Betrouwbaar en goed.

Heb een Nissan Juke gekocht zeer vriendelyk geholpen ,betrouwbaar en prima auto.Bleek hoedenplank te ontbreken,werd geregeld en thuis afgeleverd.We zyn zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze ervaring is zeer positief. Zeer veel kunde in huis en super goede service. \r\nEen minpuntje, de auto was slecht gepoetst. De papiertjes van een bloedonderzoek van de vorige eigenaar lagen er nog in.\r\nMaar verder een bedrijf. Zeker een aanrader al is het vanuit Sitttard een eindje rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mercedes 190 bwjr 1992 hij sloeg steeds af een oldtimer waar veel garages denken laat maar oude auto\r\nBij Roetert voel je het vakmanschap zij komen met een oplossing en in inmiddels rijd hij weer als een zonnetje

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Renault liep op drie poten OJE nauw binnen tien minuten opgelost \r\nDe Chef monteur weet van aanpakken

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen bij de aankoop van een opel corsa voor mijn schoonmoeder .\r\nPerfecte aflevering van een tweedehands auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijn geholpen, alle tijd, vriendelijk en er wordt oprecht meegedacht. Mooie en goede auto voor een scherpe prijs gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf ik heb mijn duitse Citroen en de auto van mijn vrouw ingeruild en 2 auto’s terug gekocht zeer goede service en je voelt de oprechtheid echt een aanrader als u een gebruikte auto koopt! Robert

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een goede auto voor rolstoel vervoer kwam mijn zoon met garage Roetert uit Loenen aanzetten. Voor ons niet direct om de hoek van de deur, wij wonen in Nibbixwoud. Mijn keus was de VW Caddy, echter de Crysler Voyager sprak mij meer aan. Dus met Roetert gebeld en werd door verbonden met Robert. Uitgelegd dat mijn interesse naar de Crysler uitging en of de auto tot zaterdag gereserveerd kon worden. Echter gezien we bij aankoop de auto wilde we de auto gelijk meenemen. Dat hield in dat men twee dagen had om dit te realiseren, wel dat was geen probleem! Zaterdag met vrouw, zoon en zijn vrouw afgereisd naar Loenen. Daar werden door Robert met koffie ontvangen. Ondertussen werd de auto gereed gemaakt voor een proefrit. Dat alles verliep gladjes. Na het bespreken van de verdere details van aankoop. De auto werd door Robert afgetankt, en wij terug naar Nibbixwoud, die rit was een feestje. Al met al een top afwikkeling. Wij kunnen niets anders zeggen dan een dikke 10 voor garage Roetert en alle medewerkers, vooral betreffende het meedenken en afwikkelen betreffende alle zaken betreffende de aankop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De chef monteur heeft alles gedaan om mijn oldtimer weer op de weg te krijgen.\r\nOuderwets vakmanschap

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto van mijn zwager laten herkeuren bij garage Roetert. \r\nNamelijk geen vetrouwen in de zogenaamde citroen specialist in Brabant .\r\nNauw gelukkig maar de veiligheid was in het geding remmen achter slecht.\r\nRudie de monteur heeft mij weer op veilig op weg geholpen.\r\nRoetert is voor ons een betrouwbare garage .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren klant bij Roetert. \r\nDik tevreden alleen zij worden steeds drukker op tjd afspreken is de beste optie.\r\nNet weer mijn auto apk laten keuren .\r\nBedankt beste vakmensen .\r\nLeo

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed en degelijk bedrijf, vriendelijke, vakkundige mensen, een echte aanrader om hier je auto te kopen en in onderhoud te laten nemen ...

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en net adres

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Verwacht bij Autobedrijf Roetert geen glimmende showroom, of duur uitziende verkopers. De auto\'s staan gewoon buiten, en je kunt op je gemak rondkijken. Eigenaar meneer Robert is een vriendelijke man, en kan al je vragen beantwoorden; hij weet alles over auto\'s.\r\nJe krijgt nooit een \"koop of ik schiet\" gevoel.\r\nHet zakelijke deel wordt ook vlot en in een gemoedelijke sfeer afgerond. Toen wij op de afgesproken datum onze 12 jaar oude auto kwamen ophalen, zag hij er van buiten prachtig uit!\r\nDus mensen, hoort u vandaag of morgen iemand die vrolijk toetert, dan zijn het Ben en Bea in hun auto van Roetert!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reparatie citroen xantia hè hè eindelijk een garage met monteurs met verstand van zaken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaringen. Goed en efficiënt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wordt er keurig geholpen en staan altijd klaar om te helpen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf klantgericht, vertrouwenswekkend

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen.

Over Autobedrijf Roetert BV