Geweldig top garantie zelfs na mijn ongeval

Ben echt super geholpen en super aardige mensen

Heel fijn bedrijf. Veel service

Ik heb een subaru gekocht en ben zeer vriendelijk geholpen. Ook krijg je nog een apk en een beurt erbij. Helemaal top

Behulpzame garage

Fijne garage waar de klant centraal staat, ze helpen je gelijk als je iets hebt met je auto

Zoals het hoort

3/4 jaar terug een prachtige xc90 gekocht. Keurig onderhandeld. Alle tijd voor de aankoop en een half jaar echte garantie. Helaas woon in niet direct in de buurt, anders zou ik ook voor het onderhoud er heen gaan. Geen koopje, maar wel een eerlijke deal. Een autobedrijf zoals het hoort met liefde voor de branche. Ga zo door en wie weet tot ziens

Zeer goed tien met een griffel.

Op 28 01 2021 autogezien kontakt per telefoon 29 01 2021 naar Loenen gegaan vriendelijk ontvangen geen witte boorden ,maar degelijke mensen ben zeer tevreden met mijn aan koop alles op29 01 2021 af gehandeld auto die rekt mee naar huis goede bedrijf

Eerlijk en kundig bedrijf

Eerlijk en kundig bedrijf....robert is zeer vriendelijke en eerlijke verkoper.. Onderhoud en aankopen doe ik al jaren hier, zonder ook maar het idee te hebben dat je hier bij een autohandel bent. Blijf nog lang vast klant, en beveel iedereen het aan.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend.

Kwam Roetert per toeval op internet tegen via autosite gaspedaal. Via e-mail contact gemaakt en al snel tot een overeenkomst gekomen op voorwaarde uitkomst proefrit. Na 1,5 uur rijden in Loenen aangekomen daar kreeg ik de auto mee voor een proefrit om aan mijn vrouw te laten zien thuis (door rugproblemen kan ze niet lang zitten) en in overleg de auto maandag teruggebracht. De auto gekocht en de kleine puntjes die we gedaan wilde hebben zijn tot tevredenheid uitgevoerd. Super vriendelijk geholpen en heb het volste vertrouwen in deze garage. Ik beveel Roetert aan!!

Goed en eerlijk bedrijf een aanrader

Kwam dit bedrijf per toeval tegen op het web Een keertje langs heen gereden Op dat moment stond er weinig bij voor mij 2 weken later nog een keer gekeken En toen was ik verkocht Een ee babbeltje gemaakt En een mooie inruil gekregen voor mijn oude benz En nu een mooie nette auto rijden Ben er blij mee Ga bij de volgende keer zeker weer eerst kijken hier Aardig personeel En de koffie staat klaar

Altijd goede service

Goede auto's in de verkoop bij mij in de buurt is dat minder

Tevreden over bedrijf

Heb een oud wagentje gekocht en ben zeer tevreden mee, alles werkt goed en service is zelfs bij een oude auto net zo goed als een jongere. Kon kenteken ter plaatse overschrijven en dat koste niets. Goed en vriendelijk behandeld.

Vriendelijk en persoonlijk

Bij Roetert vorige week een Twingo gekocht en onze Clio ingeruild. Scherpe prijs voor de Twingo en goede inruilprijs. Na enig overleg is de Twingo, die aardig wat gebruikssporen had keurig naar onze wens aangepakt en afgeleverd. Eigenaar is vriendelijk en persoonlijke benadering. U

vriendelijk bedrijf met uitstekende service

twee maand geleden een toyota rav4 gekocht die prima leek maar hij ging al gauw meer lawaai maken. en toen we de parkeer garage van apeldoorn bijna niet uitkonden tegen de helling zijn we terug gegaan. de auto laten staan en alles is netjes gemaakt nieuwe uitlaat en koppelingsplaat vervangen. de auto rijd weer als een zonnetje en alles is netjes en vriendelijk afgehandeld.

Fijne garage altijd vriendelijk en behulpzaam

Dag Roetert Jullie hebben mij wij weer fijn op weg geholpen . Als ik bij jullie op bezoek kom zie ik een en al bedrijvigheid . Top garage

super service

Al jaren klant bij garage Roetert. Vorige week koppeling stuk OJE en nu heb namelijk mijn bus nodig om naar mijn klanten te gaan. Binnen 24 uur gerepareerd en gelijk de handrem gerepareerd zonder te vragen een dikke tien 😍😍😍

Scherpe prijzen! Had een paar problemen met de auto netjes opgelost binnen de garantie periode. Dus zonder extra kosten. Top geregeld. Mijn complimenten.

Betrouwbaar en goed.

Heb een Nissan Juke gekocht zeer vriendelyk geholpen ,betrouwbaar en prima auto.Bleek hoedenplank te ontbreken,werd geregeld en thuis afgeleverd.We zyn zeer tevreden.

Onze ervaring is zeer positief. Zeer veel kunde in huis en super goede service. Een minpuntje, de auto was slecht gepoetst. De papiertjes van een bloedonderzoek van de vorige eigenaar lagen er nog in. Maar verder een bedrijf. Zeker een aanrader al is het vanuit Sitttard een eindje rijden.

Mercedes 190 bwjr 1992 hij sloeg steeds af een oldtimer waar veel garages denken laat maar oude auto Bij Roetert voel je het vakmanschap zij komen met een oplossing en in inmiddels rijd hij weer als een zonnetje

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Renault liep op drie poten OJE nauw binnen tien minuten opgelost De Chef monteur weet van aanpakken

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Fijn geholpen bij de aankoop van een opel corsa voor mijn schoonmoeder . Perfecte aflevering van een tweedehands auto.

Heel fijn geholpen, alle tijd, vriendelijk en er wordt oprecht meegedacht. Mooie en goede auto voor een scherpe prijs gekocht

Keurig bedrijf ik heb mijn duitse Citroen en de auto van mijn vrouw ingeruild en 2 auto’s terug gekocht zeer goede service en je voelt de oprechtheid echt een aanrader als u een gebruikte auto koopt! Robert

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Op zoek naar een goede auto voor rolstoel vervoer kwam mijn zoon met garage Roetert uit Loenen aanzetten. Voor ons niet direct om de hoek van de deur, wij wonen in Nibbixwoud. Mijn keus was de VW Caddy, echter de Crysler Voyager sprak mij meer aan. Dus met Roetert gebeld en werd door verbonden met Robert. Uitgelegd dat mijn interesse naar de Crysler uitging en of de auto tot zaterdag gereserveerd kon worden. Echter gezien we bij aankoop de auto wilde we de auto gelijk meenemen. Dat hield in dat men twee dagen had om dit te realiseren, wel dat was geen probleem! Zaterdag met vrouw, zoon en zijn vrouw afgereisd naar Loenen. Daar werden door Robert met koffie ontvangen. Ondertussen werd de auto gereed gemaakt voor een proefrit. Dat alles verliep gladjes. Na het bespreken van de verdere details van aankoop. De auto werd door Robert afgetankt, en wij terug naar Nibbixwoud, die rit was een feestje. Al met al een top afwikkeling. Wij kunnen niets anders zeggen dan een dikke 10 voor garage Roetert en alle medewerkers, vooral betreffende het meedenken en afwikkelen betreffende alle zaken betreffende de aankop.

De chef monteur heeft alles gedaan om mijn oldtimer weer op de weg te krijgen. Ouderwets vakmanschap