Beste Mevrouw Jacobs, Ik heb begrepen dat het misverstand is opgelost en dat U uw review zou aanpassen? Ik ziet dat dit helaas nog niet is gebeurd, wilt U ons helpen deze beoordeling aan te passen? Met Vriendelijke groet, Team Autoverhuur Bultman.
Beste heer Lucassen, Wij vinden het spijtig dat u een na bijna vijf maanden een slechte recensie afgeeft van onze diensten. Toch is het goed dat u dit alsnog aan ons schrijft, door de commentaren van onze klanten kunnen wij ons blijven verbeteren De auto die u heeft gebruikt is inderdaad een oudere auto maar voldeed naar onze mening nog prima voor verhuizingen in de plaats. Inmiddels is het wagenpark van de 20m3 vernieuwd en staat het door u gehuurde voertuig op de verkooplijst. U spreekt echter ook over een boete, maar deze geven wij niet uit dat doet het CIJB, ik kan dus alleen concluderen dat er een bekeuring gemaakt is tijdens uw huurperiode. Een bon is altijd vervelend, helaas krijgen wij zelf ook wel eens een boete. Wij hopen, ondanks het slechte gevoel dat u inmiddels wel gesetteld bent in uw nieuwe woning. En bedanken u voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Autoverhuur Bultman.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.