Zeer correct en klantvriendelijk!

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Bus die werd geleverd was in goede staat. Zou hier zeker nogmaals huren.

Prima service en goed materiaal

Prima service en snelle afhandeling na huurperiode (factuur en terugboeking borg)

Prima, div malen een auto gehuurd, naar tevredenheid.

Prima geregels. No Nonsense

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Oplichters. Krijg mail dat er flinke schade is gereden. Terwijl wij foto\'s hebben gemaakt toen wij hem inleverden. Niks aan de hand. Tip huur hier niks

Beste Mevrouw Jacobs, Ik heb begrepen dat het misverstand is opgelost en dat U uw review zou aanpassen? Ik ziet dat dit helaas nog niet is gebeurd, wilt U ons helpen deze beoordeling aan te passen? Met Vriendelijke groet, Team Autoverhuur Bultman.

Luxe Vito busje, TOP. Rijd goed. Geen mankementen gehad op onze reis.

Snel en makkelijken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb nu regelmatig een mercedes vito bus gehuurd bij bultman in Vaasen. de service is goed en ook bij de klantvriendelijkheid heb ik niks op te merken. Wel heel jammer dat ik steeds oude vito bussen meekreeg zonder airco bijna 300.000 kilometers op de teller en vaak met veel beschadigingen inc de bekleding, terwijl ik altijd van te voren reserveer en aan heb gegeven een wat jongere vito bus mee wou hebben. Ik huur nu bij sixt een paar kilometers verder op waar ze allemaal jongere busjes en auto\'s hebben van maximaal 2 jaar oud.

Perfect bedrijf

TOP ! veel bedrijven kunnen hier een voorbeeld aannemen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Proffesioneel bedrijf, vooruitstrevend in bedrijfswagen verhuur.

regelmatig gehuurd en zeer klantvriendelijk bedrijf. Laatst met wintersport een mooie nieuwe bus gehuurd. Niet de goedkoopste, maar perfecte kwaliteit. Waarborgsom binnen twee werkdagen retour gestort. Geen schade dus geen discussie, maar dat kan ook niet met hun digitale systeem. Nu ook via hen in de garage mijn auto laten doen. Top! Netjes afgehandeld. Zeer zeker een aanbeveling.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Prachtige en goede vrachtwagen gehuurd i.v.m. verhuizing, maar toen .......... • Ik kreeg de vrachtwagen niet afgetankt mee en dat vind ik persoonlijk erg slordig (en misschien wel bewust) van Bultman. Het verrekenen hiervan heeft veel te lang geduurd • We hebben heel lang moeten strijden om de borg en het getankte bedrag terug te krijgen • Bultman is slecht in communiceren • Bultman stuurde ook geen factuur, om een en ander na te kunnen kijken. Kortom: er was en is geen duidelijkheid / helderheid • Persoonlijk vind ik het een schandelijke manier van handelen • Er is ook niets gecompenseerd • Mijn advies: Kies voor een andere verhuurder

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

oneerlijke truc. oude auto meegegeven, boete na afloop. juridisch waarschijnlijk waterdicht, maar ik kom nooit weer en raad ook anderen Bultman sterk af!

Beste heer Lucassen, Wij vinden het spijtig dat u een na bijna vijf maanden een slechte recensie afgeeft van onze diensten. Toch is het goed dat u dit alsnog aan ons schrijft, door de commentaren van onze klanten kunnen wij ons blijven verbeteren De auto die u heeft gebruikt is inderdaad een oudere auto maar voldeed naar onze mening nog prima voor verhuizingen in de plaats. Inmiddels is het wagenpark van de 20m3 vernieuwd en staat het door u gehuurde voertuig op de verkooplijst. U spreekt echter ook over een boete, maar deze geven wij niet uit dat doet het CIJB, ik kan dus alleen concluderen dat er een bekeuring gemaakt is tijdens uw huurperiode. Een bon is altijd vervelend, helaas krijgen wij zelf ook wel eens een boete. Wij hopen, ondanks het slechte gevoel dat u inmiddels wel gesetteld bent in uw nieuwe woning. En bedanken u voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Autoverhuur Bultman.

Verhuisbus nodig voor een verhuizing. Dat is natuurlijk een moeilijke periode waarbij je veel moet regelen. De reservering via internet ging makkelijk en we hebben de waarborgsom via Ideal betaald. De auto stond keurig klaar, werd netjes om de auto heen gelopen met een Ipad. (gaaf systeem!). Auto \'s avonds na sluitingstijd terug gebracht en een dag later factuur en de volgende dag ook het restant van de waarborgsom retour. Erg netjes. Volgende keer weer.

Ik heb via een andere website het busje gehuurd. Toen ik aankwam bij Bultman was het busje er niet en kreeg ik een wat grotere ervoor in de plaats (geen probleem uiteraard). Voor de rest verliep alles goed behalve toen ik hem vol terug wilde brengen. Ik moest voor 177 kilometer 25 liter tanken. Dit is zeer netjes opgelost en daarom vind ik Bultman een aanrader. Busje stond klaar en bij problemen wordt naar een passende oplossing gezocht.

Zeer net en proffesioneel bedrijf vooral de vakmensen die in de werkplaats lopen ik huur hier zeker weer

Zwolseweg 364 7345 AL Apeldoorn