vriendelijk, behulpzaam

Fijn, dat ik mocht proefrijden in een nieuwe auto, die ik ook uiteindelijk heb gekocht. De elementaire kennis voor het rijden van de auto werd tijdens de proefrit duidelijk uitgelegd. Gegevens voor betaling/verzekering werden tijdig en goed gecommuniceerd. Zeker tevreden over de dienstverlening.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en duidelijke afspraken en Grandland X bevalt super.

Opel Zafira Tourer ingeruild voor Opel Grandland X en die bevalt prima.

Zeer plezierige ervaring en aankoop VW T-Cross

Na gedegen onderzoek kwam ik terecht bij Van ver Heide in Emmeloord. Prijs - Kwaliteit was vrij snel duidelijk. Mede door de vriendelijke en duidelijke Gerald Vos, die in vele opzichten zijn vaak verstaat en een uitstekend ambassadeur is voor Van de Heide. Na goed nadenken, een proefrit en eerlijke inruilprijs voor de 9,8 jaar oude Polo was de aankoop snel beslist. Door de corona crisis, alles op meer afstand, ging en bij de aflevering iets essentieels mis. Maar ze wilden tot het gaatje gaan (en eer te na) de fout ruimschoots herstellen. Uiteindelijk heb ik gezien de afstand daar vanaf gezien. Een terugbetaling was, door de administrateur super snel geregeld. Zo ook het contact met de werkplaats was deskundig, begripvol en uitermate correct. Ik kan niet anders zeggen dat ze een zeer klantvriendelijk bedrijf zijn. Na veel autobedrijven tijdens de corona crisis bezocht te hebben blijkt Van de Heide wel een lengte voor te liggen. Mijn ervaringen, een voorbeeld bedrijf.

Vriendelijke, ervaren verkoper

Via internet terecht gekomen bij dit autobedrijf. Vanwege de grote keuze en demo voorraad, diverse proefritten gemaakt en aangevuld met de verkoopinformatie van verkoper Gerard een auto gekocht. Goed, netjes en vakkundig geholpen.

Super geholpen

Heel vriendelijk en snel geholpen bij het kopen van mijn nieuwe auto

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Ik heb onlangs een occasion gekocht bij van der Heide. Duidelijke informatie en goede service bij aflevering.

Prima ervaring

Na enige tijd speurwerk op internet kwam ik uit op een auto die van der Heide kon leveren en waar de vraagprijs een nette prijs was.

Uitstekende voorlichting

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg tbv occasion

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn contact en betrouwbaar adres

Vorig jaar een zo goed als nieuwe Audi Q2 gekocht bij deze garage. Rhandy heeft ons in de aankoop prima geholpen. De auto bevalt ons na een jaar en 23.000 km verder nog steeds zeer goed en zijn nog steeds erg tevreden met de aankoop.

Zeer positieve ervaring

Zeer goed contact, vriendelijk en komen de afspraken na.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en professioneel!

Vandaag een occasion gekocht. Het personeel is erg vriendelijk en een prima service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer goede en prettige ervaring vooral met Evert Haar.

1e instantie telefonisch contact gehad met Evert, zeer prettig! Eind november vanuit Amersfoort naar Emmeloord gereden. Mijn eigen auto ingeruild en 2 auto's terug gekocht een Cupra prive en zakelijk een nieuwe VW caddy en dit allemaal onder genot van een heerlijk kopje koffie tezamen met een plezierige gesprek. Op 11 december werden deze auto's afgeleverd in smetteloze staat. Top bedrijf!

Duidelijke handel

Duidelijke handel, geen gezeur.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles is goed geregeld, zoals het hoort.

Afspraken etc zijn nagekomen en alles is goed en vlot afgehandeld

Prima ervaring gehad bij Autobedrijf van der Heide

Ik was in de laatste week nog op zoek naar een 2021 elektrische auto i.v.m. bijtelling. Nadat ik er eentje had gevonden bij Autobedrijf van der Heide, werd ik prima geholpen door Rhandy Poelstra. van offerte aanvraag tot aflevering.

Prima zaken doen!

Nieuwe auto stond er prima bij. Geen ingewikkeld gedoe met inruil en gezeur over matjes oid. Goed aanbod en droom auto gekocht. Klein probleem bij aflevering werd adequaat opgelost. Uitstekend adres voor het kopen van een prachtige wagen!

Klanttevredenheid!

Na ruim een jaar nam Rhandy met mij contact op, met de vraag, of ik nog altijd tevreden was over de aankoop van mijn VW golf 8! Ik kon alleen maar mijn complimenten uitbrengen!

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Vriendelijke ,deskundige verkoperNour-Dinne

We werden geholpen door Nour-Dinne. Deskundig en vriendelijk. Vooraf contact via de mail. Alles duidelijk op een rijtje gezet. Toen we de auto gingen ophalen kregen we zelfs een volle tank benzine omdat we 300km moesten rijden. Dat noem ik service. Nog een leuk presentje en weer huiswaarts. Een heel fijne garage met heel vriendelijke mensen. En de auto bevalt prima!En daar ga je tenslotte voor!

• Deskundigheid/Vakmanschap

super goed geholpen, alles goed geregeld

auto gekocht bij christian, die ons goed heeft geholpen. bij de aflevering was hij ziek, en werden we geholpen door Rhandy. Alles uitstekend geregeld. Het betrof een Kia Niro. Alles geregeld met de Kia dealer met betrekking tot fabieksgarantie e.d. Prima voor elkaar, vriendelijk en behulpzaam geholpen. Aanrader dus!

Uitstekend en betrouwbaar. Fijne garage

Ik ben op oudjaarsdag ontzettend goed geholpen door Randy Poelstra. Wij zijn de trotse eigenaar van een Volkswagen Golf uiteindelijk geworden. De verkopers zijn vriendelijk en weten waar ze over praten. Ik kan een ieder dit autobedrijf aanraden.

Uitstekend geholpen

Ik was op zoek naar een Skoda Superb (hybride) om te leasen. Ik ben bij Van der Heide prima geholpen door Rhandy Poelstra. Er waren wat issues met de leasemaatschappij waardoor het proces wat langer duurde dan gepland, maar de auto is netjes voor mij apart gehouden. Goede communicatie en alles is goed geregeld. Ben ook zeer tevreden met mijn nieuwe (lease) auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Waren ze allemaal maar zo goed!

Deze dealer geeft de koper een goed gevoel. Dit had ik niet bij de VW dealer waar ik mijn vorige twee auto's kocht.

Vlot en goed geholpen

We zijn zeer tevreden over de manier hoe we zijn geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super goed geholpen en denken mee in oplossingen.

Ik heb bij Rhandy mijn nieuwe Bulli gekocht. Een verkoper die weet waar hij mee bezig is. Geen gladde verkooppraatjes gewoon recht door zee. Opties worden voor schappelijk prijzen aangeboden. Betreft de levering goed contact gehad met de werkplaats zodat de bus snel naar mij wens afgeleverd kon worden. Alles is mogelijk en bespreekbaar. Jongens ga zo door! Twan van de Werken Van de Werken auto's Ravenstein.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Welkome, vriendelijke en kundige service.

Heel prettig ontvangen en direct goede hulp gekregen. Een snelle service en afspraken worden netjes nagekomen.