Goed betrouwbaar autobedrijf welke zijn afspraken nakomen.

Op 21-6-2021 een auto gekocht bij Autobedrijf Wiefferink. Ik werd bij ontvangst keurig ontvangen en de gemaakte afspraken zijn ze allemaal nagekomen. Top zoals een goed autobedrijf behoort te zijn.

Zeer fijn geholpen en tot nu toe afspraken nagekomen

Fijn geholpen Ook toen wij nog naar de auto kwamen kijken ,had de heer Wiefferink al gezegd dat die de auto niet zou verkopen omdat wij onderweg waren ,zodat wij niet voor niks zouden rijden . Ook eerlijk voorstel voor inruil en aanschaf

VOOR HERHALING VATBAAR !

Door het grote aanbod, véél auto's en zeer concurrerende prijzen, is het wel laveren tussen de vele, vele prachtige - en veelal - nieuwe auto's. Maar het is meer dan de moeite waard, voor een goede prijs een nieuwe Ford Focus Ecoboost/Hybrid gekocht en, eveneens een prima deal voor onze ingeruilde Ford Focus. Waar voor je geld en extra drie jaar Ford Protect Garantie! Ben kritisch ingesteld, maar kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Jacqueline-J

Nieuwe auto gekocht klant vriendelijk geen poespas gewoon dat wij gevoel ontspannend koffie of fris pakken hallo mensen ga kijken dat is hier zelf gratis

Betrokken en vakkundig.

Vriendelijk en behulpzaam personeel en eigenaar, de proefrit aan huis was geen enkel probleem (140 km. heen 140 km. terug) dit vind ik grote klasse men weet namelijk niet of de verkoop gesloten word. Zeer veel keus aan auto's. Een echte aanrader!

Prima bedrijf.

Mooie auto’s Goed geprijsd Prettig personeel Ter zake kundig Korte lijnen Ze doen wat ze zeggen Al met al, een aanrader!

vriendelijke mensen en goede service

Bij binnenkomst vriendelijk geholpen en bij de verkoop een goede prijs terug gekregen van mijn oude auto . Een bedrijf waar ik graag nog eens terugkom .

Keurig bedrijf maar wel met koele benadering van de klant.

Nogmaals, een keurig net bedrijf met een mooie uitstraling. De benadering naar de klant is beleefd maar wel erg zakelijk. Je krijgt een beetje het gevoel alsof je een pak suiker komt kopen. Het belangrijkste is natuurlijk dat je hier een goede auto koopt. Dat is m.i. goed gelukt.

Hele fijne garage perfect geholpen.

Hele fijne ervaring met garage Wieffering zeer goed en duidelijk geholpen. Er was meteen vertrouwen in het bedrijf. Zeer tevreden.

Zeer fijn.

Hele aardige mensen en proberen je zeker niet iets op te dringen, zeer ruim aanbod van auto's. Nemen alle tijd voor je en geven een eerlijke inruil prijs voor je inruil auto. Het was zeker de moeite waard om 2 uur er heen te rijden. Voor mij een aanrader!

Aardige mensen en goede service!

Goede ervaring

Snelle "deal" gesloten, na een goed inruilvoorstel. Medewerkers denken met je mee en zijn klantvriendelijk.

Hele fijne dealer

Na een goed bod gekregen te hebben voor mijn auto en na een aantal weken aarzelen toch eens langsgegaan , bod stond nog en christiaan was zeer vriendelijk en behulpzaam . Op zaterdag eind van de middag langsgeweest en ondanks dat het na sluitingstijd was na de proefrit totaal geen haast. De auto is een zeer jong gebruikte import maar het verleden wordt openlijk verteld incl de papieren van nul beurt in land van herkomst auto gekocht en stond keurig gepoetst klaar en er was zelfs nog wat extra benzine in gedaan wat niet afgesproken was ,,,, nu de auto ca 3 weken in bezit en bevalt erg goed. We zijn zeer tevreden over de hele gang van zaken en was de rit van 195 km meer dan waard

goede keuze uit jong gebruikte auto's

Correct geholpen, geen gladde praatjes

Snel en adequaat verlopen.

Nette aanbieding gehad. Na mijn akkoord snelle afwikkeling.

Uitstekende service!

Snelle en duidelijke service! Zeker aan te raden

Met Wiefferink was het snel en prettig schakelen!

Op zoek naar een scherp geprijsde Skoda Kodiaq kwam ik uit op de mooie site van Autobedrijf Wiefferink. Na reservering op de site en contact by phone was de deal gauw gemaakt. Professioneel en prettig was het contact. Tim Tellman, hartelijk hiervoor!

Geen klets verhalen,nuchter en vriendelijk ,doen wat ze zeggen!

Vriendelijk en zeer net autobedrijf.

Ze verkopen o.a. zeer jonge mooie auto's van een aantal merken.

Duidelijk verhaal en servicegericht

Auto volgens afspraak geleverd en volledig naar wens, je krijgt waar je voor betaald. Als klein punt van verbetering had ik een volle tank bij aflevering verwacht (was nu halfvol). Maak de aanschafprijs desnoods 50,- hoger maar je wint aan klantbeleving.

Professioneel en vriendelijk bedrijf

Ik heb 5 maanden geleden een 2e hands BMW gekocht. Erg vriendelijk geholpen en de inruilwaarde van oude auto was realistisch. Op de auto had ik een half jaar BOVAG-garantie. Vorige week kreeg ik via de boordcomputer van de BMW melding dat mijn remvoeringen vervangen moesten worden, en dat ik bij de dealer langs moest. Zonder moeilijk te doen kon ik de kosten van mijn eigen garage bij Wiefferink in rekening brengen. Dat vind ik nog eens service en daarom van mij 5 sterren.

Correcte, vriendelijke en fijne samenwerking

Ik zag op Internet een auto naar mijn zin, maar helaas wel 200km van huis. Contact gehad en Christiaan Wiefferink stelde direct voor dat er een chauffeur geheel vrijblijvend met de auto naar Hilvarenbeek zou rijden en ik kon hem dan gewoon thuis beoordelen. Ook een controle bij een plaatselijke garage was geen enkel probleem. Vandaag 12-1-21 kwam Gijs, een rustige jonge chauffeur met de auto en ik heb met hem een proefrit gemaakt. Hij legde alles prima uit en wist goed hoe alle functionaliteiten in de auto waren. We hebben de deal beklonken en toen bleek er ook nog een heerlijk flesje witte wijn in het dashboardkastje te liggen (wist Christiaan dat ik allergies ben voor rode wijn....?) Top behandeling, een aanrader en ik zal zeker weer op hun website zoeken als ik weer in de markt ben. Autobedrijf Wiefferink; BEDANKT!

In een woord , GEWELDIG !

Via Google zoek machine bij autobedrijf WIEFFERINK in DENEKAMP terecht gekomen . Wij waren op zoek naar een nieuwe Ford Puma ST Line [ automaat ] . Ze hadden er drie stuks staan , twee zwarte en een beige/zwart . Ons oog viel direct op de beige/zwarte uitvoering, door al die mooie foto-s die ze lieten zien op de internet pagina. Zonder afspraak naar DENEKAMP gereden en Tim TELLMAN heeft ons de auto uitgebreid laten zien. Hij had veel geduld met ons toen wij de auto bekeken en pasten. Tim heeft een eerlijk en goed inruil voorstel gedaan. Een paar dagen later zijn we wezen proef rijden.[Tim was vrij]. De koop hebben we afgehandeld met Christiaan WIEFFERINK. Met veel plezier kijken we terug.

Vriendelijk en helder.

Geen gladde praatjes. Rustig en duidelijk geholpen.

Eerlijke communicate en maakt goede afspraken

Eerlijke communicate en maakt goede afspraken