs een auto gekocht en ben prima geholpen.

fijn bedrijf goed personeel perfekte behandeling en ze nemen alle tijd voor je je komt er graag terug.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Een zeer vriendelijk autobedrijf met aandacht voor de klant!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik heb hier mijn eerste auto gekocht, en nieuwe apk keuring laten doen!

je wordt altijd heel erg goed geholpen, ze denken echt met je mee en proberen een goede oplossing te vinden

De Hr Noordman Is een zeer goede monteur al jaren klant bij hem altijd dik tevreden . Fijn dat jij nu bij Roetert werkt

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kwam met de trein .....werd van station gehaald .....kon niet pinnen.....naar postkantoor gereden auto op naam zetten ....en geld pinnen .....kon ook niet .....uiteindelijk afgesproken 200 aanbetaald ..kreeg de auto mee en mocht thuis de rest over maken .........geweldig dat er nog mensen met vertrouwen bestaan .......vijf dagen later accuprobleem ......kon in mijn woonplaats zo een nieuwe ophalen ....en het autootje rijd weer ........ik vind hem top grieten anke

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Je word vriendelijk geholpen. Valt wel op in de resensies dat er steeds wat mankeert met gekochte auto\'s ondanks afleverbeurt ect.. Echter binnen anderhalve maand na aanschaf van auto een rits grote gebreken met hoge kosten! Bedrijf wilde niet tegemoet komen in de kosten. Om kosten te besparen auto teruggebracht en oude weer meegenomen. Nog steeds vriendelijk maar verder geen interesse. Zou ook vriendelijk blijven als ik een auto terug nam voor zelfde bedrag maar wel met vernieuwingen. Oude auto bleek een lekke band te hebben, werd niet gerepareerd maar alleen opgepompt. Verder tank zo goed als leeg. En klap op de vuurpijl zagen we bij thuiskomst nieuwe schade over 2 deuren. Gezien we auto weer kwijt konden voor zelfde bedrag bij een ander bedrijf, geen verdere stappen ondernomen! Wat begon als iets positiefs, is geëindigd in een nare onbetrouwbaar ervaring.

Eerlijk en oprecht. Klantvriendelijk.Garantie wordt gegeven met service. 3 autos hier gekocht en wordt zeker een vervolg.

BEN ZEER TE VREDEN OVER DEZE GARAGE MET DE AFWIKKELING VAN MIJN MERCEDES-A KLASSE EN DE SERVICE IS TOP

Aardige en eerlijke verkoper, die nog weet wat service is. Na aankoop toch nog tegen enkele verborgen gebreken aangelopen, waar Wim geen weet van kon hebben. Onder andere een lekke overloop van de benzinetank, waar je alleen achter komt als je de tank helemaal vol tankt. Dit is keurig opgelost door de verkoper, terwijl hij hiertoe niet verplicht was. Bedankt voor de service.

Mooie auto gekocht. Zeer klantvriendelijk. Ivm 2 mankementen konden wij kosteloos de auto na een week na laten kijken. Helaas konden mankementen niet geheel verholpen worden. Eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

Ik heb vandaag mijn 3e auto bij Roetert gekocht,de aflevering was perfekt auto met volle tank en 6mnd garantie als deze auto net zo goed is als de vorige ben ik dik tevreden!

Na een flinke tijd op zoek te zijn geweest naar een occasion, ontdekte ik op internet garage Roteert waar een Renault Megane te koop stond. Na een flinke afstand vanuit Noord-Holland naar de garage gereden te hebben, kon ik een proefrit maken. Het bleek een prima auto te zijn. Over de aanschafprijs en het bedrag voor mijn oude auto waren weet snel eens en werd de auto door mij aangeschaft. Ondertussen is gebleken dat ik een prima aankoop heb gedaan. Na enkele maanden waren er toch nog enige puntjes van onderhoud. Deze werden zonder problemen opgelost, terwijl ik voor een dag een leenauto mee kreeg. De problemen waren daarna opgelost. Nu, na een vakantie van een paar duizend kilometer, weet ik dat ik van deze auto vele jaren plezier zal hebben. En mocht ik dan weer een volgende wagen aanschaffen, zal ik zeker weer bij deze garage gaan kijken, ondanks de grote afstand.

Bij 3 bedrijven stond een auto te koop die ik zocht. Na de reviews gelezen te hebben vielen de andere 2 bedrijven al af! De auto was hier wel iets duurder en ietsje ouder maar ik heb er absoluut geen spijt van! Na amper 5 keer gereden te hebben waren er wat problemen. Ik mocht direct terug komen en het werd keurig opgelost!

Via Marktplaats de juiste auto gevonden bij Roetert. Er word naar je geluisterd en ook vervangen of gerepareerd waar nodig. Zelfs na een paar weken kwamen we terug voor piepende remmen en die zelfs nog hersteld.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Heel erg Klant vriendelijk, gebruikte auto gekocht.. Hele fijne auto klein probleempje bij versnellingspook.. Gebeld volgende dag kon mijn vriend terug komen met de auto!! er werd een oplossing gevonden.. Dit blijkt niet te helpen auto gaat vrijdag weer terug en hopelijk word het probleem nu goed verholpen.. Maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt..

Vriendelijke mensen nette afhandeling men laat je eerst rustig rondkijken en dan een fatsoenlijke proefrit en dan wordt alles volgens afspraak netjes afgehandeld een nog ouderwets bedrijf zo zie je er nog maar weinig perfect ga zo door

Langschoten 58

7371EP Loenen gld