Uitstekend en professioneel bedrijf en klantvriendelijkheid

Prima geholpen. Maken voldoende tijd voor je. Problemen worden direct opgelost. Kan het bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Prima autobedrijf

Prima autobedrijf - klantvriendelijk- goede afspraken- prima leveringsvoorwaarden- betrouwbaar

Helemaal top!!

Ik ben meerdere keren geweest en heb in verschillende auto's proef gereden. Elke keer super behandeld. Ik heb nooit enige druk gevoeld om tot een koop te komen. Ben enkele weken geleden tijdens een proefrit onwel (oververhitting) geworden toen het zo warm was. Ze hebben voor mij een afspraak gemaakt hij de huisarts in Loenen. Ruben (verkoper) heeft mij gebracht en is alle tijd bij mij gebleven (1 uur) Hoe geweldig is dat? Waar vindt je dat tegenwoordig nog ?Ik ben ze daar heel dankbaar voor. Heb inmiddels mijn 1e auto bij hun gekocht een BMW 525i Touring uit 2006 youngtimer. Ik ga deze auto zakelijk rijden. As vrijdag haal ik de auto op. Kijk er echt naar uit!! Heb er alle vertrouwen in dat dit mooie kilometers gaan worden en als er iets mis is dat ik op Roetert kan rekenen. Ik heb tot nu toe een hele goede indruk van dit bedrijf. Ik zal na enkele maanden weer een review schrijven.

Mooie occasions, betrouwbare service

Gelukkig zijn er nog autobedrijven zoals deze. Wij zochten een betrouwbare VW Polo met verifierbare onderhoudsgeschiedenis. Die stond hier. Ook de andere aangeboden occasions leken fris en betrouwbaar. Op de vraag naar flinke korting zonder garantie kregen wij als antwoord: wij levere alleen mét Bovag-garantie, maar we kregen wel wat korting. Vraag over distributieriem werd eerlijk beantwoord en deze werd vervolgens volledig op eigen initiatief vervangen. Kleine lakschade werd na opmerking ook gecompenseerd. Zo hoort het. Daar willen wij graag 150 kilometer voor rijden

Voor 2 onervaren dames in de autowereld een top ervaring

Prettig contact, snelle service, meedenken, eerlijk, laagdrempelig, deskundig. Mooi auto gekocht! Wouter is een prettig mens, recht voor zijn raap en maar respectvol. Goed gevoel vanaf het eerste moment

Prima auto en service

Fiat panda gekocht in september. Nu, na 3000 km na laten kijken door ervaren garage man. Oordeel: prima auto met veel mogelijkheden. Zijn geld meer dan waard. Rijdt heerlijk. Heel blij met de auto. En heel vriendelijke mensen. Zeer tevreden over Wouter Roetert.

Betrouwbaar

Wat vanaf het 1e moment opvalt is de betrokkenheid en betrouwbaarheid. Het bedrijf straalt rust en respect uit. Wij vinden dit heel bijzonder. Onverwachte problemen werden naar alle tevredenheid opgelost.

Vertrouwd ook na eerste bezoek

Zoeken op internet en wel even stukje rijden. Wilde wat hogere auto. Prachtige Ford C Max gekocht en 0 problemen tot nu (Sinds juni 2021) Prima inruil gekregen. Zeker volgende keer weer bij hun kijken. Koopt ook wel lekker in juni in het zonnetje onder de parasol buiten met een bakkie koffie. Aimabele mensen. Eerlijk en reëel.

Goed contact en goede service met dit bedrijf.

Auto gekocht bij dit bedrijf. Binnen de garantietermijn was er iets kapot aan de auto, helaas was dat onderdeel voorlopig niet leverbaar. Maar door de inzet van hun medewerkers toch het onderdeel kunnen bemachtigen. Super geregeld. We zijn zo blij met onze auto.

Aandacht voor mens en auto's.

Bij Roetert hebben wij onlangs een fijne MB gekocht. Contact was van begin af aan prima, dienstverlenend en duidelijk. Aankoop en inruil werden netjes afgehandeld. Na de koop hebben wij de auto door een MB-dealer laten keuren met een prima resultaat en een paar bescheiden aandachtspunten. Deze zijn door Roetert vlot en goed in orde gebracht. Klasse. Vanaf het begin tot het laatste herstel hebben wij contact gehad met verschillende mannen en een vrouw, allemaal positief in de omgang. Houden zo.

Je voelt je gelijk thuis

Auto gekocht met 2 kleine deukjes werden er gelijk uitgehaald op de dag van vertrek remlicht kapot werd allaminuut gemaakt prettig bedrijf en zeer kundig en buitengewoon vriendelijk mijn volgende auto koop ik ook daar zeker weten

Top service!

2 weken geleden een bus gekocht. Bij de proefrit niks gemerkt aan de bus. Na een uur rijden naar huis toch de 4e versnelling hoorbaar. Dag later gebeld, bus teruggebracht en vandaag weer kunnen ophalen met een gereviseerde versnellingsbak! Vriendelijke mensen met een top service. Bedankt Wim en Wouter, ik zal jullie zeker aanraden.

Ouderwetse service en vriendelijkheid

Deze week auto gekocht bij fa. Roetert. Vriendelijke ontvangst, niet opdringerig. Alle tijd om proefrit te maken. Antwoorden op alle vragen, goede deal en na de juiste keuze snel geregeld. Ontbrekende bagage afdekzeil is zelfs kosteloos toegestuurd nog! Was zeer zeker de moeite waard iets verder te rijden voor een auto. Nu hopen op veel veilige en betrouwbare kilometers! Zeer tevreden klant uit Brabant.

Wordt geweldig geholpen, heb een Yaris gekocht met wat achteraf bleek een elektrische storing, Robert en de monteurs hebben ons altijd goed geholpen, en het probleem opgelost. Is echt een top autodealer, kan het iedereen aanraden. Mijn volgende auto koop ik ook zeker daar Rien en Trudie

Zeer betrouwbaar bedrijf

Mijn auto had een nieuwe automaat nodig deze Vakmensen hebben de klus perfect geklaard . Super

Kennis, kunde, precisie, all-round pakket voor de klant!

Het totaalpakket voor de klant voor een betrouwbare prijs doet mij hier terugkomen en kijken voor ook anderen uit mijn omgeving. Gastvrijheid op een prachtplek met een gevarieerd aanbod. Klasse! H. Lohman, Neede.

Heel vriendelijke mensen no nonsens auto moet goed afgeleverd worden

Vrijdag gebeld voor een proefrit op zaterdag auto zou hij vast houden omdat ik anderhalf uur moet rijden om er te komen en ik niet voor verrassingen komt te staan dat hij weg zou zijn geen probleem bij aankomst netjes ontvangen. voor de proefrit werd gezegd neem je tijd ik ben hier nog wel even Auto was technisch in orde twee aandachtspunten te buitenspiegels beschadigd plus glaasje van mistlicht gescheurd geen probleem deze worden vervangen Bij een heerlijk bakje koffie prijs besproken en offerte opgemaakt heel relaxed zeker niet opdringerig en echt de tijd voor je nemen ondanks dat er toch wat aardig wat mensen voor een auto aanwezig waren. SUPER GARAGE DIKKE TIEN

Eerlijk bedrijf met ZEER goede service.

Zeer betrouwbaar bedrijf met betaalbare mooie auto's en ongekende goede service. Net mijn 3e auto hier gekocht en deze gaat perfect afgeleverd worden. Mooi inruil gedaan. Ook service is perfect, mijn uitlaat viel onder mijn auto uit, kon geen kant op. Roetert kwam en heeft mij uit de brand geholpen, service met hoofdletter S.

Aandacht en goede service

Wij waren als groot gezin op zoek naar een 7-zits auto binnen ons budget en Autobedrijf Roetert heeft ons hier super in geholpen. Binnen korte tijd een auto gekocht waarvoor alles snel en goed geregeld was. De auto ziet er erg goed verzorgd uit en wij zijn rustig en prettig geholpen door iedereen bij het autobedrijf. Voor onderhoud blijven wij terugkomen hier.

Heel prettig bedrijf

Service is top. Sympathieke deskundige monteurs. Zeer vriendelijkw dame bij receptie en robert is ook een zeer aimabele man. Echt een aanrader Altijd een passende auto kunnen vinden.

Zeer goed geholpen en zeer snel afgehandeld

Een aanrader om daar een auto te kopen.

De held van ons weekendje weg

Ik was met vriendinnen een weekendje naar Landal. We waren net aangekomen op het park, toen de kofferbak van de auto met geen mogelijkheid meer open wilde gaan. Daar lagen al onze koffers in. Paniek! We belden garagebedrijf Roetert of wij 5 minuten voor sluitingstijd nog langs mochten komen. Dit was geen probleem. De kofferbak werd in een paar seconden geopend. Een groot applaus volgde. Ons weekend was gered!

Hele fijne eerste autootje gekocht

Mijn eerste auto hier gekocht. Komen over als vriendelijke betrouwbare mensen. Met een erg goed en fijn gevoel vandaag mijn eerste autootje gekocht.

Vandaag een mooie Nissan Qashqai Acenta van 2010 gekocht.

Vanuit Zwolle naar deze garage gereden op auto's te bekijken. Het is een no nonsens garage, vriendelijke eigenaar, receptie en verkoper. Het onderhoudsboekje van de aan te kopen auto, was maar tot 2019 bijgewerkt. Men heeft een grote beurt uitgevoerd, een nieuwe APK en verder alle controles op aangeven van mij goed uitgevoerd. Die zaken vervangen, welke nodig waren. Auto van binnen grondig gereinigd, voor nieuwe banden, etc. Het voelde goed en ook voor de aflevering nam men ruim de tijd . Al met al, lijkt het mij een goede koop, alhoewel dit natuurlijk op termijn moet blijken. Voor mijn Renault Scenic ook een mooie inruil ontvangen. Klasse en bedankt, Jaap Kist

Ik werd snel geholpen tegen fatsoenlijke prijs

Mijn stadslicht en dimlicht waren op de linkerkant waren kapot. Ik hoefde geen afspraak te maken. Toen ik aan kwam werd ik na 10 a 15 min geholpen. Het vervangen van de lampen was in 5 min gedaan. Kosten waren 17.50. Prima prijs en vlotte service.

Langschoten 58 7371EP Loenen gld