Helder en duidelijk verkoopverhaal en correcte afhandeling

Als vervanger van onze twee auto's zochten we een vervanger - een soort VW Golf Plus maar dan elektrisch, een behoorlijk rijbereik en comfortabel. Via internet zagen we een occasion Kia Niro in "Emmeloord" staan. Afspraak gemaakt voor een bezoek: Gerard Vos ("onze Verkoopman) was helder, duidelijk en wars van sprookjesverhalen. En heel flexibel. Vervolgens ging het heel snel. Tussen de eerste afspraak en het daadwerkelijk bezit liggen iets meer dan 3 weken: we rijden met een prettige en mooi auto rond. Afspraak is afspraak. En daar houden wij van!

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Top service en duidelijk advies

Wij hebben zaken gedaan met Nour-Dinne Hounchou. Heel open en meedenkend. Geen verkoop praatjes maar service op maat. Zeker iemand waar je anderen naartoe zou sturen. De beoordeling is een 9 maar zou een 10 zijn als het bedrijf beter re bereiken zou zijn. Je kan niet parkeren of heel moeilijk en staat al snel anderen in de weg. Wij zijn dan ook de eerste keer onverrichter zaken weggereden. Daar zou verbetering op zijn plaats zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen en voorgelicht van begin tot eind

Vertrouwd en goed gevoel. Zijn al jaren klant.

Prima verlopen

Vriendelijk ontvangen en vakkundig geholpen met zowel verkoop en aankoop van auto. Proefrit maken stond geen tijd op, helemaal top gegaan.

Deskundig advies over onze Kia Niro EV

Christian weet alle vragen naar behoren te beantwoorden, hij is rustig, pusht niet, is serieus, komt zijn afspraken na en dat is prettig voor de koper. Het was een fijne ervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Defect aan geleverde auto.

Betreft een Kia van augustus 2022. Gekocht en geleverd ma 2 weken ivm montage trekhaak. Auto 1 mei opgehaald, ik had al betaald. Toen werd gezegd dat ze die ochtend pas hadden gezien dat er grote strepen door het grote display lopen. Deze moet nu onder garantie door dealer worden gemaakt. Dit had van der Heide zelf tijdig moeten constateren en herstellen. Is iets waar ik niet op zit te wachten. Gewoon jammer.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Geachte heer Van der Wal, Bedankt dat u feedback aan ons levert over de geleverde auto. Wij vinden het erg vervelend dat wij op dag van levering achter de strepen in het scherm kwamen. Mijn collega Nour-Dinne heeft dit op dag van de levering met u besproken en ter plekke de Kia Dealer in Lelystad gebeld. In verband met de lopende fabrieksgarantie moet het herstel plaatsvinden bij een Kia dealer en mogen wij dit als Van der Heide niet zelf herstellen. Wij betreuren uw ontevredenheid, hoe kunnen we het verder voor u oplossen? Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel Manager

Wat een goede service

Ik heb bij van der Heide een tweede hands auto gekocht. Ik ben hierbij geholpen door Dhr. Harwin de Noord die ik nog kende van de Garage Dijkstra in Lelystad. Ik ben hier echt geholpen zoals ik dat graag heb n.l. als klant. De auto is ook netjes afgeleverd. Verder goed geholpen met het afsluiten van een autoverzekering. Ook nadat ik de auto had opgehaald een mailtje ontvangen waarbij me veel veilige kilometers werden toegewenst. Ik ga hier zeker terugkomen bij garage Van Der Heide In Emmeloord.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer tevreden met het aankoopproces en de levering.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, alleen jammer dat weconnect storing heeft

perfect, alleen jammer dat weconnect storing heeft

Kon beter

Allereerst: de informatievoorziening was heel goed. Kwam erg behulpzaam over. Ook ophalen op station Kampen bij aflevering als heel prettig ervaren. Wat ik als heel slecht ervaren heb is dat afspraken bij de proefrit/verkoop gemaakt zijn niet zijn nagekomen. De auto zou voorzien zijn van de laatste software update. NIET gebeurd. Ook antwoorden op concrete vragen heb waren fout of onvolledig. Ik heb gevraagd naar het type trekhaak (standaard of fix4bike). Foute antwoord gekregen. Daardoor foute fietsdrager besteld. Dat geeft ergernis. Heb ook gevraagd wat de verschillen zijn tussen betaald abonnement en niet betaald abonnement van My Skoda app. Vaag/onduidelijk antwoord gekregen. Blijkt nu dat aantal diensten binnen de app verlopen zijn. Een duidelijker antwoord had me van tevoren bekend laten zijn wat de consequenties van het niet hebben van een betaalde variant zijn. Nu kom ik er door 'schade en schande' achter. Dat is onplezierig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goedemorgen heer Verboom, Bedankt dat u uw ervaringen met ons wilt delen, wij vinden het spijtig om te lezen dat u een aantal punten als slecht heeft ervaren. De auto is uitgeleverd met de laatst mogelijke software, op het moment dat u uw account heeft gekoppeld en hoofdgebruiker bent geworden haalt de auto zelf de laatste software update binnen, voor zover wij weten is dit inmiddels ook gebeurt. Er is een misverstand ontstaan omtrent de trekhaak, dit is onze fout geweest en hier willen wij u nogmaals onze excuses voor aanbieden. Gelukkig blijkt nu achteraf dat het fietsenrek toch past. De zaken die eenmalig aangeschaft moesten worden in de Skoda Webshop zijn aankopen geweest voor € 0,00, deze zijn dan voor een jaar geldig, daarna wordt het inderdaad een betaalde functie. Wij willen u ondanks bovenstaande zaken u nogmaals veel fijne en veilige kilometers toewensen. Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel manager

Erg tevreden met de contactpersonen

Ik ben erg tevreden met de behandeling en service van de contactpersonen. Helaas was Randy weg bij het bedrijf vlak nadat wij de auto hadden gekocht (overigens staat hij nog wel als afzender onder deze mail.(foutje). (Mede) daardoor is het inschrijven bv de fabrieksgarantie niet goed gegaan. Ik ben daar nog mee bezig, met goede ondersteuning van uw verkoper. Maar het is nog niet helemaal rond.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goedemorgen familie Borg, Wij willen u bedanken voor het delen van uw ervaringen. De aflevermail is nog verstuurd vanuit de verkoper (in dit geval Rhandy) vandaar dat deze mail nog uit zijn naam was gestuurd. We vinden het vervelend om te lezen dat het inschrijven van de fabrieksgarantie niet goed is gegaan en we zijn nieuwsgierig of het inmiddels gelukt is met het importeren van uw auto bij de Kia-dealer, mocht er hier nog hulp voor nodig zijn dan horen wij dat graag van u. We wensen u nog veel fijne en veilige kilometers met uw Kia E-Niro toe. Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel Manager

juiste informatie

Verkopers nemen de tijd voor je en zijn heel duidelijk op al je vragen, bellen ook altijd terug.

Zeer servicegericht

Het hele aankoopproces van mijn auto was zeer servicegericht. Snelle antwoorden via mail en een goede uitleg. De aflevering was prima! De auto in perfecte staat.

Zeer tevreden over aankoop

Duidelijke uitleg tijdens verkoopproces, correct en netjes door G. Vos. Ik koop niet vaak een nieuwe auto, maar zou het zonder twijfel weer doen bij van der Heide.

Prima bedrijf

Een garage waarin de klant nog centraal staat. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Prima geholpen bij aankoop

Op zeer vriendelijke wijze in een open sfeer mijn nieuwe auto kunnen kopen. Echt fijn geholpen. Positieve feedback: als jullie afspreken de auto af te leveren met een volle tank benzine moeten jullie dat natuurlijk wel doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dag Henny, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Fijn om te vernemen dat je goed geholpen bent! Het is goed dat je deze feedback gedeeld hebt, samen met onze klanten kunnen wij onze service telkens verbeteren. We tanken daarom graag je auto nog even voor je af zodra je in de buurt bent! Heel veel fijne en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Autobedrijf van der Heide

Vertrouwd goed gevoel en blij met m’n aankoop

Goed deskundig geholpen . De dag dat ik kwam proefrit maken was het druk ,Gerard nam de tijd en gaf me de tijd geen gehaast . Dank je wel .

• Deskundigheid/Vakmanschap

De onderhoudsbeurt werd uitgevoerd in de tijd die er voor opgegeven was

Er was een onderdeel waar geen melding van was gemaakt bij het brengen van de auto. Ik werd daarover gebeld zodat ik de beslissing wel/niet kon nemen.

kan beter

Spijtig dat de auto schade had bij het ophalen. Tevens was de tank leeg.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Rainel, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons feedback te geven. We vinden het erg jammer dat er bij de levering van de auto een beschadiging geconstateerd is. Gelukkig hebben we dit kunnen oplossen door de beschadiging aan de auto bij jou op locatie te laten herstellen. Zoals besproken tanken we je auto graag nog even voor je af zodra je in de buurt bent! Heel veel fijne en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel Manager

Tevreden met de klantvriendelijkheid

Wij zijn tevreden met de klantvriendelijkheid, bereikbaarheid en afhandeling.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Aanvankelijk prettig, later enige teleurstellende aspecten.

Keuze gevallen op een T Roc cabrio. Lange reis gemaakt voor proefrit, positief gevoel en later gekocht. Communicatie prima. Bij aflevering een drietal problemen. 1e: naar zeggen zit er een klasse drie alarm in de auto. Hierbij hoort een certificaat. Bij navraag kon dat niet geleverd worden. Iets met een ontbrekende type goedkeuring. Warrig en niet juist. Het is klasse die en heeft dus een certificaat. Is er geen certificaat dan is het dus geen klasse drie alarm. Misschien kan iemand me e.e.a. nog eens uit de doeken doen en me vooral vertellen wat ik nu met de verzekering moet communiceren. 2e De auto wordt geleverd met alle mogelijke opties, lijkt op het oog helemaal compleet. Echter, na aflevering blijkt dat voor spraak aansturing nog eens betaald zou moeten worden. Voor een zo complete auto een uiterst rare zaak. Ja, zei de verkoper, u heeft ook niet gevraagd of het er in zat. Klopt, ik heb ook niet gevraagd of er lucht in de banden zat of dat er lampjes in de koplampen zaten. Bij een zo complete auto is het gek dat er welgeteld één mogelijke optie ontbreekt. 3e Nergens in de documentatie is te vinden wat nu de exacte garantie van de auto is. Er wordt geadverteerd met nog 48 maanden fabrieksgarantie maar ik zie dat nergens terug, noch op papier, noch digitaal. Het zal best bij Volkswagen geregistreerd zijn, maar ik wil het zelf ook graag kunnen inzien.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Walter, Hartelijk dank dat u uw ervaringen met ons wil delen. We vinden het jammer dat u enige aspecten teleurstellend vindt maar we zijn blij met uw feedback. Terugkomend op de drietal problemen die u heeft ondervonden: - De auto is uitgerust met een klasse drie alarm. Hier hoort af fabriek geen certificaat bij. Het alarm voldoet aan de eisen echter is er geen typegoedkeuring afgegeven op het alarm omdat de T-Roc Cabrio in kleine oplages is geleverd. - De spraakbediening van de auto is inderdaad een optie die via de webshop achteraf te activeren is. Deze optie hebben wij niet vermeld in onze advertentie omdat deze er niet op zat. Tijdens het verkoopgesprek is dit ook niet naar voren gekomen. - Over het garantiebewijs heeft u volledig gelijk. Het garantiebewijs hebben wij daarom alsnog naar u toegestuurd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u uiteraard contact met mij opnemen. We wensen u nogmaals veel fijne en veilige kilometers toe met de Volkswagen T-Roc Cabrio. Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel manager

super relaxte ervaring

Bij Gerard in Emmeloord onze eerste elektrische auto gekocht, een Kia Niro EV. Donkergrijs, bijna niet te krijgen in Nederland, donkere kleur nieuwe type. Maar zij hadden 'm! Ze hebben veel keus in auto's en Gerard was erg behulpzaam en duidelijk. We zijn heel blij met onze auto en hoe het aankoopproces ging. Inclusief inruilen vd oude auto. Dank! mvg Mischa en Laura

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima, to the point, geduldig.

Meerdere auto's kunnen proberen. Snel, vriendelijk en makkelijk proces. Scherpe verkoop- en inkoopprijs.

Gewoon perfect een 10!

Zocht een goeie Transporter met Full Options bij van der Heide was ik op het juiste adres! Zeer goed geholpen en nette vriendelijke personeel. De verkoper zelf is een top vent die zijn afspraken na komt echte Gentlemen. Bedankt Van der Heide.

Werktuigenweg 40

8300 BA Emmeloord