Een bedrijf maar ook een personeelslid die snapt hoe het werkt!

In het verleden vaker een auto gekocht. Het gevoel om als klant behandeld te worden, maakt Christian van der Veen, werkzaam bij VW van der Heide, waar. Vooruitdenken, denken in oplossingen, eerlijk en transparant. Het echte verhaal. Fijne contacten. Thanks!

Goede communicatie en service

Plezierig contact gehad met Nour-dinne, steeds een snel antwoord en eerlijk en to the point. Kon snel terecht voor een proefrit, waarbij alles overeen kwam met het van te voren geschetste beeld. Nour-dinne nam uitgebreid de tijd na afloop om zaken door te spreken. Nette prijs gekregen voor inruil. Aflevering relatief snel, waarbij alle afgesproken zaken (beurt, updates etc) netjes uitgevoerd zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke service met veel kennis van de auto’s.

We zijn goed geholpen en met een glimlach weggaan met een mooie auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Van begin tot eind een prettige ervaring

Een top service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf met verstand van zaken

Vorige week hier een vw golf gekocht. Alles vanaf proefrit tot aan de aflevering in de puntjes geregeld. Goed en fijn contact gehad met Christian. Ook hier mijn eigen auto in kunnen ruilen. Al met al zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel tevreden. Je verlaat het bedrijf met een goed gevoel! Dat zijn er tegenwoordig niet meer zoveel

Gewoon goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

verkoper komt vertrouwt over en en komt belofte na

mijn ervaring met de verkoper is heel erg goed .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Door duidelijke communicatie geven ze een vertrouwd gevoel

We hebben een jong gebruikte auto gekocht. De verkoper gaf vanaf het eerste moment een goed en vertrouwd gevoel. Van der Heide is een autobedrijf met 'no-nonsens' en dit past gewoon goed bij ons. Eerlijk en vertrouwd.

Overtreffende trap!

Wat deze mensen voor mij gedaan hebben is onbetaalbaar. Nogmaals super bedankt voor jullie service, zelfs buiten werktijd!!

Goede ervaring

Mb Sprinter gekocht bij de Firma. Keurig bedrijf, nette vriendelijke verkoper. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg goed contact,zeer goede service,gik te vreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ca. 2 weken geleden hebben mijn vrouw en ik bij van der Heiden een een mooie VW Golf Variant occasion bekeken. De heer Gerard Vos heeft ons ter plekke geïnformeerd over de auto, een proefrit geregeld en nadat hij ons ook nog een leuke inruilprijs voor onze oude Passat bood hebben we besloten de auto te kopen. We hebben hem zojuist opgehaald. Keurig gepoetst en met een flinke onderhouds/inspectiebeurt klaar voor gebruik. We willen de mensen van van der Heiden en met name Gerard Vos bedanken voor de manier waarop wij zijn ontvangen en de duidelijke informatie en puike service. Geen gladde praatjes, maar goede, bruikbare informatie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig geholpen door christiaan, alles snel geregeld en we zijn blij met de aankoop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op zich goed geholpen, communicatie kan beter.

Auto (ID4) is prima afgeleverd aan huis. Helaas zaten de instructieboekjes etc. er niet bij. Op verzoek worden deze nagestuurd. Wordt verder ook weinig medegedeeld over de mogelijkheden van de auto. Bijvoorbeeld waarom er geen reservewiel of banden reparatieset wordt meegeleverd. Type alarm dat er op zit (geen certificaat mee geleverd). Ook werd er geen informatie gegeven omtrent garantie en zat de VW servicepas er niet bij (wordt ook nagestuurd) Auto bevalt verder prima (tot nu toe).

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goedemorgen Maarten, Bedankt dat voor het delen van je ervaringen met ons bedrijf en fijn om te lezen dat uw auto prima bevalt. Spijtig om te lezen dat u de communicatie onvoldoende vond. Standaard worden deze auto’s niet met een instructieboekje geleverd, deze wordt digitaal weergegeven in de auto. Naar aanleiding van uw verzoek na levering van de auto hebben we het instructieboekje meegeleverd. Doordat de auto bij u op locatie is geleverd kan er geen uitleg verschaft worden over de werking van de auto, hadden we de auto hier vanuit de showroom geleverd dan was er wel uitleg bij de auto geweest. Vanuit de fabriek wordt er nooit een alarmcertificaat meegeleverd met de auto, als u hiervoor een certificaat wilt dan moeten wij het alarm in onze werkplaats keuren en dan kunnen wij daarna een SCM certificaat uitgeven. Mocht u nog vragen hebben over functies in uw auto dan horen wij dat graag en staan wij u graag te woord. Met vriendelijke groet, Harwin de Noord Commercieel Manager

Het was een behoorlijk stuk rijden, maar het was zeker de moeite waard!

Prima bedrijf, uitstekend en zakelijk geholpen door een klantvriendelijke medewerker met kennis van zaken, die doet waar hij voor staat, ook in de aftersale!

Top Service

Vanaf het eerste moment van binnenkomst tot het ophalen van de auto een geweldige communicatie mogen ondervinden bij dit bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service, vriendelijke mensen, supertevreden

Online zoekend naar een Skoda Enyaq kwam ik uit bij Autobedrijf Van der Heide. Na een aantal malen plezierig telefonisch contact te hebben gehad heb ik de auto ongezien maar aan de hand van de vele detailfoto's op de website gekocht. Auto werd keurig thuis afgeleverd op de afgesproken datum en tijdstip. Auto was exact zoals beschreven zonder vervelende verassingen. Ben zeer tevreden over de vriendelijke, correcte en vakkundige service van dit bedrijf! Zeker een aanrader.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel fijn, snel en correct geholpen

Ik ben geholpen door verkoper Christian, die alles wat wij hebben afgesproken snel en correct is nagekomen. Autobedrijf van der Heide is zeker een aanrader! de auto is netjes conform afspraak afgeleverd en ook netjes is er een paar dagen later gebeld of alles naar wens is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor de goede service!

Gerard, bedankt voor je fijne communicatie. Ik ben erg blij met met mijn Cupra!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het is en blijft een uitstekend autobedrijf!

Inspectiebeurt aan T-ROC laten uitvoeren, dit is weer goed verlopen. Mede door dhr. Pasterkamp (service adviseur) door zijn goede uitleg qua werkzaamheden en de rekening.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Helder en duidelijk verkoopverhaal en correcte afhandeling

Als vervanger van onze twee auto's zochten we een vervanger - een soort VW Golf Plus maar dan elektrisch, een behoorlijk rijbereik en comfortabel. Via internet zagen we een occasion Kia Niro in "Emmeloord" staan. Afspraak gemaakt voor een bezoek: Gerard Vos ("onze Verkoopman) was helder, duidelijk en wars van sprookjesverhalen. En heel flexibel. Vervolgens ging het heel snel. Tussen de eerste afspraak en het daadwerkelijk bezit liggen iets meer dan 3 weken: we rijden met een prettige en mooi auto rond. Afspraak is afspraak. En daar houden wij van!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Top service en duidelijk advies

Wij hebben zaken gedaan met Nour-Dinne Hounchou. Heel open en meedenkend. Geen verkoop praatjes maar service op maat. Zeker iemand waar je anderen naartoe zou sturen. De beoordeling is een 9 maar zou een 10 zijn als het bedrijf beter re bereiken zou zijn. Je kan niet parkeren of heel moeilijk en staat al snel anderen in de weg. Wij zijn dan ook de eerste keer onverrichter zaken weggereden. Daar zou verbetering op zijn plaats zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen en voorgelicht van begin tot eind

Vertrouwd en goed gevoel. Zijn al jaren klant.

Prima verlopen

Vriendelijk ontvangen en vakkundig geholpen met zowel verkoop en aankoop van auto. Proefrit maken stond geen tijd op, helemaal top gegaan.

Deskundig advies over onze Kia Niro EV

Christian weet alle vragen naar behoren te beantwoorden, hij is rustig, pusht niet, is serieus, komt zijn afspraken na en dat is prettig voor de koper. Het was een fijne ervaring.

Werktuigenweg 40 8300 BA Emmeloord